Citat:
Du har väl kanske rätt. Några rader där hade nästan lika gärna kunna varit skrivna av Ingrid Sionistqvist. Det här är ju faktiskt att delvis hålla igång en counterjihadistisk världsbild. Jag får försöka att enbart bry mig om Nordiska motståndsrörelsen då. Efter Dan Erikssons "Ingrid var först" blev allting så fel igen. Jag är bara en lågintelligent nazist med stråtrövarpanna men lyckas ändå bilda mig en hyfsad uppfattning om vissa förhållanden, det är inte så särskilt svårt alls. Det som krävs är att man inte förlitar sig på dem som tagit på sig rollen att vara vägvisare och är beredd att göra egna undersökningar, samt förstås ett intresse för ämnena överhuvutaget.
DFS kanske har varit mer antijudiska än vad jag känner till, jag har inte lyssnat så mycket på deras sändningar. Min uppfattning om organisationen är dock att deras prioritet är ökat antal medlemmar, och p.g.a att kontroversiella ämnen kan skrämma bort potentiella och kanske redan befintliga sådana så är det mer säkert att fokusera på muslimer/islam (symtom) som de flesta invandringskritiker har fått lära sig att attackera.
Här sprider DFS föreställningen om att det är omformandet av Europa till ett kalifat som riskerar att hända i framtiden:
Dan Erikssons egna ord om försöket att stoppa moskébygge i Karlstad och den "islamisering" som man insinuerar skulle vara målet med skapandet av de rasligt heterogena samhällena:
Fler av Dans ord om att riksdagen arbetar för muslimska syften:
Jämför detta med hur det låter när man gör uttalanden om judar. Judiska intressen beskrivs inte ligga bakom det mångetniska samhället, judar beskrivs här närmast som några loja zigenare som håller sig för sig själva i bakgrunden och som orättvist får smaka på konsekvenserna av "det nya Sverige":
Det är tydligt vilka man riktar fränast kritk mot, åt vilket håll det lutar.
DFS kanske har varit mer antijudiska än vad jag känner till, jag har inte lyssnat så mycket på deras sändningar. Min uppfattning om organisationen är dock att deras prioritet är ökat antal medlemmar, och p.g.a att kontroversiella ämnen kan skrämma bort potentiella och kanske redan befintliga sådana så är det mer säkert att fokusera på muslimer/islam (symtom) som de flesta invandringskritiker har fått lära sig att attackera.
Här sprider DFS föreställningen om att det är omformandet av Europa till ett kalifat som riskerar att hända i framtiden:
Dan Erikssons egna ord om försöket att stoppa moskébygge i Karlstad och den "islamisering" som man insinuerar skulle vara målet med skapandet av de rasligt heterogena samhällena:
Fler av Dans ord om att riksdagen arbetar för muslimska syften:
Jämför detta med hur det låter när man gör uttalanden om judar. Judiska intressen beskrivs inte ligga bakom det mångetniska samhället, judar beskrivs här närmast som några loja zigenare som håller sig för sig själva i bakgrunden och som orättvist får smaka på konsekvenserna av "det nya Sverige":
Det är tydligt vilka man riktar fränast kritk mot, åt vilket håll det lutar.
Vilken skräcknatt det här har varit. Ångesten är tillbaka värre än någonsin nu. Att lugna ner sig själv med alkohol är det dummaste man kan göra. Det är omöjligt att leva bland Svensson utan att bli sjuk i huvudet. En äkta SD Thailand-knullgubbe har förresten skrivit en massa inlägg i kommentarsfältet till den senaste KMS Live-sändningen. På Ingrid & Conrad-tiden fanns det på sidan VK minst fyra stycken DFS-medlemmar med thailändska fruar.
Snart är det 10-årsjubileum för poddandet. Jag var inte med riktigt från början, men kom in någon gång i slutet av Radio Framåt. Under de här åren har jag bland annat skurit sönder mina armar, försökt tagit livet av mig och helt tappat sexlusten. Det är dags att sluta lyssna nu. Ingrid & Conrad-perioden förstörde allting.
Betyg på de olika poddperioderna:
Radio Framåt: 10/10
Tidigare delen av Motgift: 10/10
Senare delen av Motgift: 3/10
Tidigare delen av Radio Svegot: 1/10
Senare delen av Radio Svegot: 7/10
När tycker ni att de var bäst och när tycker ni att de var sämst?