• 1
  • 2
2005-02-16, 11:32
Medlem
Roger Pontares avatar
Är bosatt utomlads men ska snart upp till Sverige i några dar, är otroligt sugen på en bra tunnbrödrulle, vart i centrala sthlm ska jag gå?
Citera
2005-02-16, 13:06
Medlem
Besök Günter på karlbergsvägen , Underbara korvar. Testa cabanossen med extra hoj hoj.

Dock så har han inte tunnbrödsrullar.
Citera
2005-02-16, 13:36
Medlem
jenas avatar
Sandhamnsgatan mitt emot WM-Data, kanonställe!!
Citera
2005-02-16, 13:41
Medlem
Wittgensteins avatar
Grillen vid Slussen hade mumsiga tunnbrödsrullar när jag åt där sist. Men det var i och för sig några år sedan nu.
Citera
2005-02-16, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoloth
Besök Günter på karlbergsvägen , Underbara korvar. Testa cabanossen med extra hoj hoj.

Dock så har han inte tunnbrödsrullar.

Men hallå?
Om man är sugen på tunnbrödsrullar så vill man väl inte gå till något hak som INTE har tunnbrödsrullar??

Du ska ta dig ut på Lidingön till "PrestoGrillen" (åk till Lidingö Centrum och promenera 5 minuter). Massa olika rullar att välja på! Helt otroliga!
Bombay-rullen rekommenderas!
Citera
2005-02-16, 14:54
Bannlyst
tullfritt vid roslagstull är det enda som gäller, eller möjligtvis wurren vid norra bantorget..
Citera
2005-02-16, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laban12
Men hallå?
Om man är sugen på tunnbrödsrullar så vill man väl inte gå till något hak som INTE har tunnbrödsrullar??

Du ska ta dig ut på Lidingön till "PrestoGrillen" (åk till Lidingö Centrum och promenera 5 minuter). Massa olika rullar att välja på! Helt otroliga!
Prestogrillen ar kalasbra!! Har dom kvar sina Dubbla Prestoburgare?
Citera
2005-02-16, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini3
tullfritt vid roslagstull är det enda som gäller, eller möjligtvis wurren vid norra bantorget..

Helt rätt. Är det tunnbrödsrulle du är sugen på är det hit du ska gå. Har öppet nästan dygnet runt. Tullfritt alltså..
Citera
2005-02-16, 16:45
Medlem
mkggas avatar
Jag är ingen tunnbrödrullefantast, men då ämnet för tråden handlar om gatukök generellt, så passar jag på att slå ett slag för grillen mitt i Valhallavägen utanför KTH. De vet vad studenter vill ha efter en lång dag, så jäkla goda hamburgare! Var några år se'n sist dock... Måste åka förbi i veckan och uppleva gamla minnen
Citera
2005-02-16, 22:09
Medlem
alrunans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban12
Men hallå?

måste nog va dem bästa rullarna ja! va några år sen ja va där men dem står sig än.
Citera
2005-02-16, 22:12
Medlem
Nohktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mkgga
Jag är ingen tunnbrödrullefantast, men då ämnet för tråden handlar om gatukök generellt, så passar jag på att slå ett slag för grillen mitt i Valhallavägen utanför KTH. De vet vad studenter vill ha efter en lång dag, så jäkla goda hamburgare! Var några år se'n sist dock... Måste åka förbi i veckan och uppleva gamla minnen

Håller med till 100%
Citera
2005-02-17, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Prestogrillen ar kalasbra!! Har dom kvar sina Dubbla Prestoburgare?

Vet faktiskt inte om de kör dem längre, eftersom jag är helt såld på Bombay-rullen lägger jag inte så mycket tid på att studera menyn!

Det kanske är dags för ett studiebesök?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in