Poängen med benso..? - Det låter inte som att du är i något som helst behov av benso
Mitt råd till dig är helt enkelt att bespara dig från att lägga pengar på benso samt det eventuella beroende / biverkningar du kan få.
Gillar inte diagnoser då jag anser att de är alldeles för enkla svar på ofta mycket komplexa känslomässiga skador / problem, men, för att ge lite bakgrund till kommande rapport så har jag på läkarspråk lidit av bl. a. GAD sedan lågstadiet (idag är jag 30+) och ägnat totalt ca 3 år åt olika former av terapi utan större resultat.
Häromdagen fick jag min beställning med Pyrazolam och igår kväll kl. 22:20 svalde jag 0.25 mg, efter ca 15 - 20 min. svepte de sedativa dimmorna sakta, mjukt och varmt över mig, sovsäcken började kännas väldigt mjuk, gosig och lockande att krypa ner i, jag sjönk ner i viloläge, lyssnade på Karlavagnen på P4 och stearinljusen gav väggarna ett svagt men varmt sken medans skogen och mossen låg tyst i den ljusa sommarnatten, jag var ett med mig själv, ett med naturen och jag gläntade på dörren till himmelriket..
Benso är som en varm, kärleksfull och ljuv ängel som omfamnar en med sin helande kärlek för oss som måste genomlida det enda helvete som existerar innan vi får komma hem igen..
Bara vetskapen om att jag har benso hemma ger mig viss lindring, 1 gång i veckan kan jag tillåta mig att omfamnas av denna ängel utsänd av Gud för att hjälpa de lidande genom jordelivets plågor, 1 gång i veckan - där går min gräns - annars blir jag hooked.