2008-06-06, 19:53
Medlem
Bultmans avatar
Kan någon förklara för mig vad folk blev så upprörda över i det han sa?
Citera
2008-06-06, 20:49
Medlem
xcvs avatar
Jag såg Eskil blotta sig inför en kossa.

Är Eskil bara 47 år ? Han kanske ska slå sig ihop, med den förutvarande "fittan" Tarras. Nej, fy fan Eskil.. ,vilka åldriga barn det skulle bli. Eskil, du som politikersvin, har ju, får man förmoda, tillgång till fakta vad gäller tidelagsområdet.
Om du inte har för mycket att göra, vilket jag inte tror du har, kanske Du kan läsa på om tidelagsområdet. T.ex om han som bor I Hägersten, som brukar ha Samojedhundar, och förlusta sig med dessa. /rättsfall finns att söka för de som är intresserade/ Att ha vaginalt samlag med sin tik på Centralstationen är tydligen helt okay.... enligt Eskil och andra politiker. Tydligen så kunde man ej påvisa att tiken blivit plågad eller känt smärta. Så kör på Eskil !
Citera
2008-06-06, 21:04
Avstängd
volvo 240s avatar
Du vet väl att det itne kan bli några barn mellan djur och människa?
Citera
2008-06-21, 19:33
Medlem
Vad hände?

Vad hände med rapporteringen av Eskil? Plötsligt blev det ju alldeles tyst i media om honom. Har han hamnat på psyket? Det brukar ju vara en anledning till utebliven debatt...man vill ju inte slå på någon som redan ligger. För inte kan väl FRA-debatten kommit till för att mörka herr Eskil Erlandssons fabulösa uttalande om tidelagsklurigheter?
Citera
2012-04-12, 08:51
Medlem
irrblosss avatar
Skvaller om Eskil Erlandsson, nu nygift!

Är det ett försenat aprilskämt? På Aftonhoran kan man idag läsa att Eskil Erlandsson gifter sig med en 19 år yngre kvinna. Av bilden att döma, och med tanke på omständligheterna, måste man säga att hon ser riktigt bra ut. Dessvärre kan man väl inte ens med god vilja säga detsamma om Eskil. Pengar är första tanken, men det visar sig att Adlercreutz familj tydligen äger en 1700-talsherrgård med tillhörande ridsportanläggning, och dessutom av adlig släkt. Kan det vara så att det är äkta kärlek på något märkligt vis?

Här är bild på det vackra paret:
http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image...kilsusanne.jpg
Citera
2012-04-12, 09:01
Medlem
Månsans avatar
Måste ge gott hopp åt alla killar som har svårt att få tag i en tjej. Inte minst här på Flashback. Den åldrige och påfallande oattraktive Erlandsson har lyckats lägra en supersnygg, 19 år yngre kalaspingla. Dessutom är hon adlig och från svinrik släkt. Undrens tid är inte förbi.

Edit. Såg nu att hon inte alls är supersnygg. Aftonbladet måste ha hittat en 20 år gammal bild eller förväxlat bilden på något sätt. I Expressen ser man att hon ser högst ordinär ut.
Senast redigerad av Månsan 2012-04-12 kl. 09:09.
Citera
2012-04-12, 09:10
Medlem
Mogna-Meloners avatar
På Expressens bild ser hon inte lika "snygg" ut. Mera som en vanlig och trevlig centertjej:

http://www.expressen.se/nyheter/eski...yngre-kollega/

Javisst kan det vara äkta kärlek. Hon behöver inte gifta sig med honom för att få anseende etc. Hon har ju redan en position så att säga - och pengar. Nej, jag tror det där är klassisk kärlek på arbetet. Kanske inte pang-bom-tjong-kärlek utan en som vuxit fram med tiden. Samma intressen etc.
Citera
2012-04-12, 09:11
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Edit. Såg nu att hon inte alls är supersnygg. Aftonbladet måste ha hittat en 20 år gammal bild eller förväxlat bilden på något sätt. I Expressen ser man att hon ser högst ordinär ut.
Ja jag såg det också nu, fast grundförutsättningarna finns nog att hon kan få tillbaka sitt Aftonbladet-utseende. För Erlandsson är det väl helt kört .
Citera
2012-04-12, 09:25
Medlem
Stahlhelms avatar
Eskil är en trevlig man, förstår inte varför det ska bli ett ramaskri i media om det hela.
Citera
2012-04-12, 09:28
Bannlyst
Det blir inget lyckligt äktenskap hon är enbart ute efter Eskils kropp
Citera
2012-04-12, 09:48
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stahlhelm
Eskil är en trevlig man, förstår inte varför det ska bli ett ramaskri i media om det hela.
Jag har inte hängt med så noga, men var det inte han som inte tyckte det behövdes någon lag mot tidelag? Nu får han en hel ridsportsanläggning till sitt förfogande...
Citera
2012-04-12, 09:51
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
På Expressens bild ser hon inte lika "snygg" ut. Mera som en vanlig och trevlig centertjej:

http://www.expressen.se/nyheter/eski...yngre-kollega/

Javisst kan det vara äkta kärlek. Hon behöver inte gifta sig med honom för att få anseende etc. Hon har ju redan en position så att säga - och pengar. Nej, jag tror det där är klassisk kärlek på arbetet. Kanske inte pang-bom-tjong-kärlek utan en som vuxit fram med tiden. Samma intressen etc.

Expressens bild visar dock att Eskil är en riktig pudding.

Hoppas de får leva lyckliga i alla sina dagar och att inte fula människor blir allt för avundsjuka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in