2022-02-20, 12:38
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Jag är bara en lågintelligent nazist med stråtrövarpanna men lyckas ändå bilda mig en hyfsad uppfattning om vissa förhållanden, det är inte så särskilt svårt alls. Det som krävs är att man inte förlitar sig på dem som tagit på sig rollen att vara vägvisare och är beredd att göra egna undersökningar, samt förstås ett intresse för ämnena överhuvutaget.

DFS kanske har varit mer antijudiska än vad jag känner till, jag har inte lyssnat så mycket på deras sändningar. Min uppfattning om organisationen är dock att deras prioritet är ökat antal medlemmar, och p.g.a att kontroversiella ämnen kan skrämma bort potentiella och kanske redan befintliga sådana så är det mer säkert att fokusera på muslimer/islam (symtom) som de flesta invandringskritiker har fått lära sig att attackera.

Här sprider DFS föreställningen om att det är omformandet av Europa till ett kalifat som riskerar att hända i framtiden:

Dan Erikssons egna ord om försöket att stoppa moskébygge i Karlstad och den "islamisering" som man insinuerar skulle vara målet med skapandet av de rasligt heterogena samhällena:

Fler av Dans ord om att riksdagen arbetar för muslimska syften:

Jämför detta med hur det låter när man gör uttalanden om judar. Judiska intressen beskrivs inte ligga bakom det mångetniska samhället, judar beskrivs här närmast som några loja zigenare som håller sig för sig själva i bakgrunden och som orättvist får smaka på konsekvenserna av "det nya Sverige":

Det är tydligt vilka man riktar fränast kritk mot, åt vilket håll det lutar.
Du har väl kanske rätt. Några rader där hade nästan lika gärna kunna varit skrivna av Ingrid Sionistqvist. Det här är ju faktiskt att delvis hålla igång en counterjihadistisk världsbild. Jag får försöka att enbart bry mig om Nordiska motståndsrörelsen då. Efter Dan Erikssons "Ingrid var först" blev allting så fel igen.

Vilken skräcknatt det här har varit. Ångesten är tillbaka värre än någonsin nu. Att lugna ner sig själv med alkohol är det dummaste man kan göra. Det är omöjligt att leva bland Svensson utan att bli sjuk i huvudet. En äkta SD Thailand-knullgubbe har förresten skrivit en massa inlägg i kommentarsfältet till den senaste KMS Live-sändningen. På Ingrid & Conrad-tiden fanns det på sidan VK minst fyra stycken DFS-medlemmar med thailändska fruar.

Snart är det 10-årsjubileum för poddandet. Jag var inte med riktigt från början, men kom in någon gång i slutet av Radio Framåt. Under de här åren har jag bland annat skurit sönder mina armar, försökt tagit livet av mig och helt tappat sexlusten. Det är dags att sluta lyssna nu. Ingrid & Conrad-perioden förstörde allting.

Betyg på de olika poddperioderna:

Radio Framåt: 10/10
Tidigare delen av Motgift: 10/10
Senare delen av Motgift: 3/10
Tidigare delen av Radio Svegot: 1/10
Senare delen av Radio Svegot: 7/10

När tycker ni att de var bäst och när tycker ni att de var sämst?
Citera
2022-02-21, 15:09
Medlem
WTF865s avatar
Fjälljuden gjorde sig lustig över Guillous korta armar. Är väl inte riktigt rätt man att dra sådana skämt?
Citera
2022-02-21, 18:37
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Du har väl kanske rätt. Några rader där hade nästan lika gärna kunna varit skrivna av Ingrid Sionistqvist. Det här är ju faktiskt att delvis hålla igång en counterjihadistisk världsbild. Jag får försöka att enbart bry mig om Nordiska motståndsrörelsen då. Efter Dan Erikssons "Ingrid var först" blev allting så fel igen.

Vilken skräcknatt det här har varit. Ångesten är tillbaka värre än någonsin nu. Att lugna ner sig själv med alkohol är det dummaste man kan göra. Det är omöjligt att leva bland Svensson utan att bli sjuk i huvudet. En äkta SD Thailand-knullgubbe har förresten skrivit en massa inlägg i kommentarsfältet till den senaste KMS Live-sändningen. På Ingrid & Conrad-tiden fanns det på sidan VK minst fyra stycken DFS-medlemmar med thailändska fruar.

Snart är det 10-årsjubileum för poddandet. Jag var inte med riktigt från början, men kom in någon gång i slutet av Radio Framåt. Under de här åren har jag bland annat skurit sönder mina armar, försökt tagit livet av mig och helt tappat sexlusten. Det är dags att sluta lyssna nu. Ingrid & Conrad-perioden förstörde allting.

Betyg på de olika poddperioderna:

Radio Framåt: 10/10
Tidigare delen av Motgift: 10/10
Senare delen av Motgift: 3/10
Tidigare delen av Radio Svegot: 1/10
Senare delen av Radio Svegot: 7/10

När tycker ni att de var bäst och när tycker ni att de var sämst?
Hahaha. Nej, nyreggadjude är en intrigerande sliskpelle av rang.

Att kritisera islamisering har noll med någon "kontrajihadistisk världsbild" att göra och är en fullt legitim del av det nationella motståndet. Precis lika legitimt som att kritisera vad helst annars som sker i spåret av folkutbytet, så länge det görs med vetskapen om vad och vilka som ligger bakom.

Att påstå att det inte pågår en islamisering bara för att judar ligger bakom massinvandringen är ungefär lika efterblivet som att påstå att det inte sker en amerikanisering av svensk kultur, för att det är JU JluuUUUDaaARNA SOM LiGgER BAkÅÅÅÅM AMeRiKaniiiSerinGeN JÄVla kÅNTrAJIHHAAdIsT.

När vanliga svenskar utan insikt om judiskt inflytande öht börjar reagera mot att det ploppar upp massa moskéer och andra främmande/hotfulla kulturella yttringar är det primära inte att börja pressa folk med judisk påverkan, förintelsemyter och dylikt. Däremot att skapa ett sammanhang av ett svensk uppvaknande och leda folket på vägen.

Det Dan säger är alltså till största delen helt korrekt. Muslimerna styr inte islamiseringen fast det pågår en islamisering. Svårare än så är det inte.

För övrigt.

Din kliniskt mentalt störda besatthet av några ex medlemmar i DfS bevisar bara tragiskt människa du är. Hade du något som helst socialt liv eller betydelsefull relation hade du såklart inte byggt hela ditt välbefinnande och mentala hälsa runt personer som inte har ett skit med ditt eget liv att göra. Du verkar ju inte helt inkapabel att dra logiska slutsatser i övrigt så varför inte applicera detta på din egen situation istället för detta sinnesrubbade beteende. Men det är väl där skon klämmer som ömmast.
Citera
2022-02-21, 20:35
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Hahaha. Nej, nyreggadjude är en intrigerande sliskpelle av rang.

Att kritisera islamisering har noll med någon "kontrajihadistisk världsbild" att göra och är en fullt legitim del av det nationella motståndet. Precis lika legitimt som att kritisera vad helst annars som sker i spåret av folkutbytet, så länge det görs med vetskapen om vad och vilka som ligger bakom.

Att påstå att det inte pågår en islamisering bara för att judar ligger bakom massinvandringen är ungefär lika efterblivet som att påstå att det inte sker en amerikanisering av svensk kultur, för att det är JU JluuUUUDaaARNA SOM LiGgER BAkÅÅÅÅM AMeRiKaniiiSerinGeN JÄVla kÅNTrAJIHHAAdIsT.

När vanliga svenskar utan insikt om judiskt inflytande öht börjar reagera mot att det ploppar upp massa moskéer och andra främmande/hotfulla kulturella yttringar är det primära inte att börja pressa folk med judisk påverkan, förintelsemyter och dylikt. Däremot att skapa ett sammanhang av ett svensk uppvaknande och leda folket på vägen.

Det Dan säger är alltså till största delen helt korrekt. Muslimerna styr inte islamiseringen fast det pågår en islamisering. Svårare än så är det inte.

För övrigt.

Din kliniskt mentalt störda besatthet av några ex medlemmar i DfS bevisar bara tragiskt människa du är. Hade du något som helst socialt liv eller betydelsefull relation hade du såklart inte byggt hela ditt välbefinnande och mentala hälsa runt personer som inte har ett skit med ditt eget liv att göra. Du verkar ju inte helt inkapabel att dra logiska slutsatser i övrigt så varför inte applicera detta på din egen situation istället för detta sinnesrubbade beteende. Men det är väl där skon klämmer som ömmast.

