2021-01-27, 15:50
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Hetast just nu: Den underbara Magnus Södermans roliga och fantastiska fakta i podden Kväll med Svegot.

Sämst just nu: Efterblivna töntjävlar som frågar varför Daniel "Conrad" Frändebög har lämnat DFS/Svegot.

Jag älskar Radio Svegot!

Folk vill väl veta vad dom stödjer, ungefär som när Ingrid Carlqvist lämnade Svegot och det sades inte ett ord om varför... lite transparens åt lyssnarna och de som donerar pengar vore inte fel.
Citera
2021-01-27, 15:56
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Folk vill väl veta vad dom stödjer, ungefär som när Ingrid Carlqvist lämnade Svegot och det sades inte ett ord om varför... lite transparens åt lyssnarna och de som donerar pengar vore inte fel.

Mata inte den tokiga personen.
Citera
2021-01-28, 03:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
Mata inte den tokiga personen.
Varför inte? Offervilja är en av få ljuspunkter i de här trötta trådarna om säljsekten och deras säljarbås i Älgarås. Jag läser alltid Offerviljas tirader med stor behållning.
Citera
2021-01-28, 08:14
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Varför inte? Offervilja är en av få ljuspunkter i de här trötta trådarna om säljsekten och deras säljarbås i Älgarås. Jag läser alltid Offerviljas tirader med stor behållning.

Med personer som Offervilja och de i säljsläkten behövs inga antifascister. De sköter liksom jobbet själva..
Citera
2021-01-28, 09:05
Medlem
Citat:
Med personer som Offervilja och de i säljsläkten behövs inga antifascister. De sköter liksom jobbet själva..

Offervilja är otroligt skadlig och är en av anledningarna att bra personer stuckit från Flashback. Vad har hon gjort utöver att ge Ingrid och Conrad smeknamn? Jag håller med att Ingrid borde kastas i sundet, men lite verklighetsförankring måste man ha, speciellt när det gäller alkoholisten Offervilja.vill ni se hur Offervilja ser ut så häng utanför systemet inne i köpcentret i Upplands Väsby. Tro mig, det är en ordentlig tankeställare.
Och när det kommer till ”säljsläkten” så är det typiskt nationella som tror att allt ska vara gratis - “förrr kampen, kamrrrat!”
Detta funkar inte i verkligheten. En annan sak med det hela är att ni dumförklarar de som skänker pengar eller köper något av DFS. Ni kanske har svårt att hantera pengar och behöver en god man, men det betyder inte att det är så för alla.
Senast redigerad av Saxonfire 2021-01-28 kl. 09:13.
Citera
2021-01-28, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi

Vänta nu här. När Morgift var en grej och De Geer låg med en killes flickvän, så blev det ett jävla liv för att Magnus och Dan gick ut i etern och berättade om denna anledning varför De Geer fick lämna Motgift. Det står uppenbart att vad de än gör så kommer ni alltid ha ett horn i sidan. Detta är typiskt när det går bra för andra; källarfolket klarar inte av det. Avund är för övrigt ett kvinnligt tecken. Även skvaller och förtal.
Citera
2021-01-28, 09:19
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxonfire
Vänta nu här. När Morgift var en grej och De Geer låg med en killes flickvän, så blev det ett jävla liv för att Magnus och Dan gick ut i etern och berättade om denna anledning varför De Geer fick lämna Motgift. Det står uppenbart att vad de än gör så kommer ni alltid ha ett horn i sidan. Detta är typiskt när det går bra för andra; källarfolket klarar inte av det. Avund är för övrigt ett kvinnligt tecken. Även skvaller och förtal.

Haha ja du ser ju vilka pajaser det finns. Inte bara att man startat en sektliknande halvkyrka där outbildade tjockisar ska undervisa några hundra WT och pensionärer. Man passar också runt flickvänner till varandra.
Citera
2021-01-28, 10:52
Bannlyst
Citat:

Citat:
Haha ja du ser ju vilka pajaser det finns. Inte bara att man startat en sektliknande halvkyrka där outbildade tjockisar ska undervisa några hundra WT och pensionärer. Man passar också runt flickvänner till varandra.
För att korrigera här: Jonas blev tillsammans med Björns ex.

Beträffande pengar, så har jag inget problem med att man samlar pengar till köp, utan problemet är att allt i DfS handlar om pengar och pengarna spenderas som om de vore i händerna på en 15-årig brud.
Citera
2021-01-28, 11:14
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelbruno
För att korrigera här: Jonas blev tillsammans med Björns ex.

Beträffande pengar, så har jag inget problem med att man samlar pengar till köp, utan problemet är att allt i DfS handlar om pengar och pengarna spenderas som om de vore i händerna på en 15-årig brud.

Det var just det jag menade med att man "passar flickvänner" mellan varandra.
Citera
2021-01-28, 11:33
Medlem
Citat:
Det var just det jag menade med att man "passar flickvänner" mellan varandra.

Uppenbarligen inte. Därav att Jonas fick kicken. Kom igen nu, höj nivån lite! Det blir bara patetiskt och väldigt kvinnligt att fjanta sig på detta vis.
Citera
2021-01-28, 11:40
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Uppenbarligen inte. Därav att Jonas fick kicken. Kom igen nu, höj nivån lite! Det blir bara patetiskt och väldigt kvinnligt att fjanta sig på detta vis.

Så är även att upprepa något när man inte får det gensvar man önskar. Det står dig helt fritt att ge din tid och pengar till Schnitzeln.
Citera
2021-01-28, 11:50
Medlem
Citat:
Så är även att upprepa något när man inte får det gensvar man önskar. Det står dig helt fritt att ge din tid och pengar till Schnitzeln.

Jag önskade lite intellektuellt tankestoff. Inte hämndljuva, snedvridna kommentarer. Och nej, jag har inte skänkt en krona med anledning av att jag varken är medlem eller vill bli det pga. Södermans kristendom. Däremot har jag inga som helst problem med att de begär in lite pengar till verksamheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in