Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-09-03, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exotell
+1

Vad betyder +1?? Måste helt missförstått GD tidigare när denne svarade så 😯
Citera
2019-09-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith
Vad betyder +1?? Måste helt missförstått GD tidigare när denne svarade så 😯

+1 = Håller med. GD lägg inte ut
Citera
2019-09-03, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
vänner besvikna över tims självmord inga förmåner som innan nu måste alla jobba infekterat i kretsen o 2 har inte kontakt en bråkar me alla

Citat:
En kan man gissa vem det är, han beter sig verkligen udda. Undrar vilka mer tokiga saker han gjort det senaste året...

Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
+ 1

Aha då hade jag rätt iaf, fattade inte kommentaren +1, S bråkar alltså med alla.. karma.. 🙄
Citera
2019-09-03, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skulleway
Tänker på Tommy K som skyllde på Ash och hans management som ansvarig för Tims självmord! Kanske finns en anledning till det.

Ja tanken slår en eller så är han helt oinformerad, vilket isf är lite märkligt? Men inte helt omöjligt.
Citera
2019-09-03, 16:18
Medlem
Jag räknar inte heller med att man kommer berätta vad som hände i Oman eller bekräfta teorier/läckta uppgifter. Men det går säkert att lägga ihop och få fram en möjlig bild. De som hänger här tror jag redan har en ide och jag tror inte någon av oss får för sig att helt plötsligt hata någon nära (anhörig?) för eventuella missar, om man ens kan kalla det för det. Men jag förstår att den risken finns.
Citera
2019-09-03, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myngel
Jag räknar inte heller med att man kommer berätta vad som hände i Oman eller bekräfta teorier/läckta uppgifter. Men det går säkert att lägga ihop och få fram en möjlig bild. De som hänger här tror jag redan har en ide och jag tror inte någon av oss får för sig att helt plötsligt hata någon nära (anhörig?) för eventuella missar, om man ens kan kalla det för det. Men jag förstår att den risken finns.

Inte kanske någon härinne, men Aviciis fans? Jo, finns en stor risk att dom skulle börja hata, attackera, och beskylla.

goaldigger, du skrev att Tims insikt att hans vänner bara utnyttjade honom var en av "alla seriekrockar" som ledde till det tragiska - finns det något mer du kan säga angående det?
Senast redigerad av ambitchous 2019-09-03 kl. 16:42.
Citera
2019-09-03, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Dela inga bilder eller material GD. Du har bistått med tillräckligt och ska inte behöva riskera att bli outad eller hamna i trubbel.
Håller helt med
Citera
2019-09-03, 17:25
Medlem
Citat:
Ja tanken slår en eller så är han helt oinformerad, vilket isf är lite märkligt? Men inte helt omöjligt.
Tommy K är väl känd för att vara impulsiv och handla i stridens hetta?
Han var naturligtvis upprörd och ledsen. Gissar att han dessutom sett True Stories och blivit påverkad som alla andra.
Citera
2019-09-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myngel
Och då ska jag använda koden +1
Citera
2019-09-03, 18:00
Medlem
De ”nya” låtarna som läckt ut de senaste dagarna via rebby fox kan jag tro att de är en massa demos från de 80 olika låtarna Tim valde till sitt album Stories,
Dessutom kan jag faktiskt vara ganska säker på att det är så.
För om ni lyssnar på den låten PROMISES OF TEARS där Tim även sjunger på så kan ni höra samma drop som ett lager under den riktiga vilket också användes på True believer.
Citera
2019-09-03, 18:14
Medlem
I utländsk media, alternativ sådant förvisso. CDAN, har det allt sedan hans död hävdats att det var mord. Han sågs argumentera vilt med en svinrik barnknullare någon dag innan. Inte svårt att fixa någon som är redlöst berusad att få det att likna självmord. De gör sådant hela tiden i de länderna. Säger inte att det är så, men i svensk press har det ju inte sagts ett ord om det alternativet.
Citera
2019-09-03, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmknight
De ”nya” låtarna som läckt ut de senaste dagarna via rebby fox kan jag tro att de är en massa demos från de 80 olika låtarna Tim valde till sitt album Stories,
Dessutom kan jag faktiskt vara ganska säker på att det är så.
För om ni lyssnar på den låten PROMISES OF TEARS där Tim även sjunger på så kan ni höra samma drop som ett lager under den riktiga vilket också användes på True believer.

Tror du har rätt, samma som True believer ja tycker Tim har ett väldigt charmigt och liksom genomtänkt uttal när han sjunger och fin röst. Han har samma sångröst som ”talröst”, fint!

Någon som vet vem som sjunger på Give up the ghost?

Eller Croc tears för den delen även om det är svårt att höra med stämmorna. Vilken jäkla festival-dänga den låten skulle kunna bli! Riktigt ser publiken skriksjunga med till den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in