Citat:
Ursprungligen postat av Damorte
Jag tycker det är väldigt intressant att dessa 40k demonstranter ska bevisa att dom inte är hjärntvättade kulturmarxister genom att samlas i ett stort kollektiv och sjunga regnbågsbarn tillsammans...
Breivik Vs Demonstranter 1-0.
Ja visst är det festligt!
Förresten, om musslorna som hade tänkt slakta Gyllandsposten hade lyckats, tror ni då att 40000 pers samlats på Köpenhamns torg och ritat muhammedteckningar för att visa sitt stöd för yttrandefriheten och tryckfriheten?
Eller motsvarande om Taimur i Sthlm lyckats?
Nja, tror inte det va. Det säger en hel del om ni tänker efter.
Högerextremism=fy skäms, får icke existera, psykiskt sjuka.
Islamism=en rättfärdig kamp, de vita västländernas fel, religionsfrihet!!!
Vänsterextremism=Hyllat av politiska ledamöter, "utomparlamentarisk kamp", nödvändigt för att hålla folket i tyglarna, rätta åsikter men kanske fel handlingar ibland.