Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-12, 21:35
  #1
Avstängd
PUTAMADs avatar
Jag älskar shorts, hatar gå runt i trånga jobbiga jeans.
Vill dra på mig shortsen redan nu men orkar inte med blickarna man får pga att man går runt med shorts när det fortfarande är kallt.

Vilken tid på året brukar shortsen åka fram? Slutet på Juni? Början av Maj?
Citera
2012-04-12, 21:36
  #2
Medlem
När det är varmt och behagligt att gå i shorts.
Citera
2012-04-12, 21:37
  #3
Medlem
När man känner att det är tid. Sitter i shorts nu. Dock inomhus.
Men alla känner själva när det är dags. Börja nu om du vill de.
Citera
2012-04-12, 21:38
  #4
Medlem
Huffpuffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUTAMAD
Jag älskar shorts, hatar gå runt i trånga jobbiga jeans.
Vill dra på mig shortsen redan nu men orkar inte med blickarna man får pga att man går runt med shorts när det fortfarande är kallt.

Vilken tid på året brukar shortsen åka fram? Slutet på Juni? Början av Maj?

När det är varmt, kort sagt. Trånga jobbiga jeans? Köp jeans som du trivs med så slipper du trånga jobbiga jeans.
Citera
2012-04-12, 21:39
  #5
Medlem
Fettopappas avatar
Maj brukar funka finfint!
Citera
2012-04-13, 10:02
  #6
Avstängd
PUTAMADs avatar
Det är ju egentligen sant, men man vill ju ta på sig shortsen redan nu känner man.
Har ni sett någon med shorts ännu där ni bor?
Citera
2012-04-13, 10:09
  #7
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUTAMAD
Det är ju egentligen sant, men man vill ju ta på sig shortsen redan nu känner man.
Har ni sett någon med shorts ännu där ni bor?

Jag bor i Edinburgh och här had både jag och många andra gått runt i shorts redan. Under en 10 dagar eller så var vi uppe i 19-20 grader och vände, då knallade jag runt i shorts och linne. Nu är det dessvärre lite kallare igen, och långbyxorna har åkt på. Svårare än att man anpassar sig till temperaturen är det inte.
Citera
2012-04-13, 12:23
  #8
Medlem
troböds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosueEs
Vadå aldrig ditt jävla rikspucko?
Av dina andra trådar att dömma verkar du vara en 23årig, mobbad fjant som drömmer om att ha stil och klass, när du egentligen är en arbetslös mammagris som surfar på flashback och dricker billigt baginbox-vin hela dagarna.
Så jävla trött på er barnrumpor som ska verka kunniga om mode och försöka såga allt som inte passar in i er drömvärld.

Det är ok att ha shorts på sig sålänge man inte ska på någon tillställning där det inte passar.
Tack för ett konstruktivt inlägg. Känner inte igen mig i något av det du skriver, men det var ju ett tappert försök. Trevligt att någon tagit sig tid att läsa mina gamla inlägg också måste jag säga.

Jag är av uppfattningen att mäns bara ben bör hållas gömda så långt det går och jag har aldrig sett ett par shorts bäras snyggt i hela mitt liv. Ett par ljusa linnebyxor t ex ser betydligt bättre ut om man nu inte pallar med värmen.
Citera
2012-04-13, 13:04
  #9
Medlem
Christofferzs avatar
Vid behagligt väder och casual tillfälle...
Citera
2012-04-13, 13:46
  #10
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Det blir väl aldrig för varmt i ett par chinos men om du av någon anledning ändå är förtjust i shorts så ska ingen hindra dig att bära dessa. Temperaturen ska väl ligga på iaf 17°C i skuggan för att shortsbärare ska smälta in.
Citera
2012-04-13, 15:28
  #11
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Jag hade det för typ tre veckor sedan när det var så varmt i Stockholm. Liite kallt i skuggan men jag gjorde det mest som en kul grej, att vara först med shorts liksom.
http://i1230.photobucket.com/albums/.../IMG_73592.jpg
Citera
2012-04-13, 15:33
  #12
Medlem
yooiis avatar
När det blir obehagligt att ha på sig långbyxor kan jag bära shorts.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback