Citat:
Ursprungligen postat av
JourneyOfLife
De som kallar sig för ”thevideoguys1” på Instagram har lagt upp en frågestund på sin instastory där man kan fråga om allt som har att göra med tiden då de jobbade med Ash, Avicii och At night. En del intressanta svar har dykt upp. 😊
Gillar enormt!!! Särskilt de som "thevideoguys1" har skrivit om True Stories. Dels att de sitter på högupplösta filer medan Levan bara fått tillgång till deras råa filer

40 minuter av True Stories är filmade av dessa grabbar, glöm inte det, och sedan använts av Levan. Dels älskar jag att de berättar om att deras inspelade film med Ash har blivit sönderklipp, förvrängd och helt tagen ur kontext för att Ash ska få stå i dålig dager. De lägger också upp att Ash och Tim brutit samarbetet flera år tidigare än filmen släpptes och att de inte vet om några problems mellan Ash o Tim. De håller också fram Fricko som en av Tims riktiga vänner. Instagramstoryn är redan 11 timmar gammal, så gå in o kolla nu om ni inte tror mig o ska börja ifrågasätta det jag skriver. HEHE
RIP Avicii