2012-05-25, 09:38
  #5713
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Spelar det någon roll?
Var du en sådan som uppfann ett eget språk när du var liten och sedan blev förvånad och sur över att ingen annan förstod det?
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Om inte polisen vet utan bara tror att han inte har samarbetat med någon annan, hur kan du då påstå att du vet?
Håller norsk polis på att springa benen av sig i Liberia för att ta reda på den där serbiske legoknekten?
Citera
2012-05-25, 09:43
  #5714
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Han känner själslig smärta när han lyssnar på sina offers berättelser. Nej, det låter inte som en narcissist.

Hur vet du det? Är era själar så intimt sammankopplade?
Citera
2012-05-25, 09:51
  #5715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Var du en sådan som uppfann ett eget språk när du var liten och sedan blev förvånad och sur över att ingen annan förstod det?
Nej.

Citat:
Håller norsk polis på att springa benen av sig i Liberia för att ta reda på den där serbiske legoknekten?
Man får väl hoppas att de gör någonting.
Citera
2012-05-25, 09:53
  #5716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Och vilka ha gjort den hälsnigen innan rättegången?Efterhansrationaliseringar. Om han nu inte har samarbetat med Spöket Laban, Willy Wonka och Jimmy Hoffa.
som sagt. om det finns ett "nätverk" är det ingen som vet. bara för att inga spår hittats än är det jävligt fel av norsk polis att utesluta risken helt.
Citera
2012-05-25, 09:53
  #5717
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Hur vet du det? Är era själar så intimt sammankopplade?
Är din hjärna urkopplad?
Citera
2012-05-25, 09:57
  #5718
Medlem
Stinaingemos avatar
Är det någon som läser live uppdateringarna nu om rättegången?
Citera
2012-05-25, 10:11
  #5719
Medlem
Leijonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinaingemo
Är det någon som läser live uppdateringarna nu om rättegången?

Jo jag har läst hela morgonen, vaddå då?
Citera
2012-05-25, 10:16
  #5720
Medlem
Stinaingemos avatar
Är det idag Breivik ska få prata den där timmen?
Citera
2012-05-25, 10:29
  #5721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stinaingemo
Är det idag Breivik ska få prata den där timmen?
Preliminärt datum 6 juni.
Citera
2012-05-25, 10:29
  #5722
Medlem
Anders Behring Breivik: - Det kom ett påstående om att jag kom med utrop från södra kanten av ön. Och det har jag inte verifierat i polisförhör, för jag minns inte så mycket av det som hände där. Men när han säger det, så minns jag det och det var varken emotioner eller ilska det att jag ropade.
Det var ett taktiskt uttalande eller ett kalkylerat psykologiskt angrepp för att demoralisera dem som simmade, så att chansen ökade för att de drunknade.
Utöver det, har jag egentligen kommenterat den andra frågan han [Adrian Pracon] kom med tidigare, så det var min enda kommentar, tack.
Citera
2012-05-25, 10:30
  #5723
Medlem
skulle det vara någon professor som skulle sändas live i rätten idag?
Citera
2012-05-25, 10:34
  #5724
Medlem
aah han vittnar tydligen sist idag den professorn och det ska sändas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in