2012-05-24, 19:38
  #5701
Medlem
Govas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Och vad in i h-vete ville du säga med detta?
Fan vad jag stör mig på dig, stick ur tråden och sluta posta en massa skitinlägg. KFK! KFK! KFK! Ditt jävla sliddjur. Att kvinnor alltid ska gå efter känslor istället för förnuft.

Ja, vi har fattat att du inte gillar ABB, kan du låta oss som vill debattera seriöst och göra djupare analyser vara nu? Fan vad du ska hålla på, "DET HANDLAR OM BARN" "MASSMORD ÄR HEMSKT".

Fy fan, kan inte någon mod göra en tråd för diskussioner gällande Breiviks mentala hälsa?
Citera
2012-05-24, 19:44
  #5702
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gova
Fan vad jag stör mig på dig, stick ur tråden och sluta posta en massa skitinlägg. KFK! KFK! KFK! Ditt jävla sliddjur. Att kvinnor alltid ska gå efter känslor istället för förnuft.

Ja, vi har fattat att du inte gillar ABB, kan du låta oss som vill debattera seriöst och göra djupare analyser vara nu? Fan vad du ska hålla på, "DET HANDLAR OM BARN" "MASSMORD ÄR HEMSKT".

Fy fan, kan inte någon mod göra en tråd för diskussioner gällande Breiviks mentala hälsa?

Du måste ha missförstått något. Det domstolen har att ta ställning till är om Breivik är skyldig eller inte. Det torde vara ställt utom all rimlig tvivel redan nu och då återstår bara för domstolen att ta ställning till om han ur juridisk synpunkt är galen eller inte.
Citera
2012-05-24, 19:48
  #5703
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Breivik: - Sen har jag två upplysningar till domarna. Det ena är att det har kommenterats att jag inte visar känslor i domstolen och det är min målsättning också. Men det bör noteras att jag spenderar väldigt mycket energi på det. Även om jag upplever saker som gripande, döljer jag det. När jag kommer hem till Ila är jag väldigt utsliten och i dag känner jag mig nästan mentalt skadad efter vittnesberättelserna.

Någon annan som tycker det låter lite här som om Breivik är en klassisk narcissist här?
__________________
Senast redigerad av Kattafanken 2012-05-24 kl. 19:51.
Citera
2012-05-24, 19:51
  #5704
Medlem
plackerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gova
Fan vad jag stör mig på dig, stick ur tråden och sluta posta en massa skitinlägg. KFK! KFK! KFK! Ditt jävla sliddjur. Att kvinnor alltid ska gå efter känslor istället för förnuft.

Ja, vi har fattat att du inte gillar ABB, kan du låta oss som vill debattera seriöst och göra djupare analyser vara nu? Fan vad du ska hålla på, "DET HANDLAR OM BARN" "MASSMORD ÄR HEMSKT".

Fy fan, kan inte någon mod göra en tråd för diskussioner gällande Breiviks mentala hälsa?

Ett gott alternativ är annars att "tempelriddare", andra gärningsmän och andra konspirationer begravs hos konspirationsteoretikerna. Någonstans under månlandningen.
Citera
2012-05-24, 19:58
  #5705
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gova
Fan vad jag stör mig på dig, stick ur tråden och sluta posta en massa skitinlägg. KFK! KFK! KFK! Ditt jävla sliddjur. Att kvinnor alltid ska gå efter känslor istället för förnuft.

Ja, vi har fattat att du inte gillar ABB, kan du låta oss som vill debattera seriöst och göra djupare analyser vara nu? Fan vad du ska hålla på, "DET HANDLAR OM BARN" "MASSMORD ÄR HEMSKT".

Fy fan, kan inte någon mod göra en tråd för diskussioner gällande Breiviks mentala hälsa?
Någon borde starta en tråd om Breiviks plastikoperationer, måste vara det sämsta ingrepp som gjorts i medecinalhistorien. Kirurgen har ju tydligen lobotemerat killen samtidigt som han har förstört utseendet på massmördaren. vaknade jag upp på ett operationsbord och såg ut som Frankenstein så skulle jag bli förbannad på omgivningen. Kirurgen kanske var muslim?
Citera
2012-05-24, 21:20
  #5706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Någon borde starta en tråd om Breiviks plastikoperationer, måste vara det sämsta ingrepp som gjorts i medecinalhistorien. Kirurgen har ju tydligen lobotemerat killen samtidigt som han har förstört utseendet på massmördaren. vaknade jag upp på ett operationsbord och såg ut som Frankenstein så skulle jag bli förbannad på omgivningen. Kirurgen kanske var muslim?

Det hör visserligen inte till ämnet, men vad är det för fel på hans näsa? Jag hade aldrig gissat att han hade fixat den om han inte hade sagt det.
Citera
2012-05-24, 21:50
  #5707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Nej, men jag förstår inte vad som var intressant med hans skitsnack. Trodde du hade kommit på något som jag inte fick ut av vad han sade.
och hur många gånger har det inte postats i den här tråden vad alla vittnen har sagt då? är det plötsligt förbjudet i den här tråden att posta vad ABB säger i rättegången men helt okej vad vittnena säger?*skenhelighet host host*
ursäkta men det finns faktiskt folk som ÄR intresserade av båda delar, av hela rättegången, förstår verkligen inte varför du ifrågasätter det? Har inte ABB:s kommentarer i rätten med rättegången att göra?
Citera
2012-05-24, 21:53
  #5708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Och vad in i h-vete ville du säga med detta?
hitta en/starta en egen tråd då, "vi som vill diskutera hur mycket vi hatar ABB" osv osv. det är inte svårt... eller är det svårt för dig kanske?
Citera
2012-05-25, 00:19
  #5709
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av doyomya
Det hör visserligen inte till ämnet, men vad är det för fel på hans näsa? Jag hade aldrig gissat att han hade fixat den om han inte hade sagt det.
Han kanske ville ha en näsa som ser ut som en hoppbacke, norskarna är tokiga i backhoppning. Nästa stora norska hit, holmenkollenbacken som näsa.
Citera
2012-05-25, 07:29
  #5710
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Har du ens sett hälsningen? Han lägger handen mot hjärtat. Inte särskilt svårtolkat.
Och vilka ha gjort den hälsnigen innan rättegången?
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Han talar om så mycket han kan tala om utan att avslöja sina kumpaners identiteter.
Efterhansrationaliseringar. Om han nu inte har samarbetat med Spöket Laban, Willy Wonka och Jimmy Hoffa.
Citera
2012-05-25, 08:57
  #5711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Och vilka ha gjort den hälsnigen innan rättegången?
Spelar det någon roll?

Citat:
Efterhansrationaliseringar. Om han nu inte har samarbetat med Spöket Laban, Willy Wonka och Jimmy Hoffa.
Om inte polisen vet utan bara tror att han inte har samarbetat med någon annan, hur kan du då påstå att du vet?
Citera
2012-05-25, 08:59
  #5712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Någon annan som tycker det låter lite här som om Breivik är en klassisk narcissist här?
Han känner själslig smärta när han lyssnar på sina offers berättelser. Nej, det låter inte som en narcissist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in