Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-16, 09:57
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av penka
Rättsväsendet och våra myndigheter är ett skämt från början hitta de på att han är sjuk för att kunna låsa in han så länge de behaga men det blev lite väl mycket rabalder så man valde att låta andra folk frisk förklara han då det blev för märkbart att det var skitsnack i början och sen sa man men man kan göra olika bedömningar som ursäkt
Det hela kommer vara en lurendrejeri och media kommer i efterhand välja ut delar ur hans försvarstal och nedvärdera och vara ironiska mot han för att lura massan till en felaktig åsikt
Jag är inte på hans sida men rättvisa ska vara rättvisa inom de lagar som finns i ens land och man ska inte manipulera folk

Du är medveten om att det utspelar sig i NORGE?
Citera
2012-04-16, 09:57
  #146
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penka
Rättsväsendet och våra myndigheter är ett skämt från början hitta de på att han är sjuk för att kunna låsa in han så länge de behaga men det blev lite väl mycket rabalder så man valde att låta andra folk frisk förklara han då det blev för märkbart att det var skitsnack i början och sen sa man men man kan göra olika bedömningar som ursäkt
Det hela kommer vara en lurendrejeri och media kommer i efterhand välja ut delar ur hans försvarstal och nedvärdera och vara ironiska mot han för att lura massan till en felaktig åsikt
Jag är inte på hans sida men rättvisa ska vara rättvisa inom de lagar som finns i ens land och man ska inte manipulera folk

Vi får väl se vad som händer först. Men visst, även om det antagligen inte behöver vinklas det minsta så kommer det nog ske.
Citera
2012-04-16, 10:00
  #147
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penka
Rättsväsendet och våra myndigheter är ett skämt från början hitta de på att han är sjuk för att kunna låsa in han så länge de behaga men det blev lite väl mycket rabalder så man valde att låta andra folk frisk förklara han då det blev för märkbart att det var skitsnack i början och sen sa man men man kan göra olika bedömningar som ursäkt
Det hela kommer vara en lurendrejeri och media kommer i efterhand välja ut delar ur hans försvarstal och nedvärdera och vara ironiska mot han för att lura massan till en felaktig åsikt
Jag är inte på hans sida men rättvisa ska vara rättvisa inom de lagar som finns i ens land och man ska inte manipulera folk

du menar alltså att det är ett verk av Illuminati ?
Citera
2012-04-16, 10:00
  #148
Medlem
Harpys avatar
Är hon som läser på gränsen till att börja gråta?
Citera
2012-04-16, 10:01
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Är hon som läser på gränsen till att börja gråta?

Tror inte det men jobbigt för rösten att prata hela tiden.
Citera
2012-04-16, 10:01
  #150
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cq0
Jag undrar vad han sitter och tänker.

http://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4
Citera
2012-04-16, 10:01
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Vi får väl se vad som händer först. Men visst, även om det antagligen inte behöver vinklas det minsta så kommer det nog ske.
Det kommer att ske.
Citera
2012-04-16, 10:01
  #152
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mole
ABB har alltså varit hur nära offren som helst. Verkar som om 90% har skottskador i huvudet.
Han har helt sonika gått omkring och avslutat med skott mod huvudet för att försäkra att offren dör.
Double-tap, annars hade dödstalet antagligen inte varit i närheten av vad det är.
Citera
2012-04-16, 10:01
  #153
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av grundsnygg
Du är medveten om att det utspelar sig i NORGE?

Självklart men inget säger att jag är i Sverige heller men jag menar rent allmänt i alla länder har man lagar och stadgar och inom dess ramar ska man följa och inte låta personliga åsikter och manipulerande ske som vi ser och har sett just nu om Breivik

Han har dödat ett x antal människor och nu ska han enligt lag dömas för hans gärningar eller frikännas om man nu enligt lag kan se att det kan finnas något som säger att han kan bli det

Man ska inte lura folk och försöka hitta på nya lagar just för att man vill av sina egna känslors och andra känslors skull förbi se dom lagar som fanns och finns för det som har hänt

Det ska vara rättvist som domstolar egentligen ska vara och man ska inte vinkla saker för egna åsikters skull
Citera
2012-04-16, 10:01
  #154
Medlem
Roadworkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegelsten
GP's sändning har konstigt ljud, låter som det ekar hela tiden om jag uppdaterar låter det bra ett par sekunder sen blir det skit igen
Sänk ljudet på det ena så blir det inget eko.
Citera
2012-04-16, 10:02
  #155
Medlem
blowns avatar
Hur lång tid beräknar de att det kommer ta att läsa upp alla offer och deras skador/dödsorsaker?

Finner det föga intressant.
Citera
2012-04-16, 10:03
  #156
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Är hon som läser på gränsen till att börja gråta?

mjoo..hon tog precis en näsduk o torka näsan :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback