Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Man måste tydligen lyssna live kl 12 eller reprisen 19:30 om man inte är medlem, dåligt att dom ändrat.
Varför? Det är väl bra att även ickemedlemmar kan lyssna så att man når ut till fler. Förut var det ju Motgift kommenterar dom dagarna som inte sändes live (eller repris för den delen). Måndagspodden kan ju alla ladda ned precis som vanligt.
Man får alltså mer nu, och kan tillochmed lyssna på allt utan att betala en enda krona. Det kanske är dåligt visserligen, då det ger friåkare lite väl mycket utan att de behöver bidra själva
Dessutom kan man ju bli medlem 3 dagar gratis om man vill gå igenom hela arkivet.