2015-11-11, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MAC14
Eller så håller du käften och sitter still i båten medan vettigare personer tar sig an Motgifts idégift. Nu är det väl ingen som avfärdat hela Motgift som koncept eller något sådant, men när jag hör korkade "argument" som att man inte skulle få kritisera Motgift för en sak bara för att de står på samma sida i andra frågor undrar jag hur det står till med din mentala kapacitet. Eller hade du accepterat om någon av dina vänner gav dig örfilar ibland bara för att han är snäll och fin för det mesta i övrigt?

Ni är för söta med ert käbbel. Kunde tro att ni var släkt med Löfven. Vad är problemet? Att motgift gör en framgångsrik nationell webbradio? Är ni så butthurt så kan ni väl starta er egen radio så kan ni alla 15 sitta där och gnälla över världsordningen dag in och dag ut.
Citera
2015-11-11, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Vilken chock att det där kom fram. Varför sitter ni och splittrar den nationella oppositionen?

Vilka ni? Jag är inte med i NMR. Det finns tyvärr knappt någon nämnvärd nationell opposition i Sverige. Kommersiella skojarprojekt som propagerar för kristendom, tar ställning för världsjudenhetens agenda och förespråkar judisk libertarianism är dock definitivt inte del av någon "nationell opposition".
Citera
2015-11-11, 19:01
Medlem
MAC14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Du inser att vänstern skrattar när du sitter och försöker så split? Du kunde precis lika gärna lösa medlemskap i AFA, så som du håller på. Du är ungefär lika produktiv.

Vad gör förresten du själv för saken, mer än att gnälla om "agendor"? På vilket sätt är du aktiv eller bidrar? Eller du sitter bara hemma och surar för att alla inte tycker som du i exakt alla frågor?

Släpp sargen och ta in den större bilden, ditt jävla klappträ.
Motgift-bottarna är sig lika

Om man vill kritisera och debattera något så är man AFA - Check.

"Gör bötrö sjölv dööö höööl!!!!1" - Check.

Allvarligt talat så är ni mentala dvärgar rätt skrämmande, för om det är ni som ska vara en del i vårt folks befrielsekamp så blir man orolig. Sjukt ironiskt att du säger att jag skulle sura för att inte alla tycker som jag när du sitter och är butthurt över att alla inte stryker ditt kära Motgift medhårs
Citera
2015-11-11, 19:04
Medlem
MAC14s avatar
Citat:
Vilken chock att det där kom fram. Varför sitter ni och splittrar den nationella oppositionen?
Om man kritiserar er runkklubb så splittrar man den nationella oppositionen? Grov sektvarning på dig gubben
Citera
2015-11-11, 19:10
Medlem
Pro-Enfalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Du inser att vänstern skrattar när du sitter och försöker så split? Du kunde precis lika gärna lösa medlemskap i AFA, så som du håller på. Du är ungefär lika produktiv.

Vad gör förresten du själv för saken, mer än att gnälla om "agendor"? På vilket sätt är du aktiv eller bidrar? Eller du sitter bara hemma och surar för att alla inte tycker som du i exakt alla frågor?

Släpp sargen och ta in den större bilden, ditt jävla klappträ.

Här blir jag nyfiken utan att vara offensiv. Kan du vänligen förklara för en som int begrip på vilket sätt stödet till ukrainska nationalister och en vurm för nån slags renässans av katolicismen i detta oerhört prekära läge, är att ta in den större bilden?
Citera
2015-11-11, 19:19
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAmalek
Anglin är överlag bra men han har som jag upplever det inte jättebra koll på Ukraina- och Rysslandsfrågan, även om han tycker rätt.

