Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Och vad in i h-vete ville du säga med detta?
Fan vad jag stör mig på dig, stick ur tråden och sluta posta en massa skitinlägg. KFK! KFK! KFK! Ditt jävla sliddjur. Att kvinnor alltid ska gå efter känslor istället för förnuft.
Ja, vi har fattat att du inte gillar ABB, kan du låta oss som vill debattera seriöst och göra djupare analyser vara nu? Fan vad du ska hålla på, "DET HANDLAR OM BARN" "MASSMORD ÄR HEMSKT".
Fy fan, kan inte någon mod göra en tråd för diskussioner gällande Breiviks mentala hälsa?