2005-02-15, 20:01
Citat:
Ursprungligen postat av Croaton
Varför låter det inte som att det handlar om sex där alla aktivt deltagit?
Vem har varit passiv och vad är/var anledningen/motivet till passiviteten?
Vem har varit passiv och vad är/var anledningen/motivet till passiviteten?
Till att börja med säger hon att hon inte minns något. Visst det kan vara en vanlig minneslucka men det kan också vara så att hon varit medvetslös. Den möjligheten finns faktiskt. Killarna har såvitt jag sett inte uttalat sig alls i den frågan.
Citat:
Vilket jag överhuvudtaget aldrig berört... underligt att du tar upp det....
Ah, sorry. Trodde det var du men jag läste nog lite snabbt. Någon ville i alla fall ha utsagor från ett vittne som sett henne hångla med Lilja tidigare under kvällen. Vilket låter jävligt konstigt eftersom varken hon eller spelarna verkat ha varit på The Lab särskilt länge...
Citat:
Kvinnan uppsökte sjukhus för att "...se om de skulle kunna upptäcka ifall jag fått i mig någon drog. Och göra en undersökning så jag kunde få veta vad som hänt." Inget om smärtor, skador eller liknande...
Kvinnan uppsökte sjukhus för att "...se om de skulle kunna upptäcka ifall jag fått i mig någon drog. Och göra en undersökning så jag kunde få veta vad som hänt." Inget om smärtor, skador eller liknande...
Hon ringde en läkare som efter att ha hört hennes story ville att (vis av tidigare erfarenheter?) hon skulle komma till sjukhuset för undersökning.
Citat:
Det är en jävla massa gissningar och tolkningar som sker överallt angående detta fallet. "Supportrarna" till hockeykillarna smutskastar kvinnan genom att kalla henne för groupie eller hockeyhora medans "supportrarna" för kvinnan kontrar i skithävningen med sina otroligt subjektiva gissningar och tolkningar på minsta lilla vink eller info från kvinnan.
Såååå jävla subjektivt är det ju inte om man läser intervjun med henne. Observera att jag fortfarande inte pratar om våldtäkt. Den infon finns inte.