Att debattera Ukrainafrågan med Motgiftsdårarna är väl ungefär lika meningsfullt som att debattera massinvandring och mångkultur med ett gäng mediajudar. Vi vet redan att massinvandring och mångkultur är helt och hållet dåligt, destruktivt och fel, så det finns ingenting värt att diskutera med folk av motsatt uppfattning. På samma sätt är det när det gäller Ukraina och Ryssland.
Huruledes tycker du att Andrew Anglin inte har jättebra koll på Ukraina- och Rysslandsfrågan? Han skulle åtminstone vara lite aggressivare i sin framtoning och inte komma med »vi får väl instämma i att vi inte håller med varandra«-svar.
Citera
2015-11-11, 19:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pro-Enfald
Här blir jag nyfiken utan att vara offensiv. Kan du vänligen förklara för en som int begrip på vilket sätt stödet till ukrainska nationalister och en vurm för nån slags renässans av katolicismen i detta oerhört prekära läge, är att ta in den större bilden?
Det är såhär, förstår du... Förstår man inte så är jag glad om jag kan förklara. Däremot, VILL man inte förstå så ser jag ingen mening med att försöka.

Personligen har jag ingen åsikt i Ukrainafrågan eftersom den inte rör mig eller mitt folk. Vad vissa andra har valt att göra (eller inte göra) är inte min grej. Mitt fokus ligger på Skandinavien här och nu. Vill ni andra cirkelrunka över en fajt i ett land många mil härifrån så be my guest.

Däremot kan jag tycka att det är ynkligt att försöka konspirera mot Motgift-folket. När hade svensk nationell höger senast ett sådant projekt att luta sig mot? Återigen, se den större bilden. Okej, några av er är inte överens med Söderman i Ukrainafrågan, men same same. Fokusera, snälla...
Senast redigerad av Arkhamist 2015-11-11 kl. 19:31.
Citera
2015-11-11, 19:41
Medlem
nickeheaads avatar
Lyssnade på en av deras avsnitt för ett tag sedan, där någon ur panelen tog upp om att svenskar är fega som inte vågar ta kampen.

Min fråga är varför det kommer sig att de själva inte bor i Sverige?
Beror det på hot, arbete eller vad är orsaken?
Alltså inget negativt om dom, utan mest undrar...
(Orkar inte gå igenom över 900 sidor för att se om frågan redan har besvarats9:
Citera
2015-11-11, 19:45
Medlem
baggebo1s avatar
Samma jävla slödder, vissa aldrig annars aktiva på forumet, men så fort nån kritiserar Motgift så dyker de upp som råttor ur sina hålor för att grindvakta. Deras enda uppgift i livet - låt ingen säga nåt negativt om Pastor Söderman. Sektdårar.
Senast redigerad av baggebo1 2015-11-11 kl. 19:54.
Citera
2015-11-11, 19:52
Bannlyst
Citat:

Vad är ert mål? Att folk ska ge mer pengar till två personer i Tyskland? Detta lär rädda vårt folk.
Citera
2015-11-11, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ni är för söta med ert käbbel. Kunde tro att ni var släkt med Löfven. Vad är problemet? Att motgift gör en framgångsrik nationell webbradio? Är ni så butthurt så kan ni väl starta er egen radio så kan ni alla 15 sitta där och gnälla över världsordningen dag in och dag ut.

Märks ju att ni är fostrade i SvP med Dan Eriksson.

"Gör det bättre själv"
"Ring in och bemöt"
"Ta det med riks"
"Troll"
Citera
2015-11-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Lyssnade på en av deras avsnitt för ett tag sedan, där någon ur panelen tog upp om att svenskar är fega som inte vågar ta kampen.

Min fråga är varför det kommer sig att de själva inte bor i Sverige?
Beror det på hot, arbete eller vad är orsaken?
Alltså inget negativt om dom, utan mest undrar...

(Orkar inte gå igenom över 900 sidor för att se om frågan redan har besvarats9:
Har för mig att JDG flyttade utomlands antingen efter att Säpo eller rödingar visat intresse för honom, kanske spelade religion och familjegrejer in också. Har för mig att det fanns nån artikel av JDG om Säpo på Motpol förut i alla fall.

Dan har väl bott i Tyskland länge, vet ej varför. Söderman flyttade ner för att jobba med Motgift. Antagligen är det billigare att driva verksamheten i Tyskland än Sverige.

---

Förövrigt pratade Motgift om Motståndsrörelsens parlamentariska gren idag. De var rätt så kritiska och gnälliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in