Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-17, 14:21
  #1
Medlem
Hej,

Har väldigt små läppar, dom blir lätt torra och när dom blir det är dom väldigt små. Blir dom våta så är det stor skillnad. Men när dom är torra, som du oftast är så små och jag ser sur ut på något sätt för överlägens sidor går ner och detsamma med underläppen.
Finns det något man kan använda dels för torrheten och storleken?
Har använt lepsyl men det funkade inte så bra, observera jag vill inte operera mig.


Tack !!
Citera
2012-04-17, 14:27
  #2
Medlem
nicodeas avatar
Torra läppar åtgärdas enklast med regelbunden smörjning med nivea, det går ner i huden o gör dom mjuka längre.. jag sj tycker inte lypsyl o sånt funkar alls det lägger sig ju bara som en flottig hinna på läpparna.. om du vill att dom ska se lite större ut kan du ju alltid pluta lite med läpparna som en del wannabe modeller gör, asså göra en liten halv pussmun så där, men risken är ju att det ser lite överdrivet ut.
Citera
2012-04-17, 14:33
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicodea
Torra läppar åtgärdas enklast med regelbunden smörjning med nivea, det går ner i huden o gör dom mjuka längre.. jag sj tycker inte lypsyl o sånt funkar alls det lägger sig ju bara som en flottig hinna på läpparna.. om du vill att dom ska se lite större ut kan du ju alltid pluta lite med läpparna som en del wannabe modeller gör, asså göra en liten halv pussmun så där, men risken är ju att det ser lite överdrivet ut.

Var kan man köpa nivea ochhur mycket kostar det? Okej...finns det inget medel mot det?
Citera
2012-04-17, 14:42
  #4
Medlem
BF3G-Rs avatar
TS verkar inte vara nöjd med ngt, 1 tråd om kinderna 1 tråd om ögonen 1 tråd om läpparna. Släng ihop allt i en tråd och döp den till - Missnöjd med nyllet
Citera
2012-04-17, 14:42
  #5
Medlem
nicodeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4th3w1n
Var kan man köpa nivea ochhur mycket kostar det? Okej...finns det inget medel mot det?

Nivea finns i nästan alla affärer och kostar runt 30 : -
Ser ut så här iaf :
http://www.nivea.se/products/NIVEA-Creme

Medel till större läppar? inte va jag vet.. skulle väl vara nåt som gör att dom svullnar lite men har ingen aning om vad lr vart nåt sånt finns..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback