2011-07-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newfield
Är det bara jag som får en konstig känsla/vibbar av att alla bilder på GM känns väldigt plastiga och retuscherade? Han kan ju ha gjort det själv iofs. Känns som om det är något skumt med hela hans profil, kanske ska ta på mig foliehatten och vara tyst
Precis min känsla också... Därav min teori i inlägg #561.
Senast redigerad av Jarnebring 2011-07-23 kl. 23:14.
Citera
2011-07-23, 23:11
Medlem
MaymuneNs avatar
Kan man få tag på manifestet han skrev?
Citera
Medlem
Om det är repost så sorry men enligt videon så är det GM som lagt ut videon 2 dagar tidigare.

http://www.liveleak.com/view?i=093_1311453213
Citera
Bannlyst
Founding (re-founding) members:

Anonymous 1 - Nationality: English Protestant (Host)
Anonymous 2 - Nationality: English Christian atheist
Anonymous 3 - Nationality: French Catholic
Anonymous 4 - Nationality: German Christian atheist
Anonymous 5 - Nationality: Dutch Christian agnostic
Anonymous 6 - Nationality: Greek Orthodox
Anonymous 7 - Nationality: Russian Christian atheist
Anonymous 8 - Nationality: Norwegian Protestant (member and proxy for 9)
Anonymous 9 - Nationality: Serbian Orthodox (by proxy, location: Monrovia, Liberia)

Unable to attend:

Anonymous 10 – Nationality: Swedish
Anonymous 11 – Nationality: Belgian
Anonymous 12 – Nationality: European-American

Om nu detta stämmer. Är det bara jag som är jävligt nyfiken på vem denna Svensk är? Borde inte polisen fokusera på att få tag i dessa andra 11 som finns på listan?

Vägrar han snacka så kan det ju inte vara så svårt för omvärlden att se mellan fingrarna ifall snuten använder brutalt våld och sexangrepp för att få fram namnen.

Jag menar, om denna snubben är kapabel till detta. Varför skulle inte dessa andra 11 vara det?Speciellt när en av dom är svensk.
Citera
Medlem
SonneHagals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiberiusGracchus
Enligt anti-muslimerna så är att vara muslim också någonting essentiellt som medför vissa givna uppfattningar och drifter och en muslim inte kan bara kan sluta med. En muslim är en muslim är en muslim. Och alltid ett potentiellt hot, hur sekulariserade de än verkar på ytan.

Anti-muslimerna behandlar muslimen som att denne har inneboende egenskaper, att man är på ett visst sätt bara för att man är muslim. Men muslimer är ju en minst lika differentierad grupp som kristna, det finns inte ett sätt att vara muslim på utan miljoner. Men enligt anti-muslimerna så är detta inte sant, utan muslimer föreställs som några textbundna dogmatiker som inte kan tänka utanför Koranen - som för övrigt bara kan tolkas på ett sätt.

Genom att förstå muslimer på detta vis så förstår man dem på samma sätt som nazister förstod judar, dvs. att det finns någonting i själva muslim-varat som gör att de är på ett visst sätt. Och de är fiender. Även om de kan verka normala på ytan så är de inte som oss.
Anti-muslimer är inte heller en homogen grupp utan en differentierad grupp som muslimer. En del menar att de kan assimileras som personer, som t ex SD. För politiska grupper gäller samma visa återigen. Du gav inte riktigt svar på frågan, i vart fall inte så som jag menade. Men never mind, det är inte det tråden handlar om.
Citera
2011-07-23, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudmund
Jätte jätte smart lirare...

Så han dödade 100 pers för att få folk att läsa hans förvirrade ideer.
Konkurransen inom media är visserligen mördande, men.

Förresten ,nu när kulturmarxisterna har hans plan , kan dom inte stoppa den då.
Jag tycker att hans agerande och skrivelser på internet med honom som avsändare, videon med manifestet och honom själv med automatvapen osv talar för allt annat än förvirring. Han tycks ha lagt ner år av planering och genomfört en djävulsk plan och haft långt gångna tankar om sitt eftermäle med.
Citera
2011-07-23, 23:15
Medlem
b00reds avatar
Möjligen irrelevant och en tillfällighet, men Uwe Boll har gjort en film med ungefär samma händelse för två år sen.

Rampage heter den och där spränger en ung man polisstationen först för att eliminera motståndet, sen ger han sig ut på en skjutarorgie helt utan motstånd... När jag hörde om det här första gången var det det första jag tänkte på, eftersom filmen släpptes i Norden för bara någon vecka sen eller så... ganska kusligt sammanträffande - eller möjligen något att skylla på?

Brukar mest läsa här men tyckte att det möjligen vore intressant för er som "forskar" i karln..
Citera
Medlem
Acid-Brains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conzum
Ja, det finns i andra trådar han har gjort ett inlägg

Vet du vilken tråd? Om så, länka gärna.
Citera
Medlem
s0pkvasts avatar
Videon är borta. Någon som har back-up?
Citera
2011-07-23, 23:17
Medlem
sasos avatar
Någon som kan sammanfatta? tack
Citera
2011-07-23, 23:19
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s0pkvast
Videon är borta. Någon som har back-up?

http://www.liveleak.com/view?i=093_1311453213
Citera
2011-07-23, 23:20
Medlem
SonneHagals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liolidis
Se länken hittade den när jag sökte på PPCCTS det verkar var en stor organisation

http://www.pccts.com/

Det finns flera länkar där som inte har någon bild att klicka på som tex:

http://www.pccts.com/sec_log_c_x2010_emergency/78vat19sug1620ananumbgram.html

Verkar rätt spännande, har vi någon på FB som kan ta en titt där inne?

http://www.carips.com/ kanske är det han skrev om i boken tidigare, jobba med säkerhet i oroligt område om pengarna tar slut?
Senast redigerad av SonneHagal 2011-07-23 kl. 23:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in