Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-31, 14:08
  #1
Medlem
crillecrilles avatar
Rögle BK - Bofors IK Karlskoga
Game starts at 16:00 at Lindab Arena
Domare/Laguppställningar

Örebro HK - Timrå IK
Game starts at 16:00 at Behrn Arena
Domare/Laguppställningar

Leksands IF - Djurgårdens IF
Game starts at 16:00 at Tegera Arena
Domare/Laguppställningar

Vilka TV-kanaler visar matcherna? → www.tvmatchen.nu

På webben visar Viaplay LIF-DIF och ÖHK-TIK. RBK-BIKK går på S24.

Radiosporten sänder matcherna live i webbradion.

Kan man ej se matcherna på TV eller Webbsändning så finns textrapportering till åtminstone LIF-DIF på http://www.difhockey.se/liverapportering. Övriga matcher hittade jag tyvärr ingen rapportering till utöver matchfaktan på Swehockey.

Lycka till alla!
_______________________________

Idag kommer hoppet dö ut helt för ett par lag, jag hoppas som de flesta väl har märkt att Djurgårn kan trycka ner Leksingarna i skrillorna idag och hänga efter Rögle.
__________________
Senast redigerad av crillecrille 2012-03-31 kl. 14:41.
2012-03-31, 14:12
  #2
Medlem
AlwaysAwesomes avatar
Hoppas att Djurgården har fått en någorlunda tändning efter den rent usla insatsen mot Örebro som ändå gav en vinst. Måste ju indikera att det finns något hopp för alla våras egna små divor.

Annars får det gärna bli övertidsförlust för Rögle och med det övertidsvinst för Bofors. Vad angår Timrå-Örebro så kunde jag faktiskt inte bry mig mindre.
2012-03-31, 14:43
  #3
Medlem
crillecrilles avatar
Kyle fortsatt petad. Ingen överraskning dock, han ska ju inte spela mer denna säsong(ever?).
2012-03-31, 14:54
  #4
Medlem
AlwaysAwesomes avatar
Näe, antagligen inte.

Kanske är Kyle-effekten som slår sig in i laget?
2012-03-31, 15:08
  #5
Medlem
crillecrilles avatar
Går det bra idag så har vi en Kyle-effekt
2012-03-31, 15:12
  #6
Medlem
ett kadavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Kan man ej se matcherna på TV eller Webbsändning så finns textrapportering till åtminstone LIF-DIF på http://www.difhockey.se/liverapportering. Övriga matcher hittade jag tyvärr ingen rapportering till utöver matchfaktan på Swehockey.

Lycka till alla!
_______________________________

Idag kommer hoppet dö ut helt för ett par lag, jag hoppas som de flesta väl har märkt att Djurgårn kan trycka ner Leksingarna i skrillorna idag och hänga efter Rögle.

Verkar finnas en liverapport från Örebro. Finns även en liverapportering ur LIF-vinkel
2012-03-31, 15:17
  #7
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett kadaver
Verkar finnas en liverapport från Örebro. Finns även en liverapportering ur LIF-vinkel
Snyggt. Tyvärr för sent att redigera TS.

Almtorp petad Fan va rätt, totalt kass.
__________________
Senast redigerad av crillecrille 2012-03-31 kl. 15:33.
2012-03-31, 15:35
  #8
Medlem
ett kadavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Snyggt. Tyvärr för sent att redigera TS.

Kan som erfaren KS-matematiker informera dig om att ni kan nå ES även om ni torskar idag. Men det kräver att Rögle förlorar minst en poäng idag eller nästa match, vi förlorar mot Timrå samt att ni tar Karlskoga härnäst. Då hamnar ni och vi på 12 poäng, Karlskoga på 10-12 och Rögle på 13-15 inför sista omgången.

Optimalt för spänningen är alltså att Leksand och Karlskoga vinner ikväll! Du håller väl med?
2012-03-31, 15:37
  #9
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett kadaver
Kan som erfaren KS-matematiker informera dig om att ni kan nå ES även om ni torskar idag. Men det kräver att Rögle förlorar minst en poäng idag eller nästa match, vi förlorar mot Timrå samt att ni tar Karlskoga härnäst. Då hamnar ni och vi på 12 poäng, Karlskoga på 10-12 och Rögle på 13-15 inför sista omgången.

Optimalt för spänningen är alltså att Leksand och Karlskoga vinner ikväll! Du håller väl med?
Haha! Vilket inavlat resonemang Det blir rafflande oavsett hur det går idag alltså, intressant. Jag är evig pessimist den här säsongen men...
2012-03-31, 15:49
  #10
Medlem
ett kadavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Haha! Vilket inavlat resonemang Det blir rafflande oavsett hur det går idag alltså, intressant. Jag är evig pessimist den här säsongen men...

Kan tipsa om http://www.speculator.se

Rätt kul att sitta och simulera lite olika scenarion. Upptäckte att vi kan klara det med en ynka pinne från dagens match men då får vi göra en DJÄVLA massa mål framöver.
2012-03-31, 16:00
  #11
Medlem
GonerStoners avatar
Tur man har viasat hockey.

Väldigt intressant match nere i Leksand,
svårt att säga vem som snor hem 3 poäng men jag gissar på att DIF vinner med 4-3.
2012-03-31, 16:04
  #12
Medlem
Men värdelösa fittdomare haha

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback