Citat:
Ursprungligen postat av
Vitaeternaa
Hade mitt barn (Gud förbjude) begravts så hade jag inte alls haft några problem med att berätta det för övriga som brydde sig om eller kanske t.o.m. älskade mitt barn var denna grav är belägen. Visst, det finns alltid galningar med tanke på hans berömmelse, men låt människor ha sina egna åsikter. En del VILL INTE veta var graven är, men läs inte här då eller hoppa över de inläggen.
För de som VILL/ÖNSKAR veta så är det värt massor att just få veta och att någon kollar upp läget eftersom alla inte har Skogskyrkogården runt hörnet...
Du brukar ju ha bra inlägg, men detta förstår jag inte. Låt alla ha sin åsikt och ge dig inte på dem som inte tycker likadant som du.
Brott mot griftefriden är det definitivt inte så lägg av med det..
Om jag vill veta var Elvis är begravd och kanske t.o.m. besöka den- är jag en stalker då??!
Nu var ju ändå Tim dessutom faktisk vuxen på tal om att du vill förvärra allting genom att kalla honom för barn.. Alla är ju barn till någon, oavsett ålder...
Det är sjuklig nyfikenhet att direkt efter någon begravts försöka nosa reda på var
Om man nu är här för att man känner sorg för vad som drabbat Tim borde man verkligen känna var gränsen går
Så småningom kommer säkert en allmän plats en minnes plats deklareras där hans fans kan visa respekt och vördnad
Det är inte samma sak som att dagarna efter en begravning sitta på Google och försöka hitta hans grav springa till kyrkogården " jag bor i närheten" och leta efter bevis på om han finns där
Ja det är verkligen ett sjukligt beteende och har inget med information att göra .
Så mycket som de alla pratar om hans extrema behov av enskildhet och rätten till privat liv är detta att in i det sista totalt dissa hans behov
Därmed bevisar man att man ingen respekt äger för vare sig hans liv eller död.
De kändisar som har en offentlig grav vill ha det så
Men så länge det inte finns och bara dagar efter han ska begravas är det ytterst osmakligt att tvinga fram "bevis" och därmed visa vägen för alla tänkbara knäppgökar att rusa dit och göra detsamma
Ja alla är barn till någon ocb jag syftar till att som föräldrar behöva vara rädd för att främmande folk stalkar min sons grav när vi inte VILL att en endaste jävel ska dit om det inte är nära familj och riktiga vänner
Vad är svårt att fatta med mitt inlägg
Respektera att i nuläget finns ingenstans att besöka Tim.
När det gör det är säkert alla som vill välkommen och innan dess INGEN