Citat:
Ursprungligen postat av
..FAN..
Hur är det med jämställdheten på P3 egentligen? Tex från 10.00 - 16.00 är det endast kvinnor som sänder program.
Vad handlar egentligen Farah Erichséns program om? Imponerande att hon lyckas fylla ut 2h programtid med 0 innehåll.
Camila Astorga Díaz borde sluta upprepa sitt namn hela tiden. Samt borde hon vara mer opartiskt, uppenbart att hon är miljö- och/eller vänsterpartist. Har det någonsin varit en manlig gäst som "torsdags gäst"?
"Vi hade en gång en båt" med Näääk tillsammans med "Knäpper mina fingrar REMIX" är förövrigt värdelösa låtar.
Skrev ett liknande inlägg
förra månaden.
Jag gillar övergången från en värdelös programledare till en annan;
"
Nu skickar jag över er till Camila Astorga Díaz som SKA LeVeReRa JÄTTEINTRESSANTA GREJER..." "Tack FaRaHhH! Mitt namn är Camila Astorga Díaz och idag ska vi tala med en professor i hbtq-tramsitrams."
Vad är det med den "bruden" att benämna killar som "snubbar" hela tiden? Jag upplever henne som den totala motsatsen till skön, om hon nu trodde att hon var "skön", sluta isf.
Råkade lyssna i fredags och juden Kazmierska är tydligen tillbaka, med "Korrerapporten" som väl bara sänds på fredagar iofs. Hon är lika manusstyrd och efterbliven och säger sitt namn även om hon har blivit "påad" i programmet innan, sigh.
Programmet var inte jättedåligt, jag orkade lyssna en stund iaf, men agendan är ju fullsmockat så minst en PK-grej är fuckin given. I somras sände hon programmet som "Astorga Diaz" sänder nu. Och innan det Emanuel Karlsten eller vad tönten kallar sig. Ett stycke självhatande man, den sistnämnda.
Feminist/HBTQ-tramset har bara eskalerat, och som svar på frågeställningen:
Nej, jag har bara hört en manlig gäst (efter jag skrev inlägget ^ ovan, m.a.o. den första) som förövrigt var totalt ointressant. Och jag är (mer eller mindre
var nu iofs) en daglig lyssnare. Men hon har ju kört ett tag så jag borde ha snappat upp om hon hade haft fler gäster auf det manliga könet. Alla har varit totalt ointressanta, riktiga nonamers.
Det går inte att beskriva med ord hur värdelös denna kanal är. Säg upp tv-licensen kan man ju göra, lol.