Helgen gick finnt.
Brände till 08 utan probs. Såg en kontroll på essingeleden där de brukar stå. Nästan bara beteendekontroller. 08 kör satans aggressivt, korsar dubbelsträcket, kör på rött, trycker upp sig bakom röven på en. Så inte undra på att snuten håller mer kolla på sådana än blåskontroller.
Vågade mig tom ut om köra på natten när hungern styrde mot Mcadonkan.
Så hittills har allting gått bra. Hemresan gick bra för hela familjen, plutten satt i baksätet, lycklig ovetandes att pappa kör olagligt

, utan körkort.
Så länge man kör med en ren bil, inga trasiga lampor, håller hastigheterna, avståndet till nästa bil, inga burnouts, så klarar man sig fint.
Snart har tre månder gått. När halva tiden gått skall jag köpa en liten Möet & Chandon och när flaskan väl är urdrucken, ställa den framför snutens dörr (lokala närpolisen) men en liten hälsning på från en förare som kör utan körkort under spärrtiden..
I mitt nästa kåseri, skall jag berätta om en till sak som skulle få transportstyrelsen att gå i taket.
Men så länge de inte kollar med motuppringning av varje intyg de får så klarar man sig långt på det.
Eder
Rattmuffarn