Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-01, 20:16
  #1
Medlem
Hej, jag köpte en bärbar dator för ett tag sedan när jag pluggade i USA. I början funkade allt bra och det gör det i princip fortfarande, jag tror det är jag som pillat på nån inställning som inte var meningen. Iaf, till mitt problem. När jag startar vissa spel i fullscreen som t.ex. Worms Armageddon (underbart spel) så blir "skärmen mindre". Det blir som widescreen fast... Tallscreen, haha. Om ni förstår hur jag menar. Och att andra upplösningen i spelet eller i windows löser det inte. Detta uppstod när jag första gången kopplade in datorn med en hdmikabel i min TV. Storleken på displayen ändrades på datorn men det var fullscreen på TVn. Förstår någon? Jag är så dålig på att förklara men detta tycker jag är jättejobbigt. Om någon snälla vet vad det kan vara för fel, skriv gärna och/eller be om mer information!
Citera
2012-04-01, 20:21
  #2
Medlem
Vill spela Worms utan problem på planet till USA om några timmar, så snabba svar är uppskattade!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback