2012-04-05, 14:11
Medlem
dajolle
Helt ärligt så kollade jag aldrig upp olika märken innan jag beställde, eftersom att MM har ett bra rykte så tänkte jag att dom sålde bra kvalité på sina produkter. Förhoppningsvis så har jag fel angående detta och det kanske ändrar sig om ett par veckor? Eller är jag naiv?

WhiskeyGinWine
Tack för tipset, men du förstår nog hur en annan känner. Visst är det dumt att kötta på men man känner sig nästan lite illa tvungen. Ska ta det lugnt ett tag och se ifall det hjälper med Voltaren.

Trevlig påsk & helg!

MVH
Citera
2012-04-10, 22:09
Medlem
Flo19trips avatar
Väntar på nästa uppdatering sjukt intresannt!
Fick min hem mina winnar idag och skall börja i morgon direkt, och 70 dagar framåt sjukt taggad

Har 2 nära kompisar som har MYCKET bra erfarenheter av nästan allt inom bodybuilding och bola.
Dom sa även att va beredd att du kommer få en brännande kännsla i brösten. Händer inte alla men väldigt många! att man blir öm och det kan bli ganska irriterande, detta är inget att oroa sig för!
det går över sakta men säkert över.

Men en fråga jag har! Vi tar ju inte lika stora mängder som dom har gjort, men ena kompisen var VÄLDIGT nära på och få bich titts av vinnarna.. går det att göra något åt detta? ska man sluta eller går det och ta något för det?
Vad orsakar bich titts?
Citera
2012-04-11, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flo19trip
Väntar på nästa uppdatering sjukt intresannt!
Fick min hem mina winnar idag och skall börja i morgon direkt, och 70 dagar framåt sjukt taggad

Har 2 nära kompisar som har MYCKET bra erfarenheter av nästan allt inom bodybuilding och bola.
Dom sa även att va beredd att du kommer få en brännande kännsla i brösten. Händer inte alla men väldigt många! att man blir öm och det kan bli ganska irriterande, detta är inget att oroa sig för!
det går över sakta men säkert över.

Men en fråga jag har! Vi tar ju inte lika stora mängder som dom har gjort, men ena kompisen var VÄLDIGT nära på och få bich titts av vinnarna.. går det att göra något åt detta? ska man sluta eller går det och ta något för det?
Vad orsakar bich titts?

Hej Flo19trip
Släng gärna upp en kur rapport om du orkar, vore skoj och läsa hur det går för dig. Vad kör du för märke och hur mycket kommer du att ta?

Jag har inte känt något brännande känsla i brösten eller irritation. Låter inget vidare om jag ska vara helt ärlig.

Svaret på din fråga:
Det som jag har lärt mig är att man antingen kan,
1. Sluta med preppen och börja ta PCT (t.ex Nolvadex)
2. Fortsätta som vanligt men ta PCT kuren ut.

Vad som orsakar gynekomasti är p.g.a ökad produktion av östrogen (kvinnligt könshormon). Winstrol saknar den effekten. Risken finns för bitch tits, dock ovanligt.

MVH
Citera
2012-04-11, 22:34
Medlem
Flo19trips avatar
HTML-kod:
Hej Flo19trip
Släng gärna upp en kur rapport om du orkar, vore skoj och läsa hur det går för dig. Vad kör du för märke och hur mycket kommer du att ta?

Jag har inte känt något brännande känsla i brösten eller irritation. Låter inget vidare om jag ska vara helt ärlig.

Svaret på din fråga:
Det som jag har lärt mig är att man antingen kan,
1. Sluta med preppen och börja ta PCT (t.ex Nolvadex)
2. Fortsätta som vanligt men ta PCT kuren ut.

Vad som orsakar gynekomasti är p.g.a ökad produktion av östrogen (kvinnligt könshormon). Winstrol saknar den effekten. Risken finns för bitch tits, dock ovanligt.

MVH

Okej tack för svar

Okej gör ett försök på en kur rapport!
Jag kör nu 30ml om dagen, så att säga 3 st 10mg tabletter. Märke på dom Synobol beställt från akuten.

Känns som jag går al in nu för och få den kroppen jag drömmer om!

Men min dag hittills ser ut såhär

08:00 - 1 winny och 250g kesella 1% fett pluss 2 kokta ägg utan gulan

10:00 - protein shake och ett ägg utan gula

12:00 - 1 Winny och sallad med paprika, purjolök, gurka, paprika, äggröra (4 ägg), kyckling och 4 hemmagjorda köttbullar.

15:30 - Protein shake och rester från lunchen.

