Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Norsk media börjar redan (förstås) att spekulera i var ABB kommer hamna om han döms till förvar.
http://nrk.no/227/dag-for-dag/breivik-kan-havne-i-trondheim-1.8075467
Vad tror ni. Hur kommer hotbilden mot honom inne i fängelset se ut? Kommer han bli en ledargestalt? En hatad fånge som kommer få spendera hela sitt straff i isolering?
Kan tänka mig att han måste ladda upp med massor med glidmedel…
apropå det... hur kommer det sig att han blev "misshandlad" så otroligt många gånger i förorterna... sökte han sig dit? eller bodde han där? Kan det ligga någon psyko-sexuell åkomma som bland annat gör honom tänd av att få stryk? och man måste vara rätt härdad eller sjuk i huvudet för att avlösa ett skott rakt i ansikte på en liten flicka... kan det vara så att han blir också kåt av det?
i mina ögon är han liten fjant som inte skulle klara något riktigt motstånd... Beviset för detta är att de fega kräken valda utöya just för att mörda lagom stora offer... så att risken för att bli övermannad var minimal... för de mupparna här inne som försvarar honom och påstår att han "egentligen" skulle utföra attentaten mot "höga politiker" från socialdemokraterna (som skulle dödas som förrädare), måste det bli klart att han hade flera års planeringstid för att komma till en partikongress eller liknande möte... men han valde ungarna istället… Och idag säger fanskapet att han bara ångrar att han inte dödade flera! Lägg av jävla smygnazister med att försöka förklara det oförklariga!
Ps: jag gör en skillnad när jag kallar er nazister istället för rasister...för jag anser att Nazismen utgör en hot mot det Norska folket också... ( ja, mot alla faktiskt) om inte bara för några jävla muslimer , judar eller annan p..k