Citat:
Ursprungligen postat av
skillnad
Eftersom du själv nämnde radikalnationalism och påstod att DfS skulle "fasa ut" det är det rimligt att du förklarar vad du menar med denna radikalism? Kan du inte svara på detta kan ditt argument inte tas på allvar.
Bara en pervers människa skulle på fullaste allvar jämföra tusentals års historia och miljoner människors arv med någon löjlig subkultur eller en Chuck Berry skiva. Hur mår du egentligen
Faktum är att andelen svenskar som idag blir mer och mer självmedvetna och ser vikten av att bevara sitt arv ökar kraftigt Folk som tidigare inte var etniskt medvetna är det idag och där spelar organisationer som DfS en roll. Vore det inte så skulle den politiska indoktrineringen och propagandan inte vara så intensiv. Inte heller skulle du behöva sitta och runka av dig ditt perversa svenskhat på Flashback.
Finns det något som tyder på att ditt påstående att svenskar för varje dag blir mer och mer självmedvetna om sitt arv och sin historia? Jag menar då alltså yngre svenskar? Står de i kö för att bilda eller gå med i organisationer vars syfte är att bevara ras och kultur?
Jag tycker mig inte se det. Tvärtom tycker jag mig se att ungdomar i en förkrossande omfattning degenereras av skräpmat, marxism, identitetspolitik, sexuell låt gå-attityd, promiskusitet, medveten förfulning genom fetma/tatueringar/bodymodding, osociala beteendemönster, stillasittande, judisk hjärntvätt via sociala medier och Hollywood etc. Det här är inget som kommer att förändras av en liten klick boomers som likt dig själv övertygats om att lösningen på västvärldens förfall är att skänka delar av sin lön till några tjocka karlar som har en stuga i skogen och en podcast som de närmast använder som en dagbok och där budskapen skiftar med humöret?
Som jag ser det finns det inga tecken som tyder på att ett nytt etniskt medvetande ska spira bland vita människor i väst. Vi var sista generationen som på allvar försökte, i kölvattnet efter den liberala demokratin där vi ändå hade visst svängrum att verka för våra idéer. Det svängrummet har bara de senaste tio åren minskat. De faktiska möjligheterna har strypts genom teknologiseringen och centraliseringen (ex. svårigheterna med bankkonton, serverutrymme, demonstrationsmöjligheter, lokaler, demonisering etc). Dessutom har folk försoffats. Kampen sker idag i stor utsträckning på internet för 90% av alla som ser sig själv som aktiva. De organisationer som verkar på fältet har kommit att bli ”kufmagneter”, helt enkelt eftersom den samhälleliga repressionen har blivit så aggressiv att det inte längre är vanliga ungdomar som dras till och stannar kvar i nationalistiska organisationer. Det är bara att titta på DFS. Titta på figurerna som rör sig i och runt det absoluta ledarskiktet. Det är inte direkt samhällets stöttepelare. Det är knepiga och socialt avskärmade figurer som med undantag av de två främsta korvrullarna lever ganska magra liv.
Det är uppenbart för alla utom de mest lättlurade att det inte på något sätt räddar eller gynnar det svenska folket eller dess historia och särart att du jobbar extraskift på lagret och skänker lönen till några tjockisar som har byggt en koja i skogen. Dina pengar och din ansträngning är helt meningslös. Dina bidrag går direkt ner i Dans mage eller för att hålla Svammelmans GW-komplex igång. Det här är ett svart piller som vi alla förr eller senare måste ta och jag valde att ta mitt ganska sent i livet. Hade jag vetat vad jag vet hade jag inte gjort de val jag gjorde som ung, för det var inte värt priset sett i efterhand. Nu gick det ju bra för mig ändå, i varje fall yrkesmässigt och ekonomiskt men all tid jag kastat bort på att engagera mig för ett folk som skrattande marscherar mot stupet hade jag kunnat investera bättre. Och i ärlighetens namn är jag övertygad om att både Dan, Magnus och Björn hade hållit med ifall de hade varit helt ärliga mellan skål och vägg.
Den västerländska nationalismen är en enorm jävla återvändsgränd som slutar i en allt trängre spiral nedåt. Hade jag haft något inflytande över ungdomar idag så hade jag avrått dem från att engagera sig i nuvarande nationalistiska konstruktioner eftersom det nästan uteslutande slutar i elände och ångest. Istället hade rådet varit att tidigt identifiera goda värderingar och en moralisk kompass och sedan hålla sig till den men att göra det enskilt. Satsa på att bli bra människor med stabila liv istället för att kasta bort 20-30 år på en ”kamp” som bara slutar med att man sitter och lyssnar på tre rundmagade kufar vars schnitzelfrukost bekostats av de egna donationerna. Det är ett helt meningslöst slöseri med tid och pengar.
Lyckligtvis var jag aldrig ”offentlig” på det viset att jag fick eftersläpande negativa konsekvenser i form av domar eller skulder men det är mitt mångåriga slöseri med tid och resurser som jag ångrar. För allt ledde hit, till en ny generation unga som hjärntvättats av världsordningen till att bli sockerknarkande söndertatuerade sexuellt perverterade fnask som lever sina liv framför League of Legends och betraktar staten som den huvudsakliga födkroken och Onlyfans som en bisyssla. Det här är ingenting nationella organisationer har möjlighet att förändra och framförallt inte gubbdagis som DFS. Ett sådant folk kan ärligt talat fara åt helvete.