2013-07-05, 16:58
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraettnamn
Hej , är det någon som kan förklara vad det är för följare jag får på Instagram , jag får följare som har endast en bild och på den bilden dom har i deras profil brukar det stå '' To get more followers go to Link '' är det något slags hackade konton , kan någon kunnig svara :=) ?

Spam som gör reklam för nån skitsida. Jag blockar dom.
Citera
2013-07-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoterraggare
Är det någon som vet om man kan välja att inte synas på t.ex webstagram?
När jag googlar på mitt namn visas då en länk till mitt konto, och jag vill således att den inte ska synas där! Omöjligt? Hjälper det om man har privat profil?
Det gör åtminstone så att ingen ser bilderna du har lagt upp. Men ditt användarnamn finns säkert med på Google oavsett.
Citera
2013-07-08, 20:24
Medlem
Tja!
Denna bot funkar bara på vissa konton för mig:P
Ett konto slutade att funka(inte bannat):
[20:20] No Accounts Available For This Thread, Ending Thread
[20:20] Failed To Login To Account: Account: Unknown Issue. Skipping Account
[20:20] Logging Into Account: Account

Vad kan detta bero på? (vissa acc funkar felfritt)
Citera
2013-07-11, 11:48
Medlem
Får inget ljud när man spelar upp videos som folk har lagt upp. Funkar att kolla på dom men får inget ljud som sagt. Någon som har någon idé vad man kan göra?
Har en iPhone 4s
Citera
2013-07-12, 13:40
Medlem
Arbetarbroders avatar
Går de att spara bilder från nån annans konto på Instagram?
Citera
2013-07-14, 11:36
Medlem
Jag använde mig utav en gratis auto liker som gillade mina bilder hur mycket som helst men det började ta betalt senare.. Sidan hette instahoot.com

nu heter deras sida gramhoot och har gjort det gratis igen. jag har följt deras steg, tom gjort 3 jävla accs och följt deras beskrivning.. Funkar det för er? Det sturlar när jag ska skriva in url..

Någon som testat?
Citera
2013-07-14, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VbgGnagare
Får inget ljud när man spelar upp videos som folk har lagt upp. Funkar att kolla på dom men får inget ljud som sagt. Någon som har någon idé vad man kan göra?
Har en iPhone 4s
Stäng av ljudlöst läge.
Citera
2013-07-14, 20:05
Medlem
Klubbarns avatar
Måste jag acceptera "instagram would like to post to your friends on your behalf" för att ens polare ska se att man skaffat instagram eller kan man skippa det? ser dom ändå?
Citera
2013-07-15, 01:06
Medlem
Hej! om jag vill se vilka en viss person följer eller vilka som följer den personen måste jag då göra det från en mobil eller? Verkar ju inte funka om jag loggar in från en dator. Tacksam för svar. m.v.h L
Citera
2013-07-15, 11:55
Medlem
Någon som kanske vet?!
Citera
2013-07-15, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VbgGnagare
Har en iPhone 4s
Det råkar inte vara så enkelt att du bara har på ljudlöst?

Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Går de att spara bilder från nån annans konto på Instagram?
Ja, om du kollar via dator eller printscreenar i mobilen.

Citat:
Ursprungligen postat av Klubbarn
Måste jag acceptera "instagram would like to post to your friends on your behalf" för att ens polare ska se att man skaffat instagram eller kan man skippa det? ser dom ändå?
Dom ser det ändå. Det där resulterar bara i att bilder du gillat hamnar på Facebook osv.

Citat:
Ursprungligen postat av leinad82
Hej! om jag vill se vilka en viss person följer eller vilka som följer den personen måste jag då göra det från en mobil eller? Verkar ju inte funka om jag loggar in från en dator. Tacksam för svar. m.v.h L
Det går på vissa av sidorna som erbjuder Instagram via webbläsare också.
Citera
2013-07-15, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jersi
Det råkar inte vara så enkelt att du bara har på ljudlöst?

Ja, om du kollar via dator eller printscreenar i mobilen.

Dom ser det ändå. Det där resulterar bara i att bilder du gillat hamnar på Facebook osv.

Det går på vissa av sidorna som erbjuder Instagram via webbläsare också.

Okej! antar att det bara går ifall dom har ett öppet instagramkonto och inte ifall dom har låst och man måste ansöka för att följa personen i fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in