2013-06-24, 22:22
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det har ju skapats en videofunktion av något slag nyligen men jag hajar inte hur man använder sig av det eller kollar på andras klipp

För det första så kan jag inte ladda upp några klipp, bara bilder

För det andra så finns det ju en kameraikon i hörnet på vissa av folks bilder men trycker jag på den så laddar den bara men inget händer och sen ombeds man försöka igen.

HTC Desire S

Exakt. Samma sak som sker för mig också. Inget händer. Bara en stillbild och en kameraikon. Efter en stund kommer en uppdateringspil i mitten av bilden, där klippet borde visas. På datorn fungerar det, och en gång även i min telefon - när jag själv skapade ett klipp. Då kunde jag se mitt eget klipp i telefonen max tre gånger. Sedan blev det samma sak igen - stillbilder för hela slanten. Hur får vi ordning på problemet?
Citera
2013-06-27, 08:30
Medlem
Jag kan se videos men inte göra egna verkar det som? Har Android vers. 4.0.4 på min. Verkar inte som jag kan uppdatera det heller... varför gör de det inte tillgängligt för äldre versioner? :S
Citera
2013-06-27, 21:28
Medlem
thesyss avatar
När man från sitt instagramkonto väljer att dela facebook, kommer det att komma upp som en händelse på facebook då?
Citera
2013-06-27, 21:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesys
När man från sitt instagramkonto väljer att dela facebook, kommer det att komma upp som en händelse på facebook då?

Japp, då skapas ett nytt album på Facebook med dina Instagrambilder
Citera
2013-06-27, 22:03
Medlem
thesyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Japp, då skapas ett nytt album på Facebook med dina Instagrambilder

Även om den är tom? För när jag kollar hur min tidslinje ser ut för mina kompisar så finns det en mapp men det är inga bilder i den.
Citera
2013-06-27, 22:13
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesys
Även om den är tom? För när jag kollar hur min tidslinje ser ut för mina kompisar så finns det en mapp men det är inga bilder i den.

Ingen aning, för mig så blir det så att alla ens instagram-bilder man väljer att dela till Facebook samlas i en Instagram-mapp som alla kan se
Citera
2013-06-27, 22:17
Medlem
fast jag tror att det bara gäller vissa mobiler/operativsystem.
Om jag delar mina bilder via instagram så läggs dem in i albumet mobiluppladdningar och inte instagram-album, som jag dock sett att vänner har. Det stod något att man endast kunde göra så med min mobil, har jag för mig jag läste nånstans.
Citera
2013-06-29, 20:28
Medlem
Virginies avatar
Videofunktionen

Allt funkar för mig, förutom ljudet som blir i slow motion (endast mina egna klipp). Varför i helvete släpper dom en funktion som inte funkar? Amatörer.

Samsung Galaxy S3, version 4.1.2
Citera
2013-07-03, 10:37
Medlem
Laggaans avatar
Funkar bara att "likea" typ 80 st i rad sen stannar countern. Tanken är väl att det ska kunna gå oavbruten med schemalagda tider.?
Citera
2013-07-05, 12:22
Medlem
BorisBlanks avatar
Funkar det bara att ladda upp filmklipp man filmar genom Instagramappen?
Jag har sparade klipp som jag skulle vilja ladda upp men det funkar inte

S3:a
Citera
2013-07-05, 15:04
Medlem
baraettnamns avatar
Hej , är det någon som kan förklara vad det är för följare jag får på Instagram , jag får följare som har endast en bild och på den bilden dom har i deras profil brukar det stå '' To get more followers go to Link '' är det något slags hackade konton , kan någon kunnig svara :=) ?
Citera
2013-07-05, 16:38
Medlem
Är det någon som vet om man kan välja att inte synas på t.ex webstagram?
När jag googlar på mitt namn visas då en länk till mitt konto, och jag vill således att den inte ska synas där! Omöjligt? Hjälper det om man har privat profil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in