Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Jag är inte i tillstånd att ge ett svar på Nyreggadjudes inlägg. Han är märklig och autistisk, men samtidigt väldigt intelligent, bildad, insatt och lite av en frisk fläkt här på forumet. Forumet, nåh! Mitt intresse för politik är egentligen lika med noll. Ni borde ta hand om det där åt mig, bögjävlar. Radio Svegot borde kanske vara tydligare i judefrågan, vad vet jag. Att som Nyreggadjude slå från höger är mycket finare än att som Frändebögauskas (litauisk stavning på hans efternamn) slå från vänster och förnedra folk för att de har "judetourettes". Det som jag blev utsatt för på min 12-åriga födelsedag förlåter jag er aldrig någonsin för, era jävla egoistsvin. Upplands Väsby - helvetet på jorden!
Senaste avsnittet av världens bästa podcast Magnus härd:
https://www.svegot.se/2022/02/18/segregera-for-i-h-vete/
Jag är bara en lågintelligent nazist med stråtrövarpanna men lyckas ändå bilda mig en hyfsad uppfattning om vissa förhållanden, det är inte så särskilt svårt alls. Det som krävs är att man inte förlitar sig på dem som tagit på sig rollen att vara vägvisare och är beredd att göra egna undersökningar, samt förstås ett intresse för ämnena överhuvutaget.
DFS kanske har varit mer antijudiska än vad jag känner till, jag har inte lyssnat så mycket på deras sändningar. Min uppfattning om organisationen är dock att deras prioritet är ökat antal medlemmar, och p.g.a att kontroversiella ämnen kan skrämma bort potentiella och kanske redan befintliga sådana så är det mer säkert att fokusera på muslimer/islam (symtom) som de flesta invandringskritiker har fått lära sig att attackera.
Här sprider DFS föreställningen om att det är omformandet av Europa till ett kalifat som riskerar att hända i framtiden:
Citat:
Kampen mellan å ena sida Islamiska kulturföreningen, understödd av Karlstads kommuns politiker, och å andra sidan boende i närheten, understödda av föreningen Det fria Sverige, fortsätter.
Den muslimska föreningen vill bygga en moské; hur den ska finansieras är fortfarande oklart men mycket tyder på att islamistiska stater kommer hjälpa till i ett försök att påskynda byggandet av ett kalifat i Europa. Boende i närheten har reagerat och Det fria Sverige, det svenska folkets intresseförening, genomförde förra året en dörrknackning i området för att få en bild över situationen.
Dan Erikssons egna ord om försöket att stoppa moskébygge i Karlstad och den "islamisering" som man insinuerar skulle vara målet med skapandet av de rasligt heterogena samhällena:
Citat:
Vårt mål är att stoppa moskébygget på Rud i Karlstad, och vi kommer använda alla lagliga till buds stående medel för att göra detta. Är det så att politiker fortsätter stötta islamisterna och till slut godkänner ett bygglov när alla juridiska vägar att stoppa bygget är uttömda, så ska det åtminstone ha kostat väldigt mycket tid och pengar för så väl islamister som byråkrater.
Vi har ännu inte den politiska makten att stoppa islamiseringen av Sverige, men det betyder inte att vi inte redan nu kan agera med alla de medel som finns. Tack vare våra tusentals medlemmar och våra jurister som arbetar pro bono för föreningen kan vi bedriva en aktiv kamp mot islamisering och folkutbyte även utan politiska mandat.
Fler av Dans ord om att riksdagen arbetar för muslimska syften:
Citat:
Det är uppenbart att islamisternas bygglov inte lever upp till de krav som ställs, och trots politikernas försök att underlätta för en jättemoské på Rud är hålen i ansökan alldeles för stora.
Vi anser så klart att inga moskéer överhuvudtaget ska upprättas på svensk mark, men så länge vi inte har den politiska makten att förändra det, och så länge politikerna i Karlstads kommun och Sveriges riksdag fortsätter arbeta för en islamisering, får vi använda alla till buds stående medel.
Våra jurister har återigen gjort ett hästjobb och vi kan vara oerhört tacksamma att Det fria Sverige förfogar över sådana fantastiska medlemmar.
Jämför detta med hur det låter när man gör uttalanden om judar. Judiska intressen beskrivs inte ligga bakom det mångetniska samhället, judar beskrivs här närmast som några loja zigenare som håller sig för sig själva i bakgrunden och som orättvist får smaka på konsekvenserna av "det nya Sverige":
Citat:
Senaste veckan har det varit mycket snack om ”antisemitismen” i Malmö, och jag ser även att så kallade ”Sverigevänner” ylar med i hur hemskt det är...Det ligger inte i svenskarnas intresse att flytta fokus från svenskfientlighet till ”antisemitism”...
Ni som tror att ni kan ”vinna” genom att spela med och lägga fokus på hur dumma muslimer är, genom att visa hur synd ni tycker om judarna i Sverige, gör svenskarna en otjänst. Ni går i slutändan svenskfientlighetens ärenden, även om jag är övertygad om att det inte är er avsikt.
Rapporter om ”antisemitiska” attityder i Malmö bör bemötas med att dels förklara att detta är den tragiska men naturliga konsekvensen av det mångetniska samhället, dels med att det avgörande är hur svenskarna drabbas. Den som påstår sig vara Sverigevän eller svensk nationalist bör alltid ha svenskarnas intresse för ögonen.
När såg du senast judiska intresseorganisationer oroa sig över svenskfientligheten? När senast såg du judiska tidningar gå ut och varna för att de vita folken är på väg att bli minoriteter i västvärlden? Det händer inte, eftersom dessa aktörer har judarnas bästa för sina ögon, och det är inget konstigt i det.
Svenskarna måste förstå spelreglerna och sluta försöka vara allas räddare. Om inte vi står upp för vårt folk, vem ska då göra det?
Det är tydligt vilka man riktar fränast kritk mot, åt vilket håll det lutar.