2012-04-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tegelsten
GP's sändning har konstigt ljud, låter som det ekar hela tiden om jag uppdaterar låter det bra ett par sekunder sen blir det skit igen

Edit: Imaloser var fore.
Citera
2012-04-16, 09:51
Medlem
moles avatar
ABB har alltså varit hur nära offren som helst. Verkar som om 90% har skottskador i huvudet.
Han har helt sonika gått omkring och avslutat med skott mod huvudet för att försäkra att offren dör.
Citera
2012-04-16, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mole
Ja vi vet ju vilken bild media vill förmedla eller hur?

Vad är det för bild som du anser ska förmedlas? Är han en hjälte som skjuter ihjäl 69 barn/ungdomar?
Citera
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
.
Citera
Medlem
snart räknat upp alla offren då..
Citera
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluyankee
Någon annan som och upplever att ljudet hela tiden försvinner i ett par sekunder? Jävligt jobbigt.

Aftonbladet? aa cpig som fan.. Gå in på GP istället och sänk volymen till bott direkt så får du fint ljud.
Citera
2012-04-16, 09:53
Medlem
När jag går in på GP står det att jag måste ladda ner Adobe Flash player och nu när jag har gjort det funkar det ändå inte? Vad är problemet? :O
Citera
2012-04-16, 09:53
Medlem
moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grundsnygg
Vad är det för bild som du anser ska förmedlas? Är han en hjälte som skjuter ihjäl 69 barn/ungdomar?

Titta på ABB, han är sammanbiten och lyssnar. Han vet vad han gjort, han har en agenda.
Men allt media vill förmedla är en leenede galning.
All media skriver att han inte rör en min. Istället för att tex skriva att han lyssnar.
Citera
2012-04-16, 09:54
Bannlyst
Rättsväsendet och våra myndigheter är ett skämt från början hitta de på att han är sjuk för att kunna låsa in han så länge de behaga men det blev lite väl mycket rabalder så man valde att låta andra folk frisk förklara han då det blev för märkbart att det var skitsnack i början och sen sa man men man kan göra olika bedömningar som ursäkt
Det hela kommer vara en lurendrejeri och media kommer i efterhand välja ut delar ur hans försvarstal och nedvärdera och vara ironiska mot han för att lura massan till en felaktig åsikt
Jag är inte på hans sida men rättvisa ska vara rättvisa inom de lagar som finns i ens land och man ska inte manipulera folk
Citera
2012-04-16, 09:54
Medlem
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/liverapport-breivik-rattegangen_7056703.svd

Denna länken funkar bra (bra ljud) ingen censur
Citera
2012-04-16, 09:55
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersoen
När jag går in på GP står det att jag måste ladda ner Adobe Flash player och nu när jag har gjort det funkar det ändå inte? Vad är problemet? :O

Jag hade samma problem, byt webläsare...då funkar de.
Citera
2012-04-16, 09:56
Medlem
Jag undrar vad han sitter och tänker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här