Citat:
Ursprungligen postat av Dr Mabuse
Ezzelino skrev ju fljande i, Auschwitz-trden, inlgg 69, allts alldeles nyligen---
Nej, det var inte jag som skrev det, jag citerade Jrgen Graf, vilket du mycket vl vet. Att de allierade ville kuva Tyskland, som delades upp i ockupationszoner och vars folk "fostrades" enligt amerikanska respektive sovjetiska vrderingar, r vl tmligen uppenbart? Likas att de allierade aldrig p ngot vis sttt till svars fr de omfattande krigsfrbrytelser de begick mot tyskar och andra folkslag som kmpade mot den bolsjevikiska och angloamerikanska invasionen, och att de gjort allt fr att genom absurda verdrifter vltra ver all "skuld" p tyskarna, som matats med Vergangenheitsbewltigungspredikningar tills de i vr tid ntligen brjar trttna p den falska och demoraliserande hatpropagandan (ver 60% av tyskarna sades i ngon opinionsunderskning vara utleda p detta tjat om "judars lidande, judars nd, tyskars ondska" som ltas till vanvett, och ver 70% vgrar helt korrekt knna ngot "ansvar" fr vad tidigare generationer gjort eller psts ha gjort).
Citat:
Samt om Hitlers tydliigen hgst berttigade anfallskrig:
Jag har aldrig kallat kriget mot Polen "berttigat", dremot har jag ppekat att den polska mer eller mindre fascistiska regimen betedde sig fullstndigt oresonligt i frhandlingarna om hgst legitima krav p Danzig och en territoriekorridor, och detta gjorde de tack vare det lttfrdiga lftet om militr hjlp frn England och Frankrike. Vad gller kampen mot det bolsjevikiska Sovjetunionen var det en vldig kraftmtning mellan Europa och Asien och tv djupt fientliga "ideologier", och det var bara en frga om vem som skulle anfalla frst, kommunismen syftar som bekant till vrldservring och det fanns en inflytelserik marxist-leninistisk tankelinje som frkunnade att sovjetvldet endast skulle kunna best om de mer utvecklade kapitalistiska lnderna i Europa ocks blev GULAG-folkmrdande "arbetarparadis".
Citat:
Det finns egentligen inget att tillgga till det hr, mjligen att jag lst tskilliga inlgg av bde dig och E. dr andra vrldskriget framstlls som ett resultat av judarnas "vrldskonspiration" och subersiva verksamhet, allts exakt de tankegngar som bl.a. uppbr Mein Kampf och som ju Hitler ju s grna anfrde i sina tal fr att motivera sina mnga "frsvarskrig "(!).
Lgn, frbannad lgn, varken jag eller BlizzardKing har talat om ngon "judarnas vrldskonspiration".
Citat:
Sledes, som det s grna antydes, skulle judarna sjlva ha den strsta skulden till sin egen Frintelse, dock i revisionisternas tappning givetvis med ett litet f !
Frintade blev de ju inte, de led en del frluster under kriget liksom alla andra folkslag, med strsta sannolikhet mellan 500.000 och 2 miljoner dda judar p tyskbehrskat territorium av alla tnkbara naturliga och krigsrelaterade orsaker- men ingen "gasad", och ingen "FRINTAD" (du fr fanimej brja anvnda versaler och rd skrift fr att framhva det fullkomligt enastende mrkliga i denna hopfantiserade "Holocaust"

).
Citat:
Revisionister r allts i nstan alla fallen (passande ord!) ocks nazister eller i varje fall nynazister, det syns ju bl.a. av debatten hr!!
Lgn och svammel, du rabiate hatare. Varken jag, BlizzardKing eller de revisionistiska forskare vars studier vi diskuterar r nazister eller nynazister.