Dumheter, som förväntat av dig.
Hela islamkritiken är en del av det falska motståndet. Makten själv som har tagit hit muslimerna är också islamkritiker, man pekar på vilka problem som uppstått med mångkulturen, parallella samhällen m.m., och menar att de olika folken måste smälta samman till en massa.
Att som DFS påstå att det är kalifat på gång är en del av denna falska världsbild som invandringskritiker har blivit pådyvlade och gör att fokus riktas mot denna religion och dess utövare som varande en maktfaktor och inte det verktyg i maktens händer som det i själva verket är.

De oroliga västerlänningarna som bidrar till assimileringen - "stoppa islam!" - är nyttiga idioter åt makten.
Citera
2022-02-21, 20:46
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Dumheter, som förväntat av dig.
Hela islamkritiken är en del av det falska motståndet. Makten själv som har tagit hit muslimerna är också islamkritiker, man pekar på vilka problem som uppstått med mångkulturen, parallella samhällen m.m., och menar att de olika folken måste smälta samman till en massa.
Att som DFS påstå att det är kalifat på gång är en del av denna falska världsbild som invandringskritiker har blivit pådyvlade och gör att fokus riktas mot denna religion och dess utövare som varande en maktfaktor och inte det verktyg i maktens händer som det i själva verket är.

De oroliga västerlänningarna som bidrar till assimileringen - "stoppa islam!" - är nyttiga idioter åt makten.
Fakta blir dumheter bara för den okunnige.

Makten är inte alls islamkritisk. Judar i form av Europas chefs rabbi förespråkar öppet allianser mellan Judar och Muslimer mot det gamla Europa. Det gamla Europa menat det gamla vita kristna Europa.

https://www.youtube.com/watch?v=wb_4U2UJucE

Således. Islamiseringen är ett vapen i handen på Judar lika mycket som kontrajihadismen. Du verkar trots detta påstå att det inte pågår någon islamisering. Det där med att hålla två tankar i huvudet samtidigt kanske inte är din starka sida
Citera
2022-02-21, 20:53
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Fakta blir dumheter bara för den okunnige.

Makten är inte alls islamkritisk. Judar i form av Europas chefs rabbi förespråkar öppet allianser mellan Judar och Muslimer mot det gamla Europa. Det gamla Europa menat det gamla vita kristna Europa.

https://www.youtube.com/watch?v=wb_4U2UJucE

Således. Islamiseringen är ett vapen i handen på Judar lika mycket som kontrajihadismen. Du verkar trots detta påstå att det inte pågår någon islamisering. Det där med att hålla två tankar i huvudet samtidigt kanske inte är din starka sida

Du är okunnig. Ett omfamnande av muslimer betyder inte att muslimerna inte ska assimileras.

Det här visar bara på hur ointresserade "dissidenter" är av vad makten har för intressen och mål. Istället nappar de på beten som "islamisering".
Citera
2022-02-21, 21:09
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Du är okunnig. Ett omfamnande av muslimer betyder inte att muslimerna inte ska assimileras.

Det här visar bara på hur ointresserade "dissidenter" är av vad makten har för intressen och mål. Istället nappar de på beten som "islamisering".
Du påstod något felaktigt och fick en länk till hästens egen käft som totalt motbevisar dig och så kallar du mig okunnig.

Du menar alltså seriöst att muslimer i de mängder som tagits in till Europa är tänkta att och kommer kunna integreras. Vad baserar du denna fantasi på och hur skall det gå till har du tänkt dig? Tror du på liberalismens magi som liberalerna själva kanske
Citera
2022-02-21, 21:29
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Du påstod något felaktigt och fick en länk till hästens egen käft som totalt motbevisar dig och så kallar du mig okunnig.

Du menar alltså seriöst att muslimer i de mängder som tagits in till Europa är tänkta att och kommer kunna integreras. Vad baserar du denna fantasi på och hur skall det gå till har du tänkt dig? Tror du på liberalismens magi som liberalerna själva kanske

Motbevisar? Du är verkligen blåst, men det är ju inget nytt.

