• 1
  • 2
2012-03-31, 08:07
Medlem
Föräldern lämnade bilen med nyckeln i utanför en förskola i Falköping. Då passade tjuvarna på.

http://www.expressen.se/gt/man-dog-e...l-i-falkoping/
Citera
2012-03-31, 08:51
Medlem
Husvagnens avatar
Ahh, ett skolexempel på ren karma.
Någon som vet identiteten på dessa stjärnor?
Citera
2012-03-31, 10:35
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husvagnen
Ahh, ett skolexempel på ren karma.
Någon som vet identiteten på dessa stjärnor?

Haha du är inte lite ond du.

Är väl två megatjackisar som fick sätta livet till.
Citera
2012-03-31, 13:10
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heipapeipapekka
Föräldern lämnade bilen med nyckeln i utanför en förskola i Falköping. Då passade tjuvarna på.

http://www.expressen.se/gt/man-dog-e...l-i-falkoping/
Inte mycket till trådstart men jag ska hjälpa till
Citat:
Bilen stals utanför en förskola i Kyrkerör i Falköping vid 19-tiden i går. Bilägaren såg två män hoppa in i det olåsta fordonet. De båda gärningsmännen gav intrycket av att vara påverkade, enligt polisens vittnesuppgifter.
Tio minuter senare körde de av vägen på länsväg 184
Vad som har orsakat olyckan är oklart. Men polisen i Västra Götaland uppger att farten var hög. – Det var en kraftfull olycka, bilen blev helt demolerad, sade polisens presstalesman Stefan Gustafsson till TT.
De båda männen fördes med ambulans samt ambulanshelikopter till Kärnsjukhuset i Skövde. En av dem avled, den andra vårdas fortfarande för sina skador.
Vilka personer var inblandade i kraschen??
Citera
2012-03-31, 13:18
Medlem
är med sugen på å veta mera. ifall att man behöver gå på begravning. har ringt runt lite utan framgång. så om någon vet, ut med de behöver ju inte outa fullkomligt.
Citera
2012-03-31, 15:19
Medlem
Tjafsarns avatar
Synd om bilen.
Citera
2012-03-31, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaves123
är med sugen på å veta mera. ifall att man behöver gå på begravning. har ringt runt lite utan framgång. så om någon vet, ut med de behöver ju inte outa fullkomligt.
samma här,ingen vet nåt.antagligen kommer dom inte ifrån fkp.
Citera
2012-03-31, 16:49
Medlem
http://dennism.se/bilolycka/

Bloggare som kommer ifrån Falköping och är på besök där nu.
Citera
2012-03-31, 17:13
Det star ju att bilagaren sag "tva man" hoppa in i bilen. Den dar ar snarare en "hen", sa det maste vara nagon annan.
Citera
2012-03-31, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom Tucker
Det star ju att bilagaren sag "tva man" hoppa in i bilen. Den dar ar snarare en "hen", sa det maste vara nagon annan.
En av dem avled, den andra vårdas fortfarande för sina skador.
det var 2 st som stal bilen.
Citera
2012-03-31, 17:43
Medlem
måste vara nån som vet något,men dom kanske inte hänger på fb.
Citera
2012-03-31, 17:52
Medlem
Min fars flickvän såg när dom två männen stal bilen.

Vi var påväg o hämta min fars bil för jag skulle köra han och hans käring till en pub i Falköping.
Och nej , bilen blev inte stulen utanför en förskola. Den blev stulen utanför en bostad på St Sigfridsgatan i Falköping. Mannen, som för övrigt var brandman skulle bara in i lägenheten för o hämta sina barn.
Just i denna stund när min fars flickvän kommer gåendes så kommer dom här två stenhöga/dyngraka personerna o hoppar in i bilen och drar iväg.

Dom hade tidigare sett dom här männen trilla omkull o vara allmänt högljudda tidigare på dagen. Jag och min far försökte hitta bilen så vi drog runt i stan men inte en skymt av dom. Tag därefter så fick vi reda på att dom hade smällt rätt in i ett vägräckte i 90-100 blås och rätt ner i ett ganska bra stup.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in