Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-29, 14:26
  #1597
Medlem
Jag har inte förstått hur jag kan få fler följare genom Instagram stories? Eller jo, vissa hamnar ju på startsidan men långt ifrån samma antal som bilder.

Hashtags? Eller är stories mest för att underhålla de följare som du redan har?

Hm. Förstår ni vad jag frågar? Om jag vill ha fler följare - hur ska jag utnyttja stories?

Tack
Citera
2018-08-05, 05:16
  #1598
Medlem
selusts avatar
Varför kan jag inte se nya bilder? Har sett samma bilder högst upp de senaste 3 dagarna, scrollar å scrollar men det ser likadant ut.. det är som att den inte laddar några nya bilder alls på startsidan?
Citera
2018-08-05, 12:00
  #1599
Medlem
Mitt instagram konto har hackats och både mailen samt telefonnumret kopplat till detta har ändrats.
Så min fråga är nu hur jag antingen får tillbaka kontot eller tar bort det?
Försökt googla runt lite men det är lite tunt med info om vad man kan göra när man varken har mail eller telenummer att skicka ett lösen till.
Citera
2018-08-05, 13:35
  #1600
Medlem
varför kan jag inte längre se slumpmässiga stories från olika användare på utforskaren? istället ser jag massa kategorier?

vill att det ska se ut såhär: https://icdn6.digitaltrends.com/imag...b-750x1334.jpg

men det ser ut såhär: https://images.hellogiggles.com/uplo...e-backfire.png

uppdatering? när jag installerar om appen får jag tillbaka stories, men det försvinner när jag uppdaterar flödet.
Citera
2018-08-06, 06:15
  #1601
Medlem
Någon som fått spectre att fungera på snapchat?
Citera
2018-08-06, 18:36
  #1602
Medlem
Isnatts avatar
Hur får man en sån bli stjärna efter namnet? Det med minst följare jag sett ha det var en kille som hade 2000 följare.
Citera
2018-08-06, 18:38
  #1603
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hur får man en sån bli stjärna efter namnet? Det med minst följare jag sett ha det var en kille som hade 2000 följare.
Är det typ verifierade konton?
Citera
2018-08-06, 18:39
  #1604
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Är det typ verifierade konton?
Ja, det verkar så. Men det måste väl till nåt för att man ska få det så att säga. Jag med mina 150 följare skulle väl liksom inte få det.
Men 2000 följare är ju 'ingenting' det heller.
Citera
2018-08-06, 18:42
  #1605
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Ja, det verkar så. Men det måste väl till nåt för att man ska få det så att säga. Jag med mina 150 följare skulle väl liksom inte få det.
Men 2000 följare är ju 'ingenting' det heller.
Antagligen så att du kan ansöka om det genom att kontakta Instagram och argumentera för varför du vill verifiera ditt konto ungefär som på Twitter.
Citera
2018-08-06, 19:40
  #1606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hur får man en sån bli stjärna efter namnet? Det med minst följare jag sett ha det var en kille som hade 2000 följare.

Det verkar som om antalet följare är orelevant, och att vanliga privatpersoner inte kan bli verifierade, och få en sådan markering efter namnet.

-> https://www.facebook.com/help/instag...elpref=hc_fnav

Citat:
En verifierad profillänk är en markering som visas bredvid namnet på ett Instagram-konto i sökningar och i profilen. Det betyder att Instagram har bekräftat att detta är det autentiska kontot för den offentliga person, kändis eller det globala varumärke som kontot representerar.

Konton som representerar välkända figurer och varumärken verifieras eftersom sannolikheten är hög för att de utsätts för identitetsstöld. Vi vill säkerställa att Instagram-användarna enkelt kan hitta de personer och varumärken som de vill följa.

-> https://www.facebook.com/help/instagram/398038890351915

Citat:
För närvarande är det bara vissa offentliga personer, kändisar och varumärken som har verifierade profillänkar. För närvarande går det inte att begära eller köpa en verifierad profillänk.
Citera
2018-08-07, 01:26
  #1607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegrandChai
Jag har inte förstått hur jag kan få fler följare genom Instagram stories? Eller jo, vissa hamnar ju på startsidan men långt ifrån samma antal som bilder.

Hashtags? Eller är stories mest för att underhålla de följare som du redan har?

Hm. Förstår ni vad jag frågar? Om jag vill ha fler följare - hur ska jag utnyttja stories?

Tack

Använd hashtaggs och location i dina stories. Söker du på hashtag så ser du stories högst upp. Där kan du hamna.
Citera
2018-09-04, 23:35
  #1608
Medlem
Kgjjs avatar
felpost
__________________
Senast redigerad av Kgjj 2018-09-04 kl. 23:40.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback