Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Den killen klarade sig faktiskt!
Fast helt bombsäker är jag förstås inte på att det inte föll någon annan och verkligen dog.
Men tror ändå inte det.
Det var en kille som dog. Följde med hela rättegången,och en överlevande berättade (han som gömde sig stående på en bergsvägg,och fastnade på bild ) att han och hans bästa kompis skulle klättra ner vid bergsväggen och gömma sig. Kompisen halkade och föll ner-och dog.
Medan han överlevande stod där vid bergsväggen,låg kompisen nedanför. Han berättade att det var det värsta,när han såg sin bästa vän där nere orörlig,och inte vågade han ropa heller något till honom.