Grundtanke & Mål:
Älskar att träna styrketräning, tränat fram och tillbaka i 3 år nu. Alla vet att man hamnar i skiten då man inte orkar gå till gymmet längre. Det vill jag gärna slippa, därav att jag kände att jag behövde ha den här extra kicken.
Målet är ju att gå ner i vikt samt bibehålla muskelmassa och bli ganska hård. Förhoppningsvis 8-10% BF.
Beställde hela kuren från MM. Vilket jag kan rekommendera, kvalitén vågar jag inte svara på förrän kuren är över.
Kommer att uppdatera tråden varje vecka, skriver ner mina tankar och det som händer med mig på papper sedan så skriver jag "veckorapport" här. Kommer att logga allting!
Frågor & Svar
Har ni några frågor så besvarar jag gärna dem så gott jag kan. Men som sagt, det är första kuren!
Flickvän: Ja (Sexlivet är riktigt bra, för tillfället)
Onani: Ja (Sällan)
Jobb: Ja
Vet vänner och flickvän detta?: Vänner & föräldrar, nej! Flickvän, ja!
Vad tyckte hon om det?: Hon tyckte inte att det var nödvändigt men stöttar mig tack vare att jag var ärlig.
Sjukdomar: Inga
Stats
Ålder: 20-25
Vikt: 80 (+-) 5 kg
Längd: 170-180 cm
Bänkpress: 110-120 kg
Knäböj: 160 kg
Marklyft: 200 kg
(avslappnat)
Bröst: 101 cm
Mage: 94 cm
- H Arm: 34 cm
- V Arm: 33 cm
- H Lår: 60 cm
- V Lår: 60 cm
vader: 42 cm
(spänt)
Bröst: 107cm
Mage: 93 cm
- H Arm: 37 cm
- V Arm: 36 cm
- H Lår: 61 cm
- V Lår: 61 cm
vader: 43 cm
Kuren (Första pillret taget 29/3/12)
50 st MIR Winstrol Oralt
--- 1 st / dag - 1 timma innan träningen.
30 st MIR Nolvadex Oralt
--- 1 st / dag efter kuren eller fronta med 160mg första dagen och 20mg resten om jag råkar ut för några bieffekter.
Bilder
Som jag skrev innan, jag ska logga precis allting. Därmed så kommer jag att fota 1 gång per vecka (3 olika poser, avslappnat läge. framifrån, sidan och bakifrån).
DOCK, kan jag inte lova om dom kommer upp på Flashback. Eventuellt efter kuren är slut!
MVH
Älskar att träna styrketräning, tränat fram och tillbaka i 3 år nu. Alla vet att man hamnar i skiten då man inte orkar gå till gymmet längre. Det vill jag gärna slippa, därav att jag kände att jag behövde ha den här extra kicken.
Målet är ju att gå ner i vikt samt bibehålla muskelmassa och bli ganska hård. Förhoppningsvis 8-10% BF.
Beställde hela kuren från MM. Vilket jag kan rekommendera, kvalitén vågar jag inte svara på förrän kuren är över.
Kommer att uppdatera tråden varje vecka, skriver ner mina tankar och det som händer med mig på papper sedan så skriver jag "veckorapport" här. Kommer att logga allting!
Frågor & Svar
Har ni några frågor så besvarar jag gärna dem så gott jag kan. Men som sagt, det är första kuren!
Flickvän: Ja (Sexlivet är riktigt bra, för tillfället)
Onani: Ja (Sällan)
Jobb: Ja
Vet vänner och flickvän detta?: Vänner & föräldrar, nej! Flickvän, ja!
Vad tyckte hon om det?: Hon tyckte inte att det var nödvändigt men stöttar mig tack vare att jag var ärlig.
Sjukdomar: Inga
Stats
Ålder: 20-25
Vikt: 80 (+-) 5 kg
Längd: 170-180 cm
Bänkpress: 110-120 kg
Knäböj: 160 kg
Marklyft: 200 kg
(avslappnat)
Bröst: 101 cm
Mage: 94 cm
- H Arm: 34 cm
- V Arm: 33 cm
- H Lår: 60 cm
- V Lår: 60 cm
vader: 42 cm
(spänt)
Bröst: 107cm
Mage: 93 cm
- H Arm: 37 cm
- V Arm: 36 cm
- H Lår: 61 cm
- V Lår: 61 cm
vader: 43 cm
Kuren (Första pillret taget 29/3/12)
50 st MIR Winstrol Oralt
--- 1 st / dag - 1 timma innan träningen.
30 st MIR Nolvadex Oralt
--- 1 st / dag efter kuren eller fronta med 160mg första dagen och 20mg resten om jag råkar ut för några bieffekter.
Bilder
Som jag skrev innan, jag ska logga precis allting. Därmed så kommer jag att fota 1 gång per vecka (3 olika poser, avslappnat läge. framifrån, sidan och bakifrån).
DOCK, kan jag inte lova om dom kommer upp på Flashback. Eventuellt efter kuren är slut!
MVH