Citat:
Ursprungligen postat av NumberNine
Jag reagerar också på det. På många sätt har ju den förda politiken rullat ut mattan för sådana som Breivik. Vid en eventuell långvarig ekonomisk recession tror jag det multikulturella samhället kommer att få allvarliga problem.
"Våre forfedre har bodd i dette landet i 12 000 år, og vi som Norges urbefolkning, aksepterer ikke at landet vårt blir kolonisert mot vår vilje"
Eeeh...så denna urbefolkning sen över 12000 riskerar att bli en minoritet?? Sorry, men det har redan hänt för länge sen. Det lever idag förmodligen inte en enda norrman som inte har en genetisk blandning av flera tusen års invandring och folkförflyttningar.