2012-06-18, 20:16
  #6445
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
De första rättspsykiatrikerna säger att Breivik är allvarligt psykiskt sjuk. De andra säger att han är allvarligt psykiskt sjuk och farlig.

Farlig? Va? Nej han hade bara otur! En dålig dag bara.
Citera
2012-06-18, 20:31
  #6446
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Farlig? Va? Nej han hade bara otur! En dålig dag bara.
Börjar du bli besatt av mig eller?
Citera
2012-06-18, 20:38
  #6447
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Börjar du bli besatt av mig eller?

Nej, jag undrar bara vart du vill komma med dina inlägg. Alla vet redan att rättspsykiatrikerna är förvirrade. Hur många är de egentligen? Verkar vara ett helt gäng.
Citera
2012-06-18, 22:24
  #6448
Medlem
mefedronkungens avatar
varför är han farlig..?
Citera
2012-06-18, 22:48
  #6449
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mefedronkungen
varför är han farlig..?

Skämtar du eller...?
Vad kallar man en person som kallblodigt avlivat upp emot 80 människor?

Vad behöver man göra för att betecknas som farlig i din värld?
Citera
2012-06-18, 23:00
  #6450
Medlem
mefedronkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Skämtar du eller...?
Vad kallar man en person som kallblodigt avlivat upp emot 80 människor?

Vad behöver man göra för att betecknas som farlig i din värld?
Anders säger ju själv att han blev berörd av de han dödade. Hur kan du då säga att han var kallblodig?

Har ju svårt att tro att kommer busa till det en gång till med tanke på att det tog honom 5 år av planering och att skriva ett manifest på 1600 sidor innan han kom till skott.

Vad ska det andra manifestet handla om? Datoronanister?
Citera
2012-06-18, 23:03
  #6451
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mefedronkungen
Anders säger ju själv att han blev berörd av de han dödade. Hur kan du då säga att han var kallblodig?

Det är skillnad på att förstå att man orsakat lidande och faktiskt bry sig om det.
Citera
2012-06-18, 23:20
  #6452
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mefedronkungen
Anders säger ju själv att han blev berörd av de han dödade. Hur kan du då säga att han var kallblodig?

Har ju svårt att tro att kommer busa till det en gång till med tanke på att det tog honom 5 år av planering och att skriva ett manifest på 1600 sidor innan han kom till skott.

Vad ska det andra manifestet handla om? Datoronanister?

Nu är du väl allt lite naiv får jag lov att säga...
Det spelar väl absolut ingen roll om han påstår sig ha blivit berörd aldrig så mycket;
Hans handlingar talar för sig och dom var utan minsta tvivel KALLBLODIGA hela vägen.
Kallhamrade, brutala, hänsynslösa, omänskliga, överjävligt grymma, vidriga, you name it!


Så ser sanningen ut! Och man har ju reagerat på hur pass oberörd Breivik var under
de starka vittnesmålen från de överlevande på Utöya. Han visade väl i stort sett ingenting.

Och jag för min del hade inte förväntat mig några känslomässiga reaktioner heller från
hans håll. Han hade ju avhumaniserat dessa människor han slaktade; de var fiendeobjekt
och inget mer för honom. Som skulle utplånas.
Och erbjöds han en möjlighet igen så har han deklarerat klart och tydligt att han skulle
ta vid där han slutade och döda ännu mera förhatliga "kulturmarxister".
Med detta inser alla ju att hans farlighet kvarstår och aldrig lär upphöra så länge han är vid liv.
Citera
2012-06-19, 09:29
  #6453
Medlem
PhDSalanders avatar
"Rettspsykiater Agnar Aspaas: Vi ser jo på handlingene som avvikende, men at en terrorhandling er et psykotisk symptom, men den utfordrer oss til å lete etter psykotiskie symptomer."

Detta resonemang håller inte:

Hur kan man begå en terrorhandling utifrån en viljestyrd uppfinning som de menar Knights templar är.
Om Knights Templar inte finns, hur kan då handlingarna kallas för terrorhandlingar om det inte existerar
något som indikerar terror.???
Citera
2012-06-19, 09:46
  #6454
Medlem
Blåboka = Bibeln för psykiatriker
Grønnboka = Koranen för psykiatriker
__________________
Senast redigerad av NothingToLose 2012-06-19 kl. 09:55.
Citera
2012-06-19, 09:51
  #6455
Medlem
Breivik är ju en kanonkille! Dock var handlingen han utförde inte den bästa MEN grabben är fortfarande ovanligt skicklig och smart
Citera
2012-06-19, 10:50
  #6456
Medlem
Vad menar dom med "dysocial" ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in