[quote=cafem]
Citat:
Ursprungligen postat av Forskarna
Tack för svar Forskarna! Ledsen att höra att det gick som det gick, var ert förhållande under tiden som hon var otrogen bra i övrigt? Nu baserar ju du din övertygelse att aldrig bli ihop med en person som varit otrogen tidigare på en enda händelse där det gått fel, tror du att det gäller för alla eller är det mest ett sätt för dig att skydda dig mot detta igen? En hel del personer skrev i din tråd att de varit otrogen i tidigare förhållandet och inte skulle kunna vara det i det förhållande de är i nu, tror du att de ljuger bara och kommer vara det ändå?
Det va bra i 1ar ungefar sen borjade vi braka allt mer och mer. Om vi sager sa jag va inte den basta att vara tillsammans med nar jag fick mina utbrott och min svartsjuka, vi bada har gett varandra orfilar osv,
Skams som fan for det och ar inget jag ar stolt over, Far helt enkelt bita i det sura applet och lara mig av alla misstag som hande den har gangen och forsoka ta at mig av lardommen till nasta forhallande.
Jag tror helt klart att man kan forandras till det battre och inte gora om samma misstag, Men mycket beror nog pa vad det ar for typ av tjej man traffar.
Jag tror jag skyddar mig sjalv genom att inte forsoka ens med tjejer jag inte litar pa fran forsta borjan.
Sjalvklart sa ar det svart att lita pa nagon alls i borjan av alla forhallanden och tilit ar nagot som vaxer fram undertiden man ar tsm och lar kanna varandra som nagon skrev i min trad.