2018-06-06, 11:37
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Hur tar man bort en bild man har lagt upp??
Det är lätt i mobilen. Men i datorn vet jag inte.
Citera
2018-06-06, 15:24
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonhoran
Bara min Insta som krånglar idag? Får bara meddelande "Instagram har stoppats" varje gång jag försöker öppna den

Instagram gick ut på Twitter om detta, ska nu vara patchat, kolla om du kan uppdatera appen 😊
Citera
2018-06-07, 15:06
Medlem
Vad har egentligen hänt med Instagram de senaste månaderna? Mina bilder går plötsligt sååå segt?

Jag har ganska många följare. 20 000. Ändå får jag ungefär samma antal likes som jag fick för 1.5 år sen när jag hade kanske 10 000 följare. Ibland har jag till och med lagt upp samma bild (folk kommer inte ihåg) som jag lade ut för kanske 18 månader sen med bra och lämpliga hashtags på rätt tid på dygnet och med en "bra" bildtext osv - ändå får jag lika många eller t o m färre likes än vad jag fick för 18 månader sen fast jag har dubblat eller tripplat följarna sen dess.

Hur fan kan det komma sig? Jag har en kompis som säger samma sak.
Jag har inte köpt följare eller så.
Citera
2018-06-07, 15:54
Medlem
thesyss avatar
När jag går in på kommentarer på ett inlägg så har jag automatiskt fem emojis längst ner som inte går att ta bort. Detta gör att jag inte kan läsa kommentaren som står längst ner eller klicka att jag vill läsa fler kommentarer. Någon som vet hur man får bort detta? Jag har en Samsung galaxy.
Citera
2018-06-10, 18:57
Medlem
Finns det något sätt att söka efter bilder som innehåller dubbla hashtags?

Säg t ex att jag vill se bilder på baguetter med rödbetssallad. Kan man då på något sätt söka efter bilder som innehåller både hashtagen baguette och hashtagen rödbetssallad?
Citera
2018-06-12, 19:35
Medlem
Skullknights avatar
Fler som har svårt att ladda flöde och sånt nu?
Citera
2018-06-12, 19:53
Medlem
storbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight

Ja, segt i appen.
Citera
2018-06-12, 20:34
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight

IG gjorde en Tweet för någon timma sen att de jobbar på det 🙂
Citera
2018-07-11, 12:39
Avslutad
går det att se privata IG´s utan att följa personen i fråga.
Citera
2018-07-11, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
går det att se privata IG´s utan att följa personen i fråga.

Nej tyvärr!
Finns inget jb heller som gör det möjligt
Citera
2018-07-21, 11:46
Medlem
Får upp följande när jag ska logga in via appen på iPhone ”ett problem inträffade med din förfrågan” har provat installera om appen ändå fungerat det inte. Kan logga in på annan mobil via appen det är bara min som inte fungerar. Går logga in via webben också bara min jävla app som är knas. Någon som vet hur jag löser detta?
Citera
2018-07-23, 18:05
Bannlyst
Är jag den ende som upplever att appen kan börja bugga ibland precis när man startar den/går in på den? Den stannar/fryser till i typ 5-10 sekunder och sedan kan man scrolla flödet som vanligt.

Ibland händer det att den fryser till såpass länge att jag måste stänga av den helt genom aktivitetshanteraren i mobilen.

Har detta med min mobil att göra och dess processor?

Nedanstående är specifikationer när det kommer till mobilens plattform/processor.

OS Android 6.0 (Marshmallow)
Chipset Qualcomm MSM8937 Snapdragon 430
CPU Octa-core 1.4 GHz Cortex-A53
GPU Adreno 505

Vänligen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in