2013-06-21, 00:46
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Ja. Jag hittar inte någon funktion på min Instagram app som har med "Video" att göra.

Men jag kanske är för tidigt ute? Idag torsdag skulle en Vine funktion byggas in i Instagram på något sätt. 15 sekunders videos. Kanske kommer någon uppdatering senare ikväll?

Konstigt, för jag har redan sett folk i usa använda den och kopplat den till Facebook.

Har polare i Sverige med iphone som börjat använda det, men funkar inte alls till min andriod. Av någon jävla anledning.
Citera
2013-06-23, 01:16
Moderator
Parongatans avatar
Hur kan man se dem man följer, fast på datorn, på samma sätt som i telefonen i ett flöde? Nu går det bara att se dem en och en, eller sin egen profil. Hade ju varit skönt att kunna se bilderna på den stora 27-tumsskärmen.

Videofunktionen fungerar inte till min telefon, trots av- och ominstallation av Instagram-appen. Övriga uppdateringar är gjorda och jag använder mig av Xperia S med den senaste versionen av Android 4.1.2. Men ändå ser jag aldrig några rörliga klipp, utan bara stillbilder. Hur får jag det att fungera? Tacksam för svar!
Citera
2013-06-23, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Hur kan man se dem man följer, fast på datorn, på samma sätt som i telefonen i ett flöde? Nu går det bara att se dem en och en, eller sin egen profil. Hade ju varit skönt att kunna se bilderna på den stora 27-tumsskärmen.

Videofunktionen fungerar inte till min telefon, trots av- och ominstallation av Instagram-appen. Övriga uppdateringar är gjorda och jag använder mig av Xperia S med den senaste versionen av Android 4.1.2. Men ändå ser jag aldrig några rörliga klipp, utan bara stillbilder. Hur får jag det att fungera? Tacksam för svar!

Instagram.com ?
Citera
2013-06-23, 08:24
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexErikssoon
Instagram.com ?

Herregud... Ja, så lätt var det löst! Ibland är de enklaste lösningarna de rätta. Trodde att jag var tvungen att skriva in något särskilt, men icke då.. Tack för hjälpen!

Men den andra frågan återstår. Hur får jag fram rörliga Instagram-klipp på min Xperia?
Citera
2013-06-23, 09:26
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Herregud... Ja, så lätt var det löst! Ibland är de enklaste lösningarna de rätta. Trodde att jag var tvungen att skriva in något särskilt, men icke då.. Tack för hjälpen!

Men den andra frågan återstår. Hur får jag fram rörliga Instagram-klipp på min Xperia?

Har du jelly bean?
Citera
2013-06-23, 09:40
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Har du jelly bean?

Är faktiskt osäker! Det står 4.1.2 under programversion, och enligt nätet så är det 4.2 som gäller om det är Jelly Bean. Vet du hur det ligger till?
Citera
2013-06-23, 12:23
Medlem
Har samma problem och har en Samsung galaxy s3... tycker det är en så pass vanlig (och inte ny) telefon så fattar inte problemet... kunde ha den på min förra... samsung galaxy wonder.....

provar att göra som ni skrev nu.... är väldigt trött på meddelandet att enheten inte är kompatibel.. blabla....
Citera
2013-06-23, 15:26
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Är faktiskt osäker! Det står 4.1.2 under programversion, och enligt nätet så är det 4.2 som gäller om det är Jelly Bean. Vet du hur det ligger till?

Jag läste någonstans att det var Jelly Bean som krävdes för att videofunktionen skulle fungera. Har du möjlighet att uppdatera?
Citera
2013-06-23, 18:28
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Jag läste någonstans att det var Jelly Bean som krävdes för att videofunktionen skulle fungera. Har du möjlighet att uppdatera?

Finns inga fler uppdateringar tillgängliga till min telefon i nuläget. Dessutom så står det på andra håll att min version - 4.1.2 - ÄR Jelly Bean. Mycket mysko detta!
Citera
2013-06-23, 23:03
Medlem
Reggaemans avatar
Det har ju skapats en videofunktion av något slag nyligen men jag hajar inte hur man använder sig av det eller kollar på andras klipp

För det första så kan jag inte ladda upp några klipp, bara bilder

För det andra så finns det ju en kameraikon i hörnet på vissa av folks bilder men trycker jag på den så laddar den bara men inget händer och sen ombeds man försöka igen.

HTC Desire S
Citera
2013-06-24, 15:43
Medlem
Fler som har problem att ladda video över 3g? Över Wifi går det bra, men när jag är utom räckhåll för det går det inte.
Citera
2013-06-24, 20:56
Medlem
Hjälp, Problem med nya instagram - funktionen Video

Hej kära flashbackare!
Idag så filmade jag en video när jag var ute på fisketur på fjället, filmen filmades via instagram appens nya funktion.
Problemet är att jag inte kunde lägga ut den på min instagram då min täckning var för dålig. Den är sparad i min istagram app på telefonen men jag kan inte dela den på instagram nu när jag är hemma, bara till facebook osv. Varför går det inte?? (Har förövrigt en Samsung galaxy sII).

Hoppas någon kan hjälpa mig? Vill gärna lägga ut den på min instagram eftersom filmen var episk..

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in