Det är inte jag som påstår detta, du har som sagt helt missat vad makthavarna har för mål i sikte. Det är inte en mångkultur som är slutmålet. Makten är inte intresserad av att några muslimska intressen ska bli dominanta. Över generationer kommer de att bli kosmopolitiska världsmedborgare som vi andra i en härlig smältdegel, detta arbetas det redan med för fullt.
Citera
2022-02-21, 21:42
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Motbevisar? Du är verkligen blåst, men det är ju inget nytt.

Det är inte jag som påstår detta, du har som sagt helt missat vad makthavarna har för mål i sikte. Det är inte en mångkultur som är slutmålet. Makten är inte intresserad av att några muslimska intressen ska bli dominanta. Över generationer kommer de att bli kosmopolitiska världsmedborgare som vi andra i en härlig smältdegel, detta arbetas det redan med för fullt.
Försök inte spela dum nu.

Du sade att makten som tagit hit dem också är islamkritiker din intellektuellt ohederlige sliskpelle. Vad fan tror du en sådan inflytelserik jude som Europas chef Rabbi menar med sin allians med islam och muslimer mot det gamla Europa om inte just det?

Om det inte är du som säger det svara då på vad exakt du baserar planen på att integrera 10-tals miljoner starkt troende muslimer in i den västerländska liberala demokratin och hur du tror detta skall kunna gå till?
Citera
2022-02-22, 07:34
Avslutad
Citat:
Eftersom du själv nämnde radikalnationalism och påstod att DfS skulle "fasa ut" det är det rimligt att du förklarar vad du menar med denna radikalism? Kan du inte svara på detta kan ditt argument inte tas på allvar.
Ovanstående fråga aktualiserades återigen i gårdagens morgonpodd där det bland annat talades om stad kontra landsbygd.

Skillnad, håller du med Magnus om att man inte längre kan säga att det pågår ett folkutbyte på så sätt att det finns en ideologisk vilja bakom, utan att det snarare handlar om att makten vill ha lydiga människor?

För säkerhets skull fyllde Dan i att man inte skulle låsa sig vid en ”rasmytologisk förklaring”.

Vad är dina spontana tankar om det?
Citera
2022-02-22, 10:24
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Försök inte spela dum nu.

Du sade att makten som tagit hit dem också är islamkritiker din intellektuellt ohederlige sliskpelle. Vad fan tror du en sådan inflytelserik jude som Europas chef Rabbi menar med sin allians med islam och muslimer mot det gamla Europa om inte just det?

Om det inte är du som säger det svara då på vad exakt du baserar planen på att integrera 10-tals miljoner starkt troende muslimer in i den västerländska liberala demokratin och hur du tror detta skall kunna gå till?

Du är dum i huvudet som postade den där länken och trodde att du bevisat något.

Makten skiter i islam och de övriga rasfrämlingarna överhuvudtaget, de som sitter bakom spakarna har inte som målsättning att några muslimska intressen ska bli förhärskande.
Allt det här handlar om att du vill försvara Älgarås tappra korvrullare, men problemet för dig är att hela kalifat- och islamiseringssnacket är en ren counterjihadistisk undanmanöver som tjänar maktens intressen och dina idoler hjälper faktiskt till med att sprida den falska världsbilden och avleder uppmärksamheten mot symtom istället för grundorsak. Invandringskritiker älskar att avsky islam och Dan med manskap finns där för att tillgodose deras behov - för att hans och hans manskaps behov i sin tur ska tillfredsställas.

Vad är det förresten som säger att moskébygge är någonting negativt? Det kan vara bra för segregationen, men arga svärjevänner brukar inte tänka så långt, alltså ha det perspektiv som DFS säger sig besitta och använda som grund för sitt handlande.
Citera
2022-02-22, 12:16
Medlem
Offerviljas avatar
Nyreggadjude har såklart helt rätt. Att prata om kalifat och islamisering är vilseledande och skadligt. Maktens dröminvandrare är inte några djupt troende muslimer som ligger ute i någon förort och ber, utan de vill att rasfrämlingarna ska leva som oss och blanda upp sig med svenskar. De sinnessjuka mördarjudarnas mål är att utrota oss. Det här vet Dan Eriksson, Magnus Söderman och Björn Björkqvist, men väljer att tona ner det eftersom det kan skrämma bort de efterblivna svärjevännerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in