Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-14, 17:09
  #1
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Tjena gott folk!

Är det så för er också att om ni har haft ett uppehåll ett tag sedan röker ni och vaknar nästa dag att det känns som att livet leker?, och man är hur glad och pigg som helst? typ som en bakis effekt utav rökat fast man mår bra istället?.

Har det hänt någon annan eller är det bara jag ?


Mvh
Citera
2012-04-14, 17:12
  #2
Medlem
Tyvärr inte, brukar snarare bli seg och lättirriterad nu för tiden. Oftast är det så i alla fall, verkar variera lite beroende på vad jag rökt. Men det här har kommit på senare tid och när jag nyligen börjat röka hände det aldrig eller så tänkte jag bara inte på det. Glad är jag dagen efter i alla fall inte oftast, brukar bli seghet>tänd en ny>glad
Citera
2012-04-14, 17:13
  #3
Medlem
mystikernsmystiks avatar
hmm okey, man kanske smått är kvar i dimman på något sätt o inte riktigt bryr säg om ngt än vem vet..
Citera
2012-04-14, 17:16
  #4
Medlem
Raketlennys avatar
För mig är det som vanligt. Dagen efter blir som vilken dag som helst, oavsett om jag rökt eller inte.
Citera
2012-04-14, 17:19
  #5
Medlem
mystikernsmystiks avatar
hm, för mig har det nästan blivit så varje gång, men jag röker med stora mellanrum dock. vet inte riktigt om jag tror på placebo (stavning), men men nice är det iaf !
Citera
2012-04-14, 17:27
  #6
Medlem
Förstår precis vad du menar!

Jag har inte rökt på ett tag nu så tände jag en iförrgår och igår och det är en jävla trevlig lördagmorgon det här.

Men är dock väldigt lätt irriterad.
Citera
2012-04-14, 17:32
  #7
Medlem
CristDaFists avatar
För några år sedan kunde jag känna mig lite extra glad kanske dagen efter men på senare tid så är morgondagen som vilken dag som helst. Är väl bara njuta av det ifall man är bakis glad
Citera
2012-04-14, 17:34
  #8
Medlem
skoningens avatar
Jodå jag är alltid lite mer på G dagen efter, kan tänka mig att det delvis beror på bättre sömn.
Citera
2012-04-14, 17:34
  #9
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Förstår precis vad du menar!

Jag har inte rökt på ett tag nu så tände jag en iförrgår och igår och det är en jävla trevlig lördagmorgon det här.

Men är dock väldigt lätt irriterad.

kul att någon vet vad ja menar thumbs up !
Citera
2012-04-14, 17:48
  #10
Medlem
ironin med sånahär trådar i cannabis forum ^^
det sköna med röka är att man kan finna ro utan att hålla på och diagnostisera Sverige och acceptera att inte ställa frågor vars svar bara ligger mellan 0 och minus dvs motsatsen till positivt

ex.
"jag mår dåligt och är seg" -negativt intryck
vs
"jag mår också bra dagen efter" - intetsägande*
*för det i sig betyder inte att det var röka som gav dig dagen efter ruset.
kommer skeptikerna säga - samtidigt som det är självklart vart det negativa kom ifrån.

DOCK.

Alla regerar olika.
får du en reaktion kan det betyda att det finns en motsats till dig - annars skulle du kanske inte ens kunna formulera dig, något alla inte verkar förstå... så därför vill jag svara på din fråga fast..

okay -> jag blir rofylld och kan tänka positivt om framtiden och mig själv dagen efter, om ni trodde att jag låg och hade ångest kanske det bevisar varför man inte ska döma andra enligt sina egna preferenser och stötta sig på någon sorts norm som inte är sin egna
__________________
Senast redigerad av Fittsill 2012-04-14 kl. 18:00.
Citera
2012-04-20, 00:56
  #11
Medlem
hulabadulas avatar
Yees! Dock så känns det så varje dag för mig, eftersom det blir smoke varje kväll.
Har börjat uppskatta mer och mer att vara "bakbäng"
Citera
2012-04-20, 02:02
  #12
Medlem
UncleBerts avatar
Kanske går offtopic nu men jag har märkt att massa olika personer ibland sagt saker som "ahh shit jag rökte igår, är fett efterbeng nu asså". Vafan är efterbäng? När ja röker oavsett mängd och sovit iaf en 6 timmar vaknar jag helt nykter. Har alltid gjort de sen jag började. Alla som snackat om detta har också något gemensamt, de är färskingar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback