5 804 besökare online
856 128 medlemmar • 45 783 163 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Terrorism
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Niggers
Avstängd
Niggerss avatar
Det sjuka är att de finns yrkeskriminella och genomkorrupta politiker i Sverige, som vill lägga skulden för utöya på Åkesson. Skulden skall istället läggas på de politiker som vill ha de mångkulturellt samhälle, med religioner som aldrig har existerat i Europa, som är 100% inkompatibel med vår kultur, det är de som skall åka Oslo och vittna.

ABB är bara en galning som det har slagit fel för i huvudet. Men det finns politiker som vill ha hit Islam till Europa, det är dessa människor som skall ställas inför rätta tillsammans med ABB.

Åkesson har bara varit före sin tid att och varnat för ett problemet, , han är den där galningen som talade om att jorden var rund på medeltiden, därav blev straffad för detta.

vindihavet
Medlem
Jäklar också jag bröt ihop i skratt när jag fick se aftonbladets förstasida. En liten bild på ABBs ansikte före bildtexten "rättegången mot Breivik"

Man ska väl inte spekulera för mycket i vad han blir dömd till men dom kommer säkert försöka få han dömd till fängelse och nån typ av tvångsvård. Då blir alla nöjda och glada, han är bara en tokig jävel men ändå frisk för att bli straffad.

brianmolko
Medlem
brianmolkos avatar
Så det blir ingen bild eller ljudutsändning ?
annars hade jag ju tänkt fråga om var man kunde hitta det

pankaksOlle
Medlem
pankaksOlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindihavet
Jäklar också jag bröt ihop i skratt när jag fick se aftonbladets förstasida. En liten bild på ABBs ansikte före bildtexten "rättegången mot Breivik"

Man ska väl inte spekulera för mycket i vad han blir dömd till men dom kommer säkert försöka få han dömd till fängelse och nån typ av tvångsvård. Då blir alla nöjda och glada, han är bara en tokig jävel men ändå frisk för att bli straffad.
Bilden från när han "log" i transportbilen efter massmordet. Aftonbladet...

skogspromenad
Medlem
skogspromenads avatar
Har de sagt vad den andra utredningen om hans mentala status gav?

NorskeTorsken
Medlem
Norgeshistoriens største og mest omfattende rettssak starter nå om en halvtime. Dette blir 10 lange og tunge uker for Norge, tror det rett og slett kan bli for mye noen ganger. Utrolig hvor stort dette ser ut til å være for Sverige også, de har vist mye medfølelse.

AkademiskOchSDare
Medlem
AkademiskOchSDares avatar
Hoppas med spänd förväntan på att rättegången blir en fars likt den Saddam Hussein fick genomgå. Antingen att Breivik själv tillåts tala eller att någon av hans inkallade vittnen säger någonting ödesdigert.

ring0.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkademiskOchSDare
Hoppas med spänd förväntan på att rättegången blir en fars likt den Saddam Hussein fick genomgå. Antingen att Breivik själv tillåts tala eller att någon av hans inkallade vittnen säger någonting ödesdigert.

Antagligen kommer breivik att få tala, de har sagt dock att hans talan inte kommer live-sändas, pga av att spridningen av "propagandan" kan bli omfattande.

Förbannad
Medlem
Förbannads avatar
Jag kollar på tv4play.se, tycker den verkar fungera bra.

http://www.tv4play.se/nyheter_och_de...ideoid=2143280

Lets rock!

Heliga.Stenen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Jag kollar på tv4play.se, tycker den verkar fungera bra.

http://www.tv4play.se/nyheter_och_de...ideoid=2143280

Lets rock!

Tack vet jag svt som sänder från NRK

kerano
Medlem
keranos avatar
Breivik ser sliten och nervös ut.. Hans så kallade "lyx" cell kanske inte är så vass ändå.

mole
Medlem
moles avatar
Det kommer bara att sändas idag och imorrn va?

Svara på ämne
Topp Dela »