Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-09-20, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haveitall
Haha jo klart. Men allt behöver man faktiskt inte veta! Men tycker det är taskigt av dig som ”vän” att sprida sånt privat om hans familj. Du verkar ju svika honom också

I en skvallertråd får man nog räkna med att få reda på både sånt man vill och inte vill veta.

Personligen tycker jag att sån privat info gör att man får ytterligare insyn till hur och varför situationen möjligen va som den va. Komplext vet vi ju iaf att det va.
Citera
2019-09-20, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haveitall
Haha jo klart. Men allt behöver man faktiskt inte veta! Men tycker det är taskigt av dig som ”vän” att sprida sånt privat om hans familj. Du verkar ju svika honom också
d har vi alla gjort o lider av d ida o du e en av alla d som vill veta
Citera
2019-09-20, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger

GD en sak jag undrar över. De flesta i tråden är här för att de vill få svar. Du sitter på alla svaren. Vad är din motivation till att bidra i tråden?
Citera
2019-09-20, 11:46
Medlem
Citat:

Nä vill inte veta allt. Men är du inte rädd att bli upptäckt av hans vänner när du avslöjar saker?
Citera
2019-09-20, 14:37
Medlem
Citat:
jean fricko o levan var där
d va där för visa utåt allt bra

Ja det verkar som att de vill visa alla att de gått vidare och är goda vänner!
Citera
2019-09-20, 16:15
Medlem
zoomlanders avatar
Goaldigger.

Hur såg Tim’s Kontrakt med Volvo ut ?
Citera
2019-09-20, 21:29
Medlem
brightliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnamax
Många. Och som inte framkommit från IG lr insyn i branschen. Tror du e lite sen in i den här tråden. :/ (inge illa menat!) det är ju många sidor att läsa igenom.

Även en person som försåg T med droger (medicin) har skrivit väldigt detaljerat.

Kan du nämna något specifikt? Jag har läst alla de inläggen men kan inte hitta någon info som inte kan luskas fram via IG eller insyn i branschen.
Citera
2019-09-21, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
Goaldigger.

Hur såg Tim’s Kontrakt med Volvo ut ?

Fick väl pengar då han inte hade körkort? Förstår inte det intressanta eller relevanta alls?
Citera
2019-09-21, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canada-Goose
Fick väl pengar då han inte hade körkort? Förstår inte det intressanta eller relevanta alls?

Förstår inte heller det intressanta med det.

Det är inte svårare än så att kändisar gör reklam för företag och varumärken i utbyte mot pengar. T.ex. Zlatan fick runt 10 miljoner kronor för sin Volvo-reklam.
Citera
2019-09-21, 21:58
Medlem
Om ni misstror GD kan jag säga att jag gör det nog inte. Jag skrev ett inlägg i somras om att jag varit i Köpenhamn i mitten av juni och av en slump hamnat på samma ställe som bland annat "Fricko". GD bekräftade att "de varit där några stycken". Vore ändå intressant se GD skriva vilka fler som var där med Fricko.... Jag vet....(om vi pratar om exakt samma tillfälle nu alltså)
Senast redigerad av mockasinvitamin 2019-09-21 kl. 21:59. Anledning: Stavning
Citera
2019-09-22, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mockasinvitamin
Om ni misstror GD kan jag säga att jag gör det nog inte. Jag skrev ett inlägg i somras om att jag varit i Köpenhamn i mitten av juni och av en slump hamnat på samma ställe som bland annat "Fricko". GD bekräftade att "de varit där några stycken". Vore ändå intressant se GD skriva vilka fler som var där med Fricko.... Jag vet....(om vi pratar om exakt samma tillfälle nu alltså)

Detta minns jag. GD sa att du ”borde kommit fram och hälsat” visst?
Jag vet än mer om den helgen som GD isåfall skulle kunna berätta utan att avslöja sig. Typ redogöra för vad de gjorde fre, lör, sön den helgen.
Citera
2019-09-22, 13:35
Medlem
Jag har också stört mig på den dåliga grammatik som GD har använt sig av.
Om användaren inte gör det med flit så kan det vara hyfsat lätt för den inre kretsen att lista ut vem det är bakom användarnamnet.
Sånt sticker ut.
Jag har antagit vem det kunnat vara pga det men ändrat mig då det endast bygger på förutfattade meningar. Jag känner ju ingen av den fina inre kretsen.

Övrigt så håller jag med att det är mycket bullshit i tråden nu. Alla greppar efter halmstrån i väntan på att GD och Ludde eller någon annan med bra info ska komma ut igen.
Saknas tyvärr bra frågor som de två kan svara på.

Min tanke är att det är strategisk tystnad från framförallt GD. (Förutom att det inte ställs rätt frågor då)

Allt väl till dig (er?) GD! 🤛🏾😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in