17:30 - 1 Winnyn och en kaffe och drar och tränar

Träningen blev bröst och triseps. Sedan 50 minuter rask promenad på bandet.
Åt en kesella direckt efter också!

21:00 - kokt lax med spenat, lite makrill och några champinjoner.

och nu när kl blir 23:00 slänger jag i mig en shake med natt protein pluss 3 st testosteron boster (lagliga)

För första dagen känns allt bra! hade bättre tryck på gymmet en vanligt. Plasebo säkert!
Ska köra på detta shema till 100 % i 70 dagar!
(Ska ha en ätar dag varannan lördag)

är detta en rapport? ganska ny på detta forum.. frågor?
Citera
2012-04-12, 12:34
Medlem
Ser bra ut faktiskt.. verkar vara ganska svårt att hålla sig till den dieten. Personligen har jag inte så pass stor koll på det jag stoppar in mig. Försöker bara få in så mycket proteiner (3g per kilo kroppsvikt) som jag kan och drar ner drastiskt på kolhydrater.

Lycka till med din kur och hoppas att det går bra!

MVH
Citera
2012-04-12, 16:07
Medlem
Vecka #2

Har man för höga förväntningar? Jag vet inte, känns som att det inte händer mycket som sagt. DOCK så känner jag mig starkare på något lustigt vis. Placebo? Winstrolen som kanske kickat in? Jag vet faktiskt inte, jag började nog med detta med ganska höga förväntningar (8pack och vaskulär efter 2 dagar typ) nä men ni som har testat förstår nog mig när det är första kuren.

Vissa stats från veckan,
Citat:
90 Kg x 6 x 5 Bänkpress
130 Kg x 6 x 5 Marklyft
120 Kg x 8 x 5 Knäböj
30 x 2 Kg x 6 x 5 Hantelpress (Axlar)

Nu blir det kött och sallad till middag!

MVH
Citera
2012-04-17, 17:26
Medlem
Stark som fan känner jag mig! Känns riktigt bra, redan börjat kolla upp nästa kur efter sommaren!
Gått ner lite också. Vet inte några siffror än, jobbigt att behöva vänta tills kuren är över.

MVH
Citera
2012-04-20, 12:47
Medlem
Vecka #3
Ytterligare en vecka passerat men inga större skillnader. Mår varken bättre eller sämre psykiskt. Aningen hårdare i kroppen men ja, jag deffar ändå.
Kåt som vanligt, kiss och avföring ser helt normalt ut.

Börjat kolla på nästa kur redan.. Stora biffar och sallad nu.

Trevlig helg på er!

MVH
Citera
2012-04-24, 18:26
Medlem
Sista dagarna på vecka 4 för mig. Kör dock Rotex och inte Mir
Känner ju hårdhet och har behållt de muskler jag byggd innan.

Slutsatsen av det hela är att inte använda Winnar för att bygga något utan bara för att behålla och just det jobbet klarar de bra.
Citera
2012-04-24, 20:58
Medlem
Flo19trips avatar
Sådär, nu är jag inne på vecka 3 idag.

Rapport.
Jag känner ett otroligt tryck på gymmet. Kör så hårt att jag nästan ser gudarna vid varje övning.
Känner mig peppad och har mycket energi.
Gått ner ca 2kg från 70,4 till 68,1
Musklerna är desamma kanske något större. Känner mig stenhård i kroppen
Formerna på musklerna kommer fram mer och mer.
Jag fotar varge tisdag morgon och man ser bra med skillnad från första dagen tills idag.
Foton kan jag lägga upp vid sista veckan om någon vill se.

Peace
Citera
2012-04-25, 06:20
Medlem
Va skoj att det går bra för er! Jag har bara tagit bilder varannan vecka, väger mig inte eller mäter. Det gör jag efter jag är helt färdig med kuren (efter PCTn).
Då kommer jag att lägga en fullständig rapport med massa siffror, ev. bilder.

MVH
Citera
2012-04-25, 06:38
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flo19trip
Sådär, nu är jag inne på vecka 3 idag.

Rapport.
Jag känner ett otroligt tryck på gymmet. Kör så hårt att jag nästan ser gudarna vid varje övning.
Känner mig peppad och har mycket energi.
Gått ner ca 2kg från 70,4 till 68,1
Musklerna är desamma kanske något större. Känner mig stenhård i kroppen
Formerna på musklerna kommer fram mer och mer.
Jag fotar varge tisdag morgon och man ser bra med skillnad från första dagen tills idag.
Foton kan jag lägga upp vid sista veckan om någon vill se.

Peace

Det vet du att vi vill!

/Eis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in