2021-01-28, 11:53
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxonfire
Jag önskade lite intellektuellt tankestoff. Inte hämndljuva, snedvridna kommentarer. Och nej, jag har inte skänkt en krona med anledning av att jag varken är medlem eller vill bli det pga. Södermans kristendom. Däremot har jag inga som helst problem med att de begär in lite pengar till verksamheten.

Du har själv satt nivån på vilken du blir bemött när du i två inlägg på raken försöker komma med plumpa försök till förolämpningar.
Citera
2021-01-28, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
Det var just det jag menade med att man "passar flickvänner" mellan varandra.
Jo, det var väl främst riktat till Saxonfire som du svarade till. JDG satt inte på någon polares flickvän, utan en f d flickvän. Nu finns det väldigt få brudar i rörelsen och livsstilen är ganska dekadent, så det blir ju att samma tre tjejer går laget runt.
Citera
2021-01-28, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
Du har själv satt nivån på vilken du blir bemött när du i två inlägg på raken försöker komma med plumpa försök till förolämpningar.

Nej.
Citera
2021-01-28, 17:32
Bannlyst
Lyssnade på dagens Morgon med Svegot och kom till segmentet med Jalle Horn... Och helt ärligt, vad i hela, heligaste helvete var det för något? Staffan Westerberg ringde och ville ha tillbaka sina totalt psykadeliska, östtyska dockteatrar.

Att han verkat lite koko i huvudet har ju alla varit väl överens om, men vad fan?! Det här måste ju ta någon sorts pris.
Citera
2021-01-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelbruno
Lyssnade på dagens Morgon med Svegot och kom till segmentet med Jalle Horn... Och helt ärligt, vad i hela, heligaste helvete var det för något? Staffan Westerberg ringde och ville ha tillbaka sina totalt psykadeliska, östtyska dockteatrar.

Att han verkat lite koko i huvudet har ju alla varit väl överens om, men vad fan?! Det här måste ju ta någon sorts pris.

Han är som klippt och skuren för rollen. Härligt med personer som sticker ut ur den grå massan.
Citera
2021-01-29, 20:39
Medlem
Kackotopis avatar
Felpostning.
Senast redigerad av Kackotopi 2021-01-29 kl. 20:42. Anledning: My bad!
Citera
2021-01-29, 20:50
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Jo, det var väl främst riktat till Saxonfire som du svarade till. JDG satt inte på någon polares flickvän, utan en f d flickvän. Nu finns det väldigt få brudar i rörelsen och livsstilen är ganska dekadent, så det blir ju att samma tre tjejer går laget runt.

Nu är det ett tag sedan jag hörde om det där, men var det inte så att JDG inledde något med Björns ex-flickvän (när Björn och hon var ihop)? Jag vet inte vad som var sant gällande det då det enbart var ett rykte som spreds.

Oavsett vad som hände så var det synd att dåvarande "Motgift"-gänget gick skilda vägar. Tänk er vilket dreamteam det hade varit nu - med Björn, Dan, JDG och Magnus.
Senast redigerad av Kackotopi 2021-01-29 kl. 20:57. Anledning: *dåvarande
Citera
2021-01-29, 21:09
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Nu är det ett tag sedan jag hörde om det där, men var det inte så att JDG inledde något med Björns ex-flickvän (när Björn och hon var ihop)? Jag vet inte vad som var sant gällande det då det enbart var ett rykte som spreds.

Det låter bekant. Jag vill minnas att Dan och Magnus nämnde det i sitt "pressmeddelande" när Jonas fick kicken. Det var tal om "nattliga samtal" och skit. Vem bryr sig egentligen? Motgift och även Jonas producerade inte mycket intressant efter framåt-tiden. Vill inte ens föreställa mig vilka som konsumerar skiten idag.
Citera
2021-01-29, 22:37
Bannlyst
Citat:

Oavsett vad som hände så var det synd att dåvarande "Motgift"-gänget gick skilda vägar. Tänk er vilket dreamteam det hade varit nu - med Björn, Dan, JDG och Magnus.
Nä, det ska ha varit en ex-flickvän, men det var väl för kort tid för att alla skulle vara bekväma med det.
Citera
2021-01-30, 00:29
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:

De hade gått skilda vägar ändå, Jonas har berättat att han ville lämna Dan och Magnus tidigare men övertalades att stanna kvar. Konflikten som uppstod var bara droppen som fick bägaren att till slut rinna över.
Citera
2021-01-30, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
De hade gått skilda vägar ändå, Jonas har berättat att han ville lämna Dan och Magnus tidigare men övertalades att stanna kvar. Konflikten som uppstod var bara droppen som fick bägaren att till slut rinna över.
Därför är det tråkigt att Frodi har sålt sin själ och raderat avsnittet av Me ne frego där Jonas får lägga ut sin sida av saken.
Citera
2021-01-30, 13:56
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Därför är det tråkigt att Frodi har sålt sin själ och raderat avsnittet av Me ne frego där Jonas får lägga ut sin sida av saken.

haha, fy fan vad falskt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in