2012-04-25, 22:39
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flo19trip
Sådär, nu är jag inne på vecka 3 idag.

Rapport.
Jag känner ett otroligt tryck på gymmet. Kör så hårt att jag nästan ser gudarna vid varje övning.
Känner mig peppad och har mycket energi.
Gått ner ca 2kg från 70,4 till 68,1
Musklerna är desamma kanske något större. Känner mig stenhård i kroppen
Formerna på musklerna kommer fram mer och mer.
Jag fotar varge tisdag morgon och man ser bra med skillnad från första dagen tills idag.
Foton kan jag lägga upp vid sista veckan om någon vill se.

Peace

Citat:
Ursprungligen postat av ScapeGoat
Va skoj att det går bra för er! Jag har bara tagit bilder varannan vecka, väger mig inte eller mäter. Det gör jag efter jag är helt färdig med kuren (efter PCTn).
Då kommer jag att lägga en fullständig rapport med massa siffror, ev. bilder.

MVH

Bilder är guld värt, kul att ni lägger tid till att recensera. Fler som läser än ni tror, alla kommenterar inte.

Keep it up!

Mvh
Citera
2012-04-25, 23:02
Medlem
matte1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Bilder är guld värt, kul att ni lägger tid till att recensera. Fler som läser än ni tror, alla kommenterar inte.

Keep it up!

Mvh

+1 jag kollar oftast men kommenterar inte!
Citera
2012-04-26, 07:23
Medlem
Det är skoj att dela med sig erfarenheten till andra! Jag är nog som de flesta, läser men kommenterar aldrig.
Bilder kommer självklart att komma upp, dock mot slutet som sagt.

Återkommer med vecka #4 rapporten under eftermiddagen.
Citera
2012-04-26, 19:19
Medlem
Vecka #4

Styrkan har ökat, trots underskott och skada. Mer aggressiv än vanligt, vet inte om det har med detta att göra. Alltid varit aggressiv av mig men nu är det lite mer.
Känner mig lite hårdare, men långt ifrån där jag vill vara.
  • Sexlusten är nog detsamma om inte lite lite mer.
  • Inga tecken på acne.
  • Inga tecken på BT.
  • Inga tecken på håravfall.

MVH
Citera
2012-05-03, 15:42
Medlem
Flo19trips avatar
Okej Nu är jag inne på vecka 4 av kuren

resultat hittills.
Mycket starkare, har ökar med några kilon vid alla övningar.
Känner ett bra pump och mycket energi.
Mer konturer på musklerna och kommit fram.
Ådror på biceps samt axlar har kommit fram nu i avslappnat läge.
Har gått ner ett ytligare kilo, och det är nästan bara från lilla bullen under naveln.
Tar ju bild varje vecka och man ser braaaa med skillnad på magen från första veckan.
Sjukt nöjd med resultatet och det går i en bra takt men endå inte så det ser konstigt ut

Har ca 1 1/5 månad kvar och kommer garanterat bli nöjd i den här takten!

Peace
Citera
2012-05-10, 07:27
Medlem
Flo19trips avatar
Vecka # 5

har inte sätt någon jätte större skillnad från förra veckan nu.
Har dragit ner på och stå på gymmet från ca 5 ggr till 3 ggr.
försöker och rikta in mig mer på joggning och långa promenader och mer kardio för och förbränna mer.
jag kör stenhårt på maten och väger varenda sak jag stoppar i mig. (för och få ett underskott på 500 KAL)
jag siktar på 1600 kal om dagen men hamnar runt 1500 kal.
Känner nu att storleken på musklerna och bra och större vill jag inte bli nu. Vill bara bli av med kroppsfett runt magen.

Avföringen är OK
Inga tecken på finnar, acne mm

Känner mig mer irriterad en vanligt. kan vara allt från att tappar något i marken till att datorn är seg.(går i vågor) Men visste att det skulle hända så det är bara att tänka på happy stuff

peace
Citera
2012-05-18, 13:31
Medlem
topbets avatar
Hur går de?
Är själv inne på dag 5, när börja de kicka på för dig?
Känner mig hårdare redan

Mir win 50/50 för mig
Kör också underskott på 5-600, ca 150-170g protein om dagen.
Kööööööör bara kööööööööör!
Citera
2012-05-20, 15:49
Medlem
Flo19trips avatar
Okej vecka #6 nu då

Hmm efter 1 vecka såg jag resultat, just på magen och den lilla kulan under naveln.
Men då promenerade/joggade jag varje dag, i minst 1h. Sen stod jag på gymmet 4ggr i veckan också.
hårdheten kom ganska fort för mig också.

Okej status nu då.
fortfarande så har jag världens tryck på gymmet, Jag började för ca 2 veckor sen att konsentrera mig mycket på magen. Så varje gym pass så kör jag alltid sönder magen. Och efter 2 veckor såhär ser jag att formerna och storleken har ändrats och sjukt nöjd.
Fortfarande så är jag nöjd med storleken på musklerna vill bara tighta till magen.

I matväg så väger jag allt och har med mig 3 matlådor varje dag till jobbet som jag äter var 3e timme.
kör på protein drinkar i mellan måltiderna också. Ligger alltid på ca 250g protein, 40g fett och ca 100 gram kolhydrater om dagen.

Målet med denna kur är
http://www.google.com/imgres?q=mark+wahlberg+calvin+klein&num=10&um=1&hl =sv&client=safari&rls=en&biw=1440&bih=838&tbm=isch &tbnid=aMHN4Kluq3SmOM:&imgrefurl=http://silkybottom.blogspot.com/2011/06/vintage-calvin-klein.html&docid=8OG_TlvQikOfPM&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/-4WGjmMBt7Zw/Tgfew9MfxBI/AAAAAAAAAXE/Psq39IT-kJ4/s640/mark-wahlberg-calvin-klein.jpg&w=336&h=640&ei=ovW4T4LBGrTS4QS9qYD4CQ&zo om=1&iact=rc&dur=270&sig=102033932107261973892&sqi =2&page=1&tbnh=157&tbnw=85&start=0&ndsp=31&ved=1t: 429,r:0,s:0,i:69&tx=20&ty=84

Och i denna takt och om jag kör 1 månad till sten hårt så kommer jag nått målet. Jag är inte långt ifrån ska jag säga!
Citera
2012-05-20, 21:56
Medlem
Stuuuuutes avatar
Ifall Du skulle uppskatta, hur mycket kcal får Du i Dig om dagen?
Citera
2012-05-21, 11:10
Medlem
Flo19trips avatar
Alltså jag väger maten för och få fram hur mycket kcal det är. Så mitt mål innan jag går och lägger mig är att ligga på 1600kcal.

Men det är ofta jag ligger på 1000 kcal när det är säng dags..
Men då tycker jag i mig en proteinshake och en avokado eller nått för och komma upp i 1600.
För det är inte bra och ligga på fööör mycket underskott!

Man får inte glömma att dra bort kcal när man tränar också.
Så 1h kvälls promenad - Ca 300 kcal.
Citera
2012-05-24, 10:28
Medlem
anonymoussnuss avatar
När började du känna av Winnarna? Är själv på en kur just nu . Ligger på vecka.2
Citera
2012-05-24, 15:33
Medlem
singels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymoussnus
När började du känna av Winnarna? Är själv på en kur just nu . Ligger på vecka.2

Du bör har märkt av något vid 2 veckor men kan ta upp till 3, individuellt också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in