2015-06-01, 18:52
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MatMagnus
Känns inte direkt värt att betala 320kr extra varje månad och på sin höjd få en bok en gång i halvåret.
Värdet i dessa dyrare medlemskap sitter delvis i att du stödjer verksamheten och hjälper den att utvecklas.
Citera
2015-06-01, 18:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MatMagnus
Dagen efter runt lunch. Men du kan skaffa 3dagars medlemskap för 0kr just nu.
För 500 000 i månaden skulle man kunna ha olika radioprogram dygnet runt. Skulle inte vara svårt att hitta duktigt folk som ställde upp mot betalning. Man skulle även kunna köpa annonser på t. ex Flashback.
Citera
2015-06-01, 21:56
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som vet om de dagliga podcasten laddas upp i efterhand och blir gratis för alla eller måste man nu lyssna live om man inte vill betala?
Om man inte vill betala så förtjänar man inte att få lyssna på det.
Citera
2015-06-01, 21:59
Medlem
Potenza.adeguatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Ja, det där kan man ju diskutera hur mycket man vill, huruvida det är bäst att så många som möjligt får ta del av materialet och så vidare.

Hur många betalande "prenumeranter" har Motgift egentligen? Kan väl inte röra sig om mer än ett par hundra, eller?
Citera
2015-06-01, 22:00
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ritualflak
Tycker det är bra att guldmedlemskapet inte ger några "fördelar" (böckerna kan man beställa ändå och komma billigare undan, det där är ju mer för att det blir smidigt), utan är för de som vill mer eller mindre donera pengar. Som vanlig medlem för 79 får du ju samma innehåll som den som är guldmedlem.
Själv tecknade jag ett silverårsmedlemskap. Lika bra! Dessutom kommer skatteåterbäringen inom två veckor, och den täcker kostnaden för min del!
Guldmedlemskap får alla tryckta saker direkt hemskickade gratis, det får inte bronsmedlemskap. De pratade ju om att släppa en tryckt produkt i månaden.
Däremot skiljer det ingenting mellan brons- och silvermedlemskap.
Citera
2015-06-01, 22:01
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potenza.adeguata
Ja, det där kan man ju diskutera hur mycket man vill, huruvida det är bäst att så många som möjligt får ta del av materialet och så vidare.

Hur många betalande "prenumeranter" har Motgift egentligen? Kan väl inte röra sig om mer än ett par hundra, eller?
Lite över 400.
Citera
2015-06-01, 22:02
Medlem
Potenza.adeguatas avatar
Citat:
Lite över 400.
Det var fler än vad jag trodde, måste jag erkänna och jag antar att trenden är ökande. Kul för dem.
Citera
2015-06-02, 00:01
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Motgift gör en del bra saker, helt klart, däremot finns det mycket jag inte gillar, så därför kan jag inte sponsra dom, det hade varit moraliskt fel för mig.
Citera
2015-06-02, 00:09
Medlem
praeles avatar
Citat:
Motgift gör en del bra saker, helt klart, däremot finns det mycket jag inte gillar, så därför kan jag inte sponsra dom, det hade varit moraliskt fel för mig.
Har du sponsrat med en enda krona till någon nationalistiskt projekt de senaste fem åren?
Citera
2015-06-02, 02:24
Medlem
Går det få tag i äldre extramaterial (för- och eftersnack) om man har bronsmedlemskap?
Hittar inte extramaterialet för äldre avsnitt än #52.
Citera
2015-06-02, 05:12
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:

En del bra saker men mycket du inte gillar?
Du får gärna utveckla
Citera
2015-06-02, 12:10
Medlem
Tercios avatar
Har de kommenterat att Magnus Söderman fått inreseförbud i Ryssland på grund av pro judisk subversiv verksamhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in