Citat:
Ursprungligen postat av Mary_Cherry
Det där låter ju som nått som skulle kunna klassas som sexuellt utnyttjande.
Jag blir arg och frustrerad när jag läser den här tråden, bara för att dom är nhl-stjärnor behöver dom inte våldta, då måste hon velat ha sex med dom? Kan ärligt säga att jag vid 28 års ålder fortfarande inte har sett en hockeyspelare som jag skulle kunna tänka mig att ha sex med, dom ser oftast ut som drägg. Och våldtäkt handlar väldig sällan om sex men väldigt ofta om makt. Hoppas dom blir utslängda hemifrån alla tre.
Precis! Håller med dig. Jag har nog svaret på gåtans lösning faktiskt. Inte konstigt att den här typen av killar vill slaska runt med dasen i polarens slem, jag menar har du läst intervjuerna och faktarutorna som brukar finnas med infällda i intervjuer med diverse NHL-proffs?
Favoriträtt: Mammas köttbullar alt. en "köttbit" med pommes.
Musik: I hundra fall av hundra nån riktigt sugig maninstream pop/rock a la Dire straits.
Favoritfilm: En officer och gentleman. Typ.
De intellektuella utförsgåvorna som krävs för att inse vad dom gjort saknas troligen.
Edit: Tvärtom är det ju "grabbigt" och coolt som fan att gangbanga en brud. Lite male bonding sådär va? Tre snubbar med dasen i hand som slirar i varandras slem.

Vad är det för fel i huvudet på sådana snubbar?