2013-03-11, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Hmm är inte helt säker ifall du kan ladda över bilder genom deras hemsida. Testa det först, logga in via datorm och se ifall du kan lägga upp bilden där.

Annars kan du göra så att du bara lägger över bilden från din dator till din mobil. Eller så kan du göra det på ett simpelt sätt, skicka bilden till din egen mail och sedan laddar du ner den från mobilen.

Lycka till.
Jag verkar bara kunna ladda ner från facebook eller twitter, inte från mail tyvärr
Citera
2013-03-11, 12:41
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punky75
Jag verkar bara kunna ladda ner från facebook eller twitter, inte från mail tyvärr

Vad har du för mobil? Kollade du in ifall det går att överföra via deras hemaida?
Annars överför via Dropbox eller liknande.
Citera
2013-03-11, 12:53
Medlem
jag har en iphone 4. Ingen stor grej egentligen, bara att jag ville ha ett särskilt profilfoto.
Kan ju testa dropbox så får vi se.
Citera
2013-03-16, 05:23
Medlem
schmuckens avatar
Hur fungerar Instagram via datorn? Jag är inne på instagram.com och kan varken söka eller kolla folks followers osv?
Citera
2013-03-16, 06:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken
Hur fungerar Instagram via datorn? Jag är inne på instagram.com och kan varken söka eller kolla folks followers osv?

Googla på Webstagram.
Citera
2013-03-17, 20:56
Medlem
dylanous avatar
Finns det ingen autoliker / follower förutom instahoot?
Citera
2013-03-17, 23:05
Medlem
De finns en app gällande Instagram så man kan se vilka som de vanliga är att xx följer dig osv. MEN nu ska de även finnas vilka som "Unfollow You" tex vilka som inte längre följer mig. Skulle vilja ha den och se vilka som inte följer en längre osv

Nån som vet vad appen heter?
Citera
2013-03-18, 12:46
Medlem
kroxies avatar
Har någon en lösning på varför det kommer upp" hitta vänner via facebook " i feeden och kan då intr kolla feeden. Kan inte ta bort denna knapp. Har testat att ominstallera och logga ut och sedan in.
Citera
2013-03-21, 17:46
Medlem
ChrillyMcFrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstalker
Försöker hitta mina facebook-vänner men får felmeddelande:

Jag har iPhone 5. Godkänt instagram inne på "integritetsskydd"-"Facebook" också inne på "inställningar"-"Facebook". Även avinstallerat både facebook- och instagram-appen, men det funkar fan fortfarande inte..

Snälla, hjälp mig!!

har samma problem. vänligen tips om ni känner till en lösning!!!
Citera
2013-03-21, 23:50
Medlem
Hur fungerar Instagram och vilka regler gäller för sina egna bilder?
Citera
2013-03-21, 23:52
Medlem
FifaRasmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieSheen123
De finns en app gällande Instagram så man kan se vilka som de vanliga är att xx följer dig osv. MEN nu ska de även finnas vilka som "Unfollow You" tex vilka som inte längre följer mig. Skulle vilja ha den och se vilka som inte följer en längre osv

Nån som vet vad appen heter?
Instafollow
Citera
2013-03-24, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blubb_7
När jag klickar på att hitta instagram-användare genom att leta bland mina facebook vänner så hittar den en person som jag inte har som vän, inte haft som vän heller. Vet dock vem det är, men hur kan personen dyka upp där?
Tror jag listat ut detta fenomen nu. Antagligen ingen som bryr sig, men min hypotes är att detta berodde på att den "okända" personens instagram var kopplat till någon facebook-kompis till mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in