2012-06-21, 13:47
Medlem
zyltburks avatar
Om Breivik döms till fängelse, hur kommer hans vistelse att se ut? Kommer han vara helt isolerad från andra fångar eller kommer det finnas tillfällen där han riskerar att få bajset intryckt?
Citera
2012-06-21, 13:50
Medlem
OggeOJs avatar
Jag stör mig fortfarande på en sak. Kan de bevisa att "islamisering" är något som bara kan existera i Breiviks huvud?
Citera
2012-06-21, 13:51
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Även i djurens värld är det populärt med en sån.

http://landqvist.net/apahuvud.JPG

Själv tycker jag det ser för jävligt ut...
Breivik blir bara än fulare med den där hårväxten.
Fan vad svullen han ter sig förresten...går han på psykofarmaka av något slag eller...?

Med tanke på hans medicinskräck så tror jag nog inte han tar något frivilligt av den sorten.
Närmare till hands att han har förstoppning - säg både psykisk och fysisk
Citera
2012-06-21, 13:58
Medlem
PhDSalanders avatar
Nu är Holden inne på deras mål :

Breivik är ikke psykotisk men de kommer ändå yrka på tvångsvård.

Breivik ler, men ser inte leendet nu ut som om han är på väg att gråta???

(min inbillning?)
Citera
2012-06-21, 13:59
Medlem
Adhdkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
Jag stör mig fortfarande på en sak. Kan de bevisa att "islamisering" är något som bara kan existera i Breiviks huvud?

Nej det skulle nog vara "rasistiskt" att bevisa någon sådant!
Citera
2012-06-21, 14:01
Medlem
Powergirls avatar
Citat:

Jag förstår inte vad det har med saken att göra. Mig veterligen är det många som fått islamisering på hjärnan utan att för den skull vara otillräkneliga men därifrån till att mörda är något helt annat.
Citera
2012-06-21, 14:04
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Det är väldigt intressant att polisen inte har förhört Breiviks främsta kontakt i Liberia. Alltså inte Alpha Kallon utan Michel Farhat.

Polisen tycker inte heller att det är så viktigt att utreda vad Breivik gjorde i Elfenbenskusten (eller var det Sierra Leone?) 20 april till 22 april 2002. Detta trots att Kallon under sitt vittnesmål säger att han inte har rest utanför Liberia med Breivik under den perioden och att Breivik aldrig var ensam förutom på natten på sitt hotell.

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av The.Whistleblower
Nämen då kanske den – öppna – norska polisen, måste haffa några ”bröder” från den hemligare underrättelsepolisen som kanske finns inblandade i ”uppviglandet/inspirationen” till terrordåden?

Ni två borde slå era kloka huvuden ihop och skriva en gigantisk konspirationsthriller!
Borde bli intrigant värre, tror jag.
Ni kan väl inte gå ut på gatan utan att se en konspiration runt hörnet...hehe...
Förresten: Har ni reflekterat över den intressanta möjligheten att det kanske är moder Breivik
som står bakom tempelriddarsällskapet? Det är hon som styr och ställer i bakgrunden?

Orimligt? Ingenting är väl orimligt i era världar...

Tycker den kvinnliga åklagaren idag på ett övertygande sätt visade hur högst osannolikt det är
att Breiviks "Knight Templar" existerade annat än i hans fantasivärld!
Citera
2012-06-21, 14:05
Medlem
Nu tycker jag att domstolen ska ta en paus.
Citera
2012-06-21, 14:07
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Jag förstår inte vad det har med saken att göra. Mig veterligen är det många som fått islamisering på hjärnan utan att för den skull vara otillräkneliga men därifrån till att mörda är något helt annat.

Mja. Jag tror inte heller på den i någon större utsträckning - men man bör ändå se båda sidorna av myntet. Ska alla som tror på något som inte kan bevisas bli stämplade som psykiskt sjuka? (Som inte skadar andra, givetvis)

Det är det jag undrar.
Citera
2012-06-21, 14:11
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Mja. Jag tror inte heller på den i någon större utsträckning - men man bör ändå se båda sidorna av myntet. Ska alla som tror på något som inte kan bevisas bli stämplade som psykiskt sjuka? (Som inte skadar andra, givetvis)

Det är det jag undrar.

Självklart har man rätt att tro på vad faan som helst så länge som dina aller mina handlingar inte strider mot någon lagstiftning.
Citera
2012-06-21, 14:12
Medlem
Holden tar en paus mellan nästan varje ord han säger. Otroligt irriterande!
Citera
2012-06-21, 14:13
Medlem
JohnSmith80s avatar
Åklagaren borde träna på sin talteknik. Han är väldigt tråkig att lyssna på.
Senast redigerad av JohnSmith80 2012-06-21 kl. 14:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in