2015-06-02, 12:46
  #10441
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyttadignu
En del bra saker men mycket du inte gillar?
Du får gärna utveckla

Tja, de bär ju huvudansvaret för att ha förstört det ursprungligen mycket lovande partiet SvP, för att ha splittrat och förvirrat den svenska nationalismen och för att ha spridit judisk desinformatin och propaganda för fel sida, i ett läge där världen sannolikt står inför ett tredje världskrig med kärnvapen.

Det kan ju inte gärna bli mycket mer fel än så, eller?
Citera
2015-06-02, 13:45
  #10442
Medlem
gavlips avatar
Motgift-gänget gör ett mycket bra jobb. Jag är imponerad.
__________________
Senast redigerad av gavlip 2015-06-02 kl. 13:49.
Citera
2015-06-02, 14:34
  #10443
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Motgift-gänget gör ett mycket bra jobb. Jag är imponerad.

Jag är också väldigt imponerad av det jobb som Motgift-gänget gör. Det känns verkligen som att det här projektet i framtiden kan bli någonting riktigt stort.
Citera
2015-06-02, 15:24
  #10444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Har de kommenterat att Magnus Söderman fått inreseförbud i Ryssland på grund av pro judisk subversiv verksamhet?

Söderman har själv kommenterat det på Motgift. Det intressanta för oss som tänker lite är ju frågan huruvida ryssarna vet saker om Söderman och delar av den nationella rörelsen som vi inte vet?

Att den ideologiske ledaren för Ukrainavansinnet och för SvP:s undergång av Ryssland placeras på samma lista som Bernard-Henri Levy och massor av andra ökända medlemmar av NWO-maffian borde ju göra även de mest naiva "nationella" lite misstänksamma.
Citera
2015-06-02, 15:34
  #10445
Medlem
Potenza.adeguatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAmalek
Söderman har själv kommenterat det på Motgift. Det intressanta för oss som tänker lite är ju frågan huruvida ryssarna vet saker om Söderman och delar av den nationella rörelsen som vi inte vet?

Att den ideologiske ledaren för Ukrainavansinnet och för SvP:s undergång av Ryssland placeras på samma lista som Bernard-Henri Levy och massor av andra ökända medlemmar av NWO-maffian borde ju göra även de mest naiva lite misstänksamma.
Du menar att det inte skulle räcka med att han har varit den drivande i rekryterandet av "Ukrainafrivilliga" för att hamna på någon sådan lista, varför inte? Istället så skulle han vara någon form av betald agent eller infiltratör?

Det är ju en fascinerande tanke antar jag. Själv tror jag nog ändå snarare att Magnus Söderman är med på listan för sin roll i "Ukrainafrivilliga" och kanske inte minst för att svärta ner de övriga, mer välkända och etablerade personligheterna genom att slänga in en nazist på listan.
Citera
2015-06-02, 16:47
  #10446
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potenza.adeguata
Du menar att det inte skulle räcka med att han har varit den drivande i rekryterandet av "Ukrainafrivilliga" för att hamna på någon sådan lista, varför inte? Istället så skulle han vara någon form av betald agent eller infiltratör?

De har så mycket koll att de tror Söderman är ledare för "Schwedische Aufstandbevegung". Man försöker väl kompromettera personer som Corraza-Bildt och Hökmark, genom att placera dom på samma lista som "rabiate nazisten" Söderman.
Citera
2015-06-02, 17:32
  #10447
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAmalek
Söderman har själv kommenterat det på Motgift. Det intressanta för oss som tänker lite är ju frågan huruvida ryssarna vet saker om Söderman och delar av den nationella rörelsen som vi inte vet?

Att den ideologiske ledaren för Ukrainavansinnet och för SvP:s undergång av Ryssland placeras på samma lista som Bernard-Henri Levy och massor av andra ökända medlemmar av NWO-maffian borde ju göra även de mest naiva "nationella" lite misstänksamma.


Jo jag läste det men undrar om de diskuterat det i programmet? Nån som lyssnat på deras senare program?

Ja det är ju tänkbart men jag tror att stödet för statskuppen och kriget i ukraina är fullt tillräckligt i sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Potenza.adeguata
Du menar att det inte skulle räcka med att han har varit den drivande i rekryterandet av "Ukrainafrivilliga" för att hamna på någon sådan lista, varför inte? Istället så skulle han vara någon form av betald agent eller infiltratör?

Det är ju en fascinerande tanke antar jag. Själv tror jag nog ändå snarare att Magnus Söderman är med på listan för sin roll i "Ukrainafrivilliga" och kanske inte minst för att svärta ner de övriga, mer välkända och etablerade personligheterna genom att slänga in en nazist på listan.

Söderman är ju en nolla, det finns massor av mer betydelsefulla "nazister" från mer betydelsefulla länder om man velat ha med en "nazist". Så det resonemanget faller som jag ser det. Där söderman står ut är ju att han är den enda nationalisten i Europa såvitt jag vet som organiserat värvning av stridande till statskuppen i ukraina och det följande utrotningskriget mot den ryska minoriteten.
Citera
2015-06-02, 18:06
  #10448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potenza.adeguata
Du menar att det inte skulle räcka med att han har varit den drivande i rekryterandet av "Ukrainafrivilliga" för att hamna på någon sådan lista, varför inte? Istället så skulle han vara någon form av betald agent eller infiltratör?

Det är ju en fascinerande tanke antar jag. Själv tror jag nog ändå snarare att Magnus Söderman är med på listan för sin roll i "Ukrainafrivilliga" och kanske inte minst för att svärta ner de övriga, mer välkända och etablerade personligheterna genom att slänga in en nazist på listan.

Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
De har så mycket koll att de tror Söderman är ledare för "Schwedische Aufstandbevegung". Man försöker väl kompromettera personer som Corraza-Bildt och Hökmark, genom att placera dom på samma lista som "rabiate nazisten" Söderman.

Tror att ni har rätt båda två, men säg inte det till Tercio, Baggebo1 och deras kompisar, då kommer de att börja tugga fradga och skrika om att det minsan rör sig om en kompiration där Söderman är någon sorts hemlig agent åt USA/NWO/Judarna som arbetade för att förstöra SvP från insidan och föra krig mot Putler. Förmodligen så är han väl köpt av Brinkman också. Glöm inte bort att detta inte är en vanlig konflikt utan en strid på liv och död mellan evig ondska och godhet, representerade i det här fallet av USA/NWO/Judarna på en sidan samt av Putler. Putler är för övrigt även Hitler reinkarnerad och det är idag dessutom mer antisvenskt att ivara antirysk än vad det är att vara antisvensk så det så!
Citera
2015-06-04, 00:55
  #10449
Medlem
NixYOs avatar
Motgift har nu påbörjat sina dagliga sändningar:
Citera
2015-06-04, 14:46
  #10450
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Motgift har nu påbörjat sina dagliga sändningar:
Man måste tydligen lyssna live kl 12 eller reprisen 19:30 om man inte är medlem, dåligt att dom ändrat.
Citera
2015-06-04, 15:07
  #10451
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Man måste tydligen lyssna live kl 12 eller reprisen 19:30 om man inte är medlem, dåligt att dom ändrat.

Varför? Det är väl bra att även ickemedlemmar kan lyssna så att man når ut till fler. Förut var det ju Motgift kommenterar dom dagarna som inte sändes live (eller repris för den delen). Måndagspodden kan ju alla ladda ned precis som vanligt.

Man får alltså mer nu, och kan tillochmed lyssna på allt utan att betala en enda krona. Det kanske är dåligt visserligen, då det ger friåkare lite väl mycket utan att de behöver bidra själva

Dessutom kan man ju bli medlem 3 dagar gratis om man vill gå igenom hela arkivet.
Citera
2015-06-04, 16:50
  #10452
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ritualflak
Varför? Det är väl bra att även ickemedlemmar kan lyssna så att man når ut till fler. Förut var det ju Motgift kommenterar dom dagarna som inte sändes live (eller repris för den delen). Måndagspodden kan ju alla ladda ned precis som vanligt.

Man får alltså mer nu, och kan tillochmed lyssna på allt utan att betala en enda krona. Det kanske är dåligt visserligen, då det ger friåkare lite väl mycket utan att de behöver bidra själva

Dessutom kan man ju bli medlem 3 dagar gratis om man vill gå igenom hela arkivet.
Syftar mer på att alla avsnitt borde gå att laddas ner gratis för alla, man kommer missa många nu eftersom man sällan har tid 12:00 eller 19:30... Iofs fanns det ju bara veckans motgift innan, så det är bättre än innan men det kunde vart ÄNNU bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in