2018-04-06, 15:03
Medlem
Är det nån som vet hur listan på personer som en användare följer fungerar?
För jag har märkt att den ändrar ordning hela tiden!
Kan det vara så att den som ligger högst upp på listan är den användaren var inne på eller skickade meddelande till senast?
Tacksam för svar
Citera
2018-04-07, 16:58
Medlem
Femdomfjantens avatar
Går det inte spara 1080x1350 bilder via inspektera>source>scontent>vp, blir "Access Denied" när jag försöker ändra 750x750 upplösningen. Går med Tools for instagram pluginen fortfarande.
Citera
2018-04-21, 13:07
Medlem
Varje gång jag varit inne och tittat på Instagram och sedan gör något annat med mobilen under en stund för att sedan gå in på Instagram så måste jag logga in med mina uppgifter igen (jag loggar aldrig ut mellan gångerna).

Är det någon ny inställning som finns som gör att man måste ändra för att vara inloggad hela tiden?
Någon annan som har samma problem?
Citera
2018-04-24, 01:49
Medlem
Hupats avatar
Fuck!!! Gick in på en gammal kollegas instagram och råkade gilla en gammal bild. Vi känner inte varandra alls och lär förmodligen stöta på varandra imorgon, kommer bli ihågkommen som den där skumma stalkern som mitt i natten råkar gilla en 2 år gammal bild. Hjälp flashback. Att gå upp och gilla senaste bilden är inget alternativ, då vi inte alls känner varandra. Kan jag blockera henne? Syns ändå notisen då? Ändra namn? Fly landet? Fan.
Citera
2018-04-24, 06:04
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Fuck!!! Gick in på en gammal kollegas instagram och råkade gilla en gammal bild. Vi känner inte varandra alls och lär förmodligen stöta på varandra imorgon, kommer bli ihågkommen som den där skumma stalkern som mitt i natten råkar gilla en 2 år gammal bild. Hjälp flashback. Att gå upp och gilla senaste bilden är inget alternativ, då vi inte alls känner varandra. Kan jag blockera henne? Syns ändå notisen då? Ändra namn? Fly landet? Fan.

Om du tar bort liken så kommer hon få en notis men kan inte gå in på den, sen är notisen borta.

Beror på hur snabb hon är att förstå att du gillat den, jag tex har flera enheter, om något försvinner för mig kan jag kolla det på en annan enhet, alt har jag även en app som lagrar notiser som försvinner först när jag tar bort dem, så allt hänger på hur hon hanterar notiser i telefonen. Vissa tittar ju med ett halvt öga och tar bort, och det skulle ju vara bra för dig om hon är sån...
Senast redigerad av Hackergirl 2018-04-24 kl. 06:05. Anledning: Stavfel
Citera
2018-05-16, 12:15
Medlem
Någon som vet om man kan se vilka som har tittat på ens videoklipp man lagt upp? Jag menar inte i stories, utan videoklipp man lagt upp. Kan man se alla som tittat på klippet?
Och hur blir det om man tittar på någons öppna instagram via datorn, då kan man väl inte se vilka som sett klippet eftersom man inte är inloggad som någon användare när man kollar på datorn?
Citera
2018-05-20, 23:38
Medlem
finns det någon hemsida eller ios app som låter en se vilka som har stalkat min insta profil, en lista som sträcker sig minst 1 månad eller är det omöjligt såvida man inte betalar ?
kan tänka mig betala om det nu verkligen fungerar och inte bara bluff !
Citera
2018-05-21, 00:06
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RR-
finns det någon hemsida eller ios app som låter en se vilka som har stalkat min insta profil, en lista som sträcker sig minst 1 månad eller är det omöjligt såvida man inte betalar ?
kan tänka mig betala om det nu verkligen fungerar och inte bara bluff !

Fungerar inte eftersom IG har stängt API.
Citera
2018-05-21, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Fungerar inte eftersom IG har stängt API.
va konstigt, det här fungerar nämligen för mig iafl https://www.youtube.com/watch?v=DpeuAM7nnLg&feature=youtu.be&t=1m6s

kan du testa och rapportera tillbaka? vore jätte intressant
Senast redigerad av RR- 2018-05-21 kl. 00:15.
Citera
2018-05-29, 02:07
Medlem
http://www.bilddump.se/bilder/20180529020446-94.255.131.156.PNG
Detta felmeddelande kommer när man försöker ansluta till instagram.
Lösning?
Citera
2018-06-01, 14:34
Medlem
swimmingpools avatar
Hur tar man bort en bild man har lagt upp??
Citera
2018-06-05, 20:55
Medlem
Aftonhorans avatar
Bara min Insta som krånglar idag? Får bara meddelande "Instagram har stoppats" varje gång jag försöker öppna den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in