2012-03-29, 06:54
Medlem
Grundtanke & Mål:
Älskar att träna styrketräning, tränat fram och tillbaka i 3 år nu. Alla vet att man hamnar i skiten då man inte orkar gå till gymmet längre. Det vill jag gärna slippa, därav att jag kände att jag behövde ha den här extra kicken.
Målet är ju att gå ner i vikt samt bibehålla muskelmassa och bli ganska hård. Förhoppningsvis 8-10% BF.
Beställde hela kuren från MM. Vilket jag kan rekommendera, kvalitén vågar jag inte svara på förrän kuren är över.
Kommer att uppdatera tråden varje vecka, skriver ner mina tankar och det som händer med mig på papper sedan så skriver jag "veckorapport" här. Kommer att logga allting!

Frågor & Svar
Har ni några frågor så besvarar jag gärna dem så gott jag kan. Men som sagt, det är första kuren!

Flickvän: Ja (Sexlivet är riktigt bra, för tillfället)
Onani: Ja (Sällan)
Jobb: Ja
Vet vänner och flickvän detta?: Vänner & föräldrar, nej! Flickvän, ja!
Vad tyckte hon om det?: Hon tyckte inte att det var nödvändigt men stöttar mig tack vare att jag var ärlig.
Sjukdomar: Inga

Stats
Ålder: 20-25
Vikt: 80 (+-) 5 kg
Längd: 170-180 cm

Bänkpress: 110-120 kg
Knäböj: 160 kg
Marklyft: 200 kg

(avslappnat)
Bröst: 101 cm
Mage: 94 cm

- H Arm: 34 cm
- V Arm: 33 cm

- H Lår: 60 cm
- V Lår: 60 cm

vader: 42 cm

(spänt)
Bröst: 107cm
Mage: 93 cm

- H Arm: 37 cm
- V Arm: 36 cm

- H Lår: 61 cm
- V Lår: 61 cm

vader: 43 cm

Kuren (Första pillret taget 29/3/12)
50 st MIR Winstrol Oralt
--- 1 st / dag - 1 timma innan träningen.
30 st MIR Nolvadex Oralt
--- 1 st / dag efter kuren eller fronta med 160mg första dagen och 20mg resten om jag råkar ut för några bieffekter.

Bilder
Som jag skrev innan, jag ska logga precis allting. Därmed så kommer jag att fota 1 gång per vecka (3 olika poser, avslappnat läge. framifrån, sidan och bakifrån).
DOCK, kan jag inte lova om dom kommer upp på Flashback. Eventuellt efter kuren är slut!

MVH
Citera
2012-03-29, 08:10
Medlem
JoliQuZs avatar
Spännande, skall följas!
Citera
2012-03-29, 08:58
Medlem
1morereps avatar
Lycka till och kör hårt!

mvh
Citera
2012-03-29, 09:27
Medlem
r0lands avatar
Snyggt mallat, ska följas. Hur mycket bf har du nu ungefär?

Lycka till!
Citera
2012-03-29, 10:37
Medlem
Ska följas! Lycka till.
Kul om du lägger upp bilder med!
Citera
2012-03-29, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Snyggt mallat, ska följas. Hur mycket bf har du nu ungefär?

Lycka till!
Oj, det var riktigt bra fråga. Jag har ingen aning om hur mycket det är jag har..
Men som sagt, jag skulle svara på allt.

Om vi kollar på den här sidan:
http://thisiswhyyourejacked.com/a-body-fat-percent-picture-guide

Så ligger jag nog och svävar mellan 15-20%.

-- Medan jag skriver så är jag ganska mjuk, sittandes så kan jag ta tag i "hullet" med båda händerna. Lovehandles finns också där.
-- När jag träna / det är kallt så brukar musklerna spänna åt sig lite, då ser jag kanske ut som han med 15% MBF. Kanske lite mjukare.
-- Aldrig sett "6-packet" under de åren jag levt. Har aldrig behövt att få fram dem heller.

Hoppas att detta svarade på din fråga.

MVH
Citera
2012-03-29, 13:39
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScapeGoat
Oj, det var riktigt bra fråga. Jag har ingen aning om hur mycket det är jag har..
Men som sagt, jag skulle svara på allt.

Om vi kollar på den här sidan:
http://thisiswhyyourejacked.com/a-body-fat-percent-picture-guide

Så ligger jag nog och svävar mellan 15-20%.

-- Medan jag skriver så är jag ganska mjuk, sittandes så kan jag ta tag i "hullet" med båda händerna. Lovehandles finns också där.
-- När jag träna / det är kallt så brukar musklerna spänna åt sig lite, då ser jag kanske ut som han med 15% MBF. Kanske lite mjukare.
-- Aldrig sett "6-packet" under de åren jag levt. Har aldrig behövt att få fram dem heller.

Hoppas att detta svarade på din fråga.

MVH

Gött! Som mig då ungefär, lycka till!
Citera
2012-03-30, 06:48
Medlem
Kul att folk visar intresse för detta, ser det lite som stöd! Tack ska ni ha!

Dåliga nyheter
Gammal träningsskada började spöka för några veckor sen och nu gör det så ont satt det knappt går att köra vissa övningar. Förhoppningsvis så går det över snart satt jag kan köra stenhårt igen nästa vecka.

(Har ej något med Winstrolen att göra)
Citera
2012-04-02, 13:30
Medlem
"No pain, no gain!" - Jag kör på för fullt trots att det gör ont. Kan leva med det i 6 veckor. Ska börja skriva veckorapporten snart också, dock så händer det nog inte mycket på första veckan bara.
Citera
2012-04-05, 12:26
Medlem
Vecka #1

Ja.. vad finns det att säga? Jag har inte märkt av något alls! Enda är väl placebo effekt att man går på något och tränar lite hårdare. Inga bieffekter så som håravfall, acne eller avföring bekymmer.

- Läst massa att man ska tugga i sig pillren.
- MIR Winstrol verkar inte vara särskilt poppis bland FB-folket.

Förhoppningsvis så märker man större skillnad om nån vecka. Känner mig ganska besviken, fast jag hade nog lite för höga förhoppningar.

MVH
Citera
2012-04-05, 12:39
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScapeGoat
"No pain, no gain!" - Jag kör på för fullt trots att det gör ont. Kan leva med det i 6 veckor. Ska börja skriva veckorapporten snart också, dock så händer det nog inte mycket på första veckan bara.

Var försiktig bara. Försök att träna runt skadan istället för att kötta på även fast det gör ont då detta kan medföra större problem om skadan blir värre.
Lycka till förresten!
Citera
2012-04-05, 12:49
Medlem
dajolles avatar
förstår inte varför folk fortsätter köpa mir när dom e så osäkra, inge illat mot dig

finns ju sjukt många märken att välja på som får bra kritik